![]() |
|
|
|||
|
|||
Porteiro en ook Coronel gewoon privateer. Is verrassend naar mijn mening.
Niveau van privateer klasse erg hoog dit jaar. |
|
||||
|
||||
Eigelijk wel goed, ze zijn misschien wel iets te goed voor bij de privateers mee te rijden, maar van de andere kant zijn het eigelijk wel privateers. Ze kunnen gewoon geen vuist maken tegen het 'fabrieks' geweld, dus horen ze daar thuis.
Ik ben benieuwd wat het allemaal gaat geven tijdens de seizoens opener.. (lada for the victory ![]() |
|
||||
|
||||
Ik ben eens benieuwd wat het strax gaat geven, de seat troepen hebben hun huiswerk weer goed gemaakt en staan op de eerste 5 plaatsen met hun dieseltjes, maar de bmw's waren net in de warm up wel weer sneller.
De chevy's stellen wel wat teleur vind ik, ik had er meer van verwacht. Maarja strax is het de race, enkel daar worden punten uitgedeeld. |
|
|||
|
|||
SEAT in kwalificatie oppermachtig, maar dat was afgelopen seizoenen wel vaker. Ik ben benieuwd hoe dit in de race gaat uitpakken.
Last edited by FIRE; 08-03-2009 at 17:16. |
|
|||
|
|||
Lekker weertje
![]() |
|
||||
|
||||
Saaie race, niet veel spanning gezien.............. en ja, mijn tenen staan weer krom vanwege het commentaar op Eurosport. Zend het dan uit zonder commentaar. Dat is voor de Eurosport en de kijker een win-win situatie! Eurosport hoeft geen kilometervergoeding te geven aan Jeroen Vandernogwat en ik hoef me niet te ergeren.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Waar slaat dat op? Ik wil graag naar mooie autosport kijken en buiten Eurosport heb ik geen keuze. Dus ik ben verplicht om naar Eurosport te kijken. Uitzendingen zijn kwalitatief goed te noemen, alleen jammer van het commentaar van Jeroen. Baert is aangenamer om naar te luisteren.
Heb je voor de rest nog iets over de wedstrijd te melden?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vond dat die BMW's die Seatjes toch makelijk voorbij lieten ze . Ze hielden bij BMW precies opendeurdag. Zo maak je ze het wel gemakelijk he. ![]() |
|
|||
|
|||
BMW viel inderdaad erg tegen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Wat een wanprestatie van BMW in Curitiba, ze zullen zich dringend moeten herpakken om in het spoor van Seat te blijven
|
|
||||
|
||||
Ik ben dan toch niet de enigste wat me erger aan de commentator, doe dan peter beart maar
![]() Over de race valt niet veel te zeggen. Het was gewoon weer seat top, en de rest flop. als je dan even kijkt naar de punten, voor Muller en Tarquini 15 punten, en voor Rydell en Gene 14 punten ![]() wat wel leuk was om te zien was hoe Porteiro zich wou bewijzen dat hij eigelijk een febrieks zitje had moeten krijgen. |
|
|||
|
|||
Je kan altijd kijken naar poker op Jim als je de stem van Peter wil horen
![]() |
|
|||
|
|||
Iedereen vergeet blijkbaar dat Curitiba zich op bijna 1000 m boven de zeespiegel bevindt. Drukgevulde motoren (Seat TDI) hebben daar minder last van.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|