![]() |
|
|
||||
|
||||
Dat schoot me nog te binnen ja, dat heb ik niet gechecked. Maar het lijkt me niet dat het toen anders was dan nu, en ook liggen de tijden van Collard en Malucelli vrij dicht bij de snelste tijden van toen (wat aangeeft dat ze de auto toch behoorlijk de sporen hebben gegeven). Enig idee waar ik de layout van toen kan vinden?
|
|
||||
|
||||
ik dacht dat Silverstone voor het laatst werd aangepast in 1994?
|
||||
|
||||
Vraag me af waarom de meesten zo negatief staan t.o.v. de eerste race in Silverstone. Ok, het was geen geen vetpot qua deelnemende wagens maar het was pas race 1.
Veel van die wagens hebben de laatste 10 jaar stilgestaan. Probeer dat maar eens op zo'n korte tijd weer aan het rijden te krijgen. Veel onderdelen liggen niet 1,2,3 in het magazijn van de lokale race-onderdelen leverancier. Daarnaast zijn het liefhebbers en amateurs die met de wagens rijden. Heel wat factoren dus waarom het veld aan de kleine kant was en de tijden niet supersnel. De oude tijden van de BPR kan en mag je niet verwachten van deze serie. Gewoon een stukje nostalgie, leuk om naar te kijken. Net zoiets als de revival van de group C / GTP. Dat heeft ook meerdere jaren geduurd voordat daar een lekker veld te zien was.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ben het met Mark eens, ik zie zeker nog wel wat moois gebeuren met deze serie. Gelukkig zijn er nog genoeg mensen die hun 'oldtimer' ook graag in actie zien, en hem niet alleen gebruiken om naar te kijken.
|
|
||||
|
||||
Ik heb wat tijden gecontroleerd van op het circuit van Spa-Francorchamps en daar waren de oude GT1's sneller.
|
||||
|
||||
Volgens de Autosport van deze week is de race in Spa alweer geschrapt. Er staat geen reden bij.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Seizoen 2007 is minder positief verlopen dan verwacht, uiteindelijk maar 2 wedstrijden. Het was het eerste jaar van deze revival-klasse maar om eerlijk te zijn is het nog geen vetpot in 2008.
De site is hopeloos out-dated: http://www.gt90s-revival.com/ Kalender 2008 staat er nog niet op, wel een voorlopige ............en we zijn al bezig aan het tweede weekend. Geen uitslag van ronde 1, deelnemers aan de Jim Clark Revival zijn er niet te vinden. Dan maar via de site van de Jim Clark Revival: http://www.jimclark-revival.com/file...arterliste.pdf Max 11 stuks? Mager beestje.
|
||||
|
||||
We gaan het nog maar eens proberen. Vraag me alleen af waarom het nu wel een succes gaat worden.
Quote:
|
||||
|
||||
We zullen zien...
Last edited by Pegasus; 09-10-2011 at 21:42. |
|
||||
|
||||
6 deelnemers op Monza....................
|
||||
|
||||
Hoeven ze zeker al niet te klagen dat ze geen vrij rondje gevonden hebben tijdens de kwalifs
![]() |
|
||||
|
||||
Pole voor Wim Lumbeeck in de Viper GTS-R
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|