![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik weet nog niet hoe of met wat ik kom, maar ik kom en rijden zal ik ook. Het heeft me lang genoeg geduurt. ik vermoed dat het de 106 zal zijn.
nog iets anders, ik heb vandaag van iemand gehoord dat het woensdag zou vriezen????? da kan toch niet meer. ' IK', rappe 106, voorspel droog, niet te warm (om de motor goed te koelen) en een licht briesje (want wil niet de ganse namiddag in mijn eigen uitlaatgassen zitten). eens kijken of dit gaat uitkomen. groeten Yves |
|
|||
|
|||
ik laat toch voor alle zekerheid m'n winterbanden liggen op de sierra...... ik vertrouw meer op Eddy de Mey dan op Ifes de Mey..... CU den 31ste
|
|
||||
|
||||
"Kempen : min5 max12 NW3 - 4 zwaar bewolkt met kans op neerslag "
zegt het KMI. Nu moet ik wel zeggen dat telkens er kans op neerslag staat, het nog nooit geregend heeft als ik ging karten of racen op circuit. Dus goeie hoop voor woensdag. @BeemerBreak, welkom, en tot straks op cafe ![]() Race-groeten, Jo Smets |
|
||||
|
||||
Woehoe , nog 1 keer slapen !
Hopelijk brengen de weergoden voor elk wat wils ! Wil het nieuwe laagje wel eens aanvoelen op nat . Een vette plensbui het laatste halfuurtje dan maar . . . Gàààn met de Eràààn Driftbanàààn ![]() Woeoehoeoe ! Yéééhààà ![]() ![]()
|
||||
|
||||
M-jo is precies enthousiast
![]()
|
||||
|
||||
Kan er vandaag toch bij zijn
![]() Niet met de M3, uitlaat nog steeds te voet onderweg vanuit Italië ![]() ![]() ![]() Het is een blauwe BMW 120d. Ben eens benieuwd naar de wegligging. Zal wel moeten uitkijken naar de remmen, maar met dit weer verwacht ik niet veel problemen. Tot vanmiddag allemaal, for a nice drive. ![]()
|
||||
|
||||
eran
vandaag de eerste keer kome rijden en ik vond het geweldig eerst wat uitleg van andy en van jo smets en derna men nonkel en ik was vetrokken heb zelf 2.07 gedraaid vond dat niet slecht voor men golfke (madison) wel om de 6 ronden geen remmen meer maar daar gaan we iets aan doen tegen volgende keer ,vond het echt wel tof
grtz niels |
|
||||
|
||||
vraagje waar kan ik fotos vinden van deze erandag ?
|
|
||||
|
||||
Lekker een half uurtje kunnen spelen..........in de Red Devil BMW "Marcos Style" Kan niet anders zeggen dat ik mijn limieten heb opgezocht
![]() ![]() ![]() Just joined the "above 2 minute" group - Will it stay that way ??
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ik heb eens komen kijken
![]() ![]() ![]() ![]() dat maar rap 22 juli is.... ![]() |
|
||||
|
||||
Ja ik was enthousiast , en nog steeds .
![]() Wheels achteraf was ook toppie . . . ![]()
Duke of Drift Last edited by M-jo; 02-06-2006 at 08:13. |
|
||||
|
||||
Quote:
Had wel wat problemen met grip vooraan, toch wat vochtig en zitten spelen met het spoor vooraan. Wat teveel rem achteraan zorgde voor onstabiliteit bij het remmen. Maar daar wordt aan gewerkt ![]() In ieder geval toch een 2.05 gedraaid, het voelde in ieder geval sneller, met zen 2en in de auto. Dus voorlopig geen "Under 2 minutes" meer, beetje teleurgesteld, maar laten we het maar op het vochtige weer houden he ![]() Wat betreft de nieuwe chicane, ik had het vroeger liever, was meer kicken om die met hoge snelheid te nemen. Nu gaat het sneller, maar toch voelt het minder snel aan. De curbs wijn wel zalig vind ik. hop links, hop rechts en met de wielen van de grond...COOL... ![]() ![]() Volgende keer weer de slickjes eronder ipv de yokos en de ophanging en remmen aangepast. Hopelijk ook iets beter weer. Lets kill the 2 minutes again ![]() Alles samen was het weer een leerrijke en geweldige dag. Proficiat en bedankt ERAN. Race-groeten, Jo Smets |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Hmm , Scooby Power was goed vertegenwoordigd .
![]() ![]()
|
|