![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Dries De Smet Last edited by Racingworld.be; 28-06-2005 at 09:06. |
|
||||
|
||||
met veel poeha vertrokken en de deur dichtgesmeten...
Wat later terugkomen om nog snel een repliekje te schrijven... Wees er maar fier op, want er zijn er idd niet veel die u dat na doen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hallooo, Heb jij de laatste tijd op de internet-maan geleefd. Ik doe niets anders dan de Mégane Trophy promoten, Vertigo Promoten...Maar ja als je niet verder kijkt dan RW.Be dan is dat niet mijn probleem. Ik doe niets anders dan de fans via mijn site zoveel mogelijk te laten meekijken. Ik heb meer dan 2000 fotos op mijn site. tientallen exclusieve filmpjes... en nee die zijn niet alleen over RK (want vele rijders/teams - zetten enkel maar fotos van hun bettreffende rijder online) maar heel exclusief materiaal dat je nergens anders op internet kan vinden... En uit de tientallen reacties die ik mag ontvangen en de vele bezoekers op mijn site (en ze komen van ver) weet ik dat we een goede job doen. De reacties komen niet enkel uit Vlaanderen. Ik promoot de Autosport op Europese/Wereldschaal, U doet dat enkel voor een beperkt Vlaams wereldje... Ja dan kan ik in alle eerlijkheid zeggen dat ik probeer de autosport te promoten... Ik blijf niet rond de Zolderse kerktoren rijden...Ik ga naar alle World Series wedstrijden deze zomer en zal het de liefhebbers niet nalaten zoveel mogelijk informatie/fotos/videos te geven... Ik werk alleen,ik heb niet de middelen om zware promo te voeren voor mijn site maar gezien ik mag toch zeggen dat ik gezien de beperkte middelen het maximum doe voor de fans...Dat kan niet van elke belgische/Vlaamse/Waalse rijder/Auto gezegd worden... Laat de echte fans nu maar eens spreken... Ik weet zeker dat ze waarderen wat ik tracht te doen en ze vinden dat van U site ook. Maar zeggen dat ik alleen maar goed ben om een sneer te geven dat gaat me veel te ver. Liever een beperkte exclusieve informatie vanop RK.Be dan veel dezelfde kost van RW.Be die we ook ergens anders kunnen vinden... En ja, Uw kritiek, waarom spreek je in naam van RW.be en niet uit eigen naam. Dat elke fan voor zich spreekt. Mijn kritiek is sterk onderbouwd en dat beamen vele met mij. Niet een solitaire kritiek maar weloverwogen maar blijkbaar kan U, Mijnheer De Smet, de kernboodschap er niet uithalen.
Last edited by JPMontoya; 28-06-2005 at 11:28. |
|
|||
|
|||
![]() Dries De Smet (PS: mijn EIGEN naam staat er onder hé, net zoals bij de vorige post trouwens ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
![]() Dries De Smet |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Het is natuurlijk makkelijker om te reageren tegen iemand die je kent, dan tegen iemand die je niet kent. Mark haalde het hier ook al aan: reageren tegen een 15-jarige doe je anders dan tegen iemand met een bepaalde achtergrond. Ik kan Mark enkel bijtreden op dit punt. Dries Last edited by Racingworld.be; 28-06-2005 at 16:15. |
|
|||
|
|||
Ik dacht dat Dries De Smet afscheid genomen had van dit forum.
Maar iets wat goed is kan men niet links laten liggen hé ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Doet mij denken aan volgend gezegde: "Veel geblaat, weinig wol" ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
En nu zwaaien we hem met zijn allen terug van harte uit... ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Bwah, uitzwaaien ...
Mijn eerste gedacht is dan waarom. Een forum is eerst en vooral nog altijd een plaats waar iemand zijn mening kan verkondigen, of ze nu wit of zwart is, links of rechts. Je krijgt al eens een bloemetje terug, ook al eens een serieuze baksteen. Moesten we allemaal dezelfde mening hebben, 't zou hier een saai boeltje worden. Ik vind het vooral raar dat in eerste instantie Dries toch nogal eens gelijk krijgt en dat de discussie via anonimiteit (klonk eigenlijk meer als "Wie heeft dat hier gezegd ?") verzand in het uitzwaaien van Dries ... Wenst Dries² of een ander het forum te verlaten, so be it ... wensen ze terug te komen, so be it. Laat ons vooral iedereen het licht in de ogen gunnen en hopen dat we nog lang op het forum onze ongezouten mening kunnen spuien en op onzen donder kunnen krijgen ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Volledig met je eens
|
||||
|
||||
kindjes kindjes...
|