De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Closed Thread

Thread Tools Rate Thread
Old 28-06-2005, 01:35
Racingworld.be Racingworld.be is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by JPMontoya
Ja, beste Paddocker ik ga toch nog eens opnieuw m'n mond moeten opentrekken
over de inmiddels beruchte Columns van De Heer De Smet. Daar ik in zijn laatste 2 duidelijke statements vind naar eerdere bewoordingen van mij en andere.

Waarom weer zo'n frontale aanval? Belachelijk..
Ik durf gerust er voor uitkomen wie ik ben maar dat is nu eenmaal eigen aan het medium Forum...
En wat helemaal achterbaks is, is dat DDS hier als een volleerde leecher het forum zitten meelezen en dan tegenover de buitenwereld wat mensen met een kritische en niet noodzakelijk verkeerde mening even uit te schelden voor lasteraars...

Wij geven tenminste terechte kritiek en zijn er bereid om in discussie over te treden.. Liever anoniem en de discussie ten gronde voeren dan gewoon eenzijdig vanuit de ivoren RW-Toren mensen zwartmaken...

Als ik zo de meningen lees dan lijkt mijn uiteenzetting van vorige week niet veel van de waarheid te verhullen...

Laster wie het zegt...

Ja, ik heb kritiek gespuwd op de Belcar organisatie. En laat het aub terecht zijn... Mijn demarge aanvallen is meteen een aanval op de principes van de rechtstaat... (net zoals democratie dat is - Democratie "het regime van de discussie" weet je wel)

Aja... Want ik pleit gewoon de wet toe te passen. Dat de Belcar Organisatie te lomp is om de kleine lettertjes te lezen niet mijn probleem alleen maar een nuchtere vaststelling. Eigenlijk zeer pijnlijke vaststelling dat er plat op de buik gegaan wordt voor de Belcar organisatie..."The power of the purse" of platter gezegd "De macht van de sjakos" zal wel weer gespeeld hebben en dat in het land van "The Bill of Rights"...

En er blijft mij een zaak compleet onduidelijk. Wat voor oplossing is er uit de bus gekomen dat heel dit verhaal op een sisser is uitgedraaid.. Er zal wel heel wat gelobbyd zijn. Maar daar zullen deze simpele zielen wel nooit een antwoord een fair antwoord op krijgen....

Tja mijn mening. Laat de vurige debatten losbarten..

T is maar hoe je het bekijkt en zo bekijk ik het...
Het is idd maar hoe je het bekijkt... tenminste ééntje die de boodschap (deels) gesnapt heeft. En dat verdient een welgemeend applaus, gezien alle NUL PUNT NUL kritieken van de betroffen persoon... Enfin, gezien bepaalde beperkingen is er natuurlijk nog een achterstand... Je hebt een oplossing gevraagd? Geen probleem, DOE IETS, iets wat nuttig kan zijn, voor de autosportgemeenschap? Spuug niet enkel kritiek, DOE gewoon iets, blijf niet op je luie krent zitten, DOE gewoon iets... tenzij je nu duidelijk laat blijken dat je een kluns van formaat bent? Niet alleen hier, maar ook op andere fora. Chapeau kerel, je bent echt goed bezig... Autosport promoten? Sneren geven links en rechts? Zo moet je echt verder doen... Onder de naam Racingworld.be wordt hier zelden kritiek gegeven, Maar in naam van vele liefhebbers neem ik nu persoonlijk de draad op. Ga je gang... Ik steek mijn naam ook niet weg. Elkeen kan die lezen, en zelfs een bepaald kippenverstand kan er initialen uit afleiden. waw. applaus... Als ik me niet vergis, dan ging het hier over columns en columnisten... Niet over Mc Chickens... Voor mij is deze hele zaak dan ook afgerond. Zonder twijfel zullen sommigen er een voedingsbron in zien om deze topic (waar ik overigens zeer fier op ben, wie doet het mij voor/na? ) weer naar boven te halen.

Dries De Smet

Last edited by Racingworld.be; 28-06-2005 at 09:06.
Old 28-06-2005, 11:05
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

met veel poeha vertrokken en de deur dichtgesmeten...
Wat later terugkomen om nog snel een repliekje te schrijven...

Wees er maar fier op, want er zijn er idd niet veel die u dat na doen.
Old 28-06-2005, 11:25
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Racingworld.be
Het is idd maar hoe je het bekijkt... tenminste ééntje die de boodschap (deels) gesnapt heeft. En dat verdient een welgemeend applaus, gezien alle NUL PUNT NUL kritieken van de betroffen persoon... Enfin, gezien bepaalde beperkingen is er natuurlijk nog een achterstand... Je hebt een oplossing gevraagd? Geen probleem, DOE IETS, iets wat nuttig kan zijn, voor de autosportgemeenschap? Spuug niet enkel kritiek, DOE gewoon iets, blijf niet op je luie krent zitten, DOE gewoon iets... tenzij je nu duidelijk laat blijken dat je een kluns van formaat bent? Niet alleen hier, maar ook op andere fora. Chapeau kerel, je bent echt goed bezig... Autosport promoten? Sneren geven links en rechts? Zo moet je echt verder doen... Onder de naam Racingworld.be wordt hier zelden kritiek gegeven, Maar in naam van vele liefhebbers neem ik nu persoonlijk de draad op. Ga je gang... Ik steek mijn naam ook niet weg. Elkeen kan die lezen, en zelfs een bepaald kippenverstand kan er initialen uit afleiden. waw. applaus... Als ik me niet vergis, dan ging het hier over columns en columnisten... Niet over Mc Chickens... Voor mij is deze hele zaak dan ook afgerond. Zonder twijfel zullen sommigen er een voedingsbron in zien om deze topic (waar ik overigens zeer fier op ben, wie doet het mij voor/na? ) weer naar boven te halen.

Dries De Smet

Hallooo, Heb jij de laatste tijd op de internet-maan geleefd. Ik doe niets anders dan de Mégane Trophy promoten, Vertigo Promoten...Maar ja als je niet verder kijkt dan RW.Be dan is dat niet mijn probleem.

Ik doe niets anders dan de fans via mijn site zoveel mogelijk te laten meekijken. Ik heb meer dan 2000 fotos op mijn site. tientallen exclusieve filmpjes... en nee die zijn niet alleen over RK (want vele rijders/teams - zetten enkel maar fotos van hun bettreffende rijder online)
maar heel exclusief materiaal dat je nergens anders op internet kan vinden...

En uit de tientallen reacties die ik mag ontvangen en de vele bezoekers op mijn site (en ze komen van ver) weet ik dat we een goede job doen.
De reacties komen niet enkel uit Vlaanderen. Ik promoot de Autosport op Europese/Wereldschaal, U doet dat enkel voor een beperkt Vlaams wereldje...

Ja dan kan ik in alle eerlijkheid zeggen dat ik probeer de autosport te promoten... Ik blijf niet rond de Zolderse kerktoren rijden...Ik ga naar alle World Series wedstrijden deze zomer en zal het de liefhebbers niet nalaten zoveel mogelijk informatie/fotos/videos te geven...

Ik werk alleen,ik heb niet de middelen om zware promo te voeren voor mijn site maar gezien ik mag toch zeggen dat ik gezien de beperkte middelen het maximum doe voor de fans...Dat kan niet van elke belgische/Vlaamse/Waalse rijder/Auto gezegd worden...

Laat de echte fans nu maar eens spreken...
Ik weet zeker dat ze waarderen wat ik tracht te doen en ze vinden dat van U site ook. Maar zeggen dat ik alleen maar goed ben om een sneer te geven dat gaat me veel te ver.
Liever een beperkte exclusieve informatie vanop RK.Be dan veel dezelfde kost van RW.Be die we ook ergens anders kunnen vinden...

En ja, Uw kritiek, waarom spreek je in naam van RW.be en niet uit eigen naam. Dat elke fan voor zich spreekt.

Mijn kritiek is sterk onderbouwd en dat beamen vele met mij. Niet een solitaire kritiek maar weloverwogen maar blijkbaar kan U, Mijnheer De Smet, de kernboodschap er niet uithalen.

Last edited by JPMontoya; 28-06-2005 at 11:28.
Old 28-06-2005, 11:57
De Paddock Rookie

Dries De Smet

(PS: mijn EIGEN naam staat er onder hé, net zoals bij de vorige post trouwens )
Old 28-06-2005, 12:47
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Maar in naam van vele liefhebbers neem ik nu persoonlijk de draad op.

Dries De Smet
Op deze zinsnede doelde ik. Je spreekt tegelijk in naam van vele liefhebber en toch spreek je persoonlijk.... Contradictie.
Old 28-06-2005, 12:51
De Paddock Rookie

Dries De Smet
Old 28-06-2005, 13:10
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Je hebt een oplossing gevraagd? Geen probleem, DOE IETS, iets wat nuttig kan zijn, voor de autosportgemeenschap? Spuug niet enkel kritiek, DOE gewoon iets, blijf niet op je luie krent zitten, DOE gewoon iets... tenzij je nu duidelijk laat blijken dat je een kluns van formaat bent? Niet alleen hier, maar ook op andere fora. Chapeau kerel, je bent echt goed bezig... Autosport promoten? Sneren geven links en rechts? Zo moet je echt verder doen...
JPmontoya heeft meer voor de Belgische autosport gedaan dan jij kan vermoeden. Toeval denk je dat de deelname van de vertigo in het FIA-GT zoveel aandacht kreeg? Ik weet wel wie ervoor gezorgd heeft.

Old 28-06-2005, 15:40
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by raceboy
JPmontoya heeft meer voor de Belgische autosport gedaan dan jij kan vermoeden. Toeval denk je dat de deelname van de vertigo in het FIA-GT zoveel aandacht kreeg? Ik weet wel wie ervoor gezorgd heeft.
Vwalla se, dat weten we dan ook weer bij. Goed om weten. Bedankt voor de info. En in de plaats van te zeggen 'doe iets', kan ik dus enkel maar zeggen tegen JPM 'doe zo verder', op dat gebied. Ere wie ere toekomt. Juist is juist...

Het is natuurlijk makkelijker om te reageren tegen iemand die je kent, dan tegen iemand die je niet kent. Mark haalde het hier ook al aan: reageren tegen een 15-jarige doe je anders dan tegen iemand met een bepaalde achtergrond. Ik kan Mark enkel bijtreden op dit punt.

Dries

Last edited by Racingworld.be; 28-06-2005 at 16:15.
Old 28-06-2005, 18:22
Megane Megane is offline
De Paddock Regular

Ik dacht dat Dries De Smet afscheid genomen had van dit forum.
Maar iets wat goed is kan men niet links laten liggen hé
Old 28-06-2005, 18:54
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Megane
Ik dacht dat Dries De Smet afscheid genomen had van dit forum.
Wij ook
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Old 29-06-2005, 23:00
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Vwalla se, dat weten we dan ook weer bij. Goed om weten. Bedankt voor de info. En in de plaats van te zeggen 'doe iets', kan ik dus enkel maar zeggen tegen JPM 'doe zo verder', op dat gebied. Ere wie ere toekomt. Juist is juist...
Dries
Toch het eerst niet kunnen laten om eerst over iemand te kunnen oordelen zonder iets te weten over hem of haar, sterk... Niet iedereen heeft de behoefte om te koop te lopen met wat hij of zij allemaal (in het geval van JPM uit vrije wil en koste -en belangeloos) doet.

Doet mij denken aan volgend gezegde: "Veel geblaat, weinig wol"
Old 30-06-2005, 09:57
Alain's Avatar
Alain Alain is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Scapa
Doet mij denken aan volgend gezegde: "Veel geblaat, weinig wol"
Exactly, steek er dan verder jullie tijd niet in want die is te kostbaar om hem te verspillen aan zijn geblaat...
En nu zwaaien we hem met zijn allen terug van harte uit...
Old 30-06-2005, 20:49
Pat's Avatar
Pat Pat is offline
De Paddock Regular

Bwah, uitzwaaien ...

Mijn eerste gedacht is dan waarom.
Een forum is eerst en vooral nog altijd een plaats waar iemand zijn mening kan verkondigen, of ze nu wit of zwart is, links of rechts.
Je krijgt al eens een bloemetje terug, ook al eens een serieuze baksteen.
Moesten we allemaal dezelfde mening hebben, 't zou hier een saai boeltje worden.
Ik vind het vooral raar dat in eerste instantie Dries toch nogal eens gelijk krijgt en dat de discussie via anonimiteit (klonk eigenlijk meer als "Wie heeft dat hier gezegd ?") verzand in het uitzwaaien van Dries ...
Wenst Dries² of een ander het forum te verlaten, so be it ... wensen ze terug te komen, so be it.
Laat ons vooral iedereen het licht in de ogen gunnen en hopen dat we nog lang op het forum onze ongezouten mening kunnen spuien en op onzen donder kunnen krijgen !
Old 01-07-2005, 00:12
yannick88's Avatar
yannick88 yannick88 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Pat
Bwah, uitzwaaien ...

Mijn eerste gedacht is dan waarom.
Een forum is eerst en vooral nog altijd een plaats waar iemand zijn mening kan verkondigen, of ze nu wit of zwart is, links of rechts.
Je krijgt al eens een bloemetje terug, ook al eens een serieuze baksteen.
Moesten we allemaal dezelfde mening hebben, 't zou hier een saai boeltje worden.
Ik vind het vooral raar dat in eerste instantie Dries toch nogal eens gelijk krijgt en dat de discussie via anonimiteit (klonk eigenlijk meer als "Wie heeft dat hier gezegd ?") verzand in het uitzwaaien van Dries ...
Wenst Dries² of een ander het forum te verlaten, so be it ... wensen ze terug te komen, so be it.
Laat ons vooral iedereen het licht in de ogen gunnen en hopen dat we nog lang op het forum onze ongezouten mening kunnen spuien en op onzen donder kunnen krijgen !

Volledig met je eens
Old 01-07-2005, 10:31
laurent's Avatar
laurent laurent is offline
De Paddock Regular

kindjes kindjes...

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules