De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #46  
Old 23-01-2004, 19:27
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2003
Location: Turnhout / Leuven
Posts: 1,702
het contract is nog NIET getekend, blijkbaar was er wel een positief telefoontje van Eddie naar Jos:

Quote:
Jos Verstappen heeft nog geen contract op zak met Jordan, maar de Ierse teambaas bevestigde vandaag wel telefonisch met de Nederlander te willen samenwerken in 2004. De komende dagen wordt er een definitief contract opgesteld. Dat liet Trust weten.

‘’Jordan heeft telefonisch zijn woord gegeven" aldus Trust-baas Perridon. Hierbij is besloten dat gedurende de komende dagen het akkoord tussen beide partijen definitief afgerond zal worden. Dit betekent dat zodra de contracten uitgewerkt en getekend zijn, Jos Verstappen komend seizoen in de EJ14 op de grid zal verschijnen!

"We zijn blij dat we weer een stap verder zijn. Jos is een uitstekende rijder met een enorme staat van dienst die absoluut een stoel in de Formule 1 verdient.’’ aldus Perridon.

bron: f1racing.nl
__________________
..: www.marcgoossens.com :..
Reply With Quote
  #47  
Old 23-01-2004, 19:31
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Posts: 4,889
telefonisch betekent nog niks !

Er is nog hoop
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus.
Reply With Quote
  #48  
Old 23-01-2004, 19:37
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Schilde, Belgium
Posts: 2,758
haha, is heidfeld nu eigenlijk al officieel rijder van Jordan?
__________________
greetz
Reply With Quote
  #49  
Old 23-01-2004, 22:20
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2001
Location: Keerbergen
Posts: 2,963
Bij al dat gebeuren rond jos, leinders, jordan is me toch opgevallen hoe laag Jordan wel niet gevallen is de laatste jaren.

Het team maakte steil opgang naar het einde van de jaren '90 en zit nu in een diep dal. Toch raar als je de parallel trekt met vb Sauber, ongeveer evenlang in F1, Sauber wint niets, en Jordan wel, kijken we nu waar we staan anno 2004. Sauber mooie windtunnel én al jaren zeker van goede sponsers, kortom de toekomst ziet er goed uit voor Sauber.

Maar wat dan gezegd van Jordan, nog GP's winnende in 98 99, bijna nog voor de wereldtitel strijdende met Frentzen, is nu zowat het meest zielige team van de grid volgens mij, vraag me toch af wat voor wanbeleid ze daar gevoerd hebben sedert de succesjaren, dat Eddie zelf dat niet ziet en een stap opzij wil zetten, is voor mij dan ook een raadsel. Al een paar jaar moeten ze krabben voor sponsers, en is hun jong fris imago toch wel verdwenen. Het is nu echt zover gekomen dat ze de jonge rijders, die naief zijn, gewoon het geld uit hun zakken troggelen, én dat Jos zich, echt ZIELIG, vastklampt aan wat waarschijnlijk toch een slechte wagen wordt, spreekt niet voor Jos en ook niet voor Jordan.

Dat Jos niet een beetje meer eer heeft, tja, daar kan je alleen maar antwoorden met . . .

Eddie is gewoon een grijze oude geldwolf geworden die in mijn ogen beter een stap achteruit zou zetten voor het eigen goed van z'n team.
Reply With Quote
  #50  
Old 23-01-2004, 22:32
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Posts: 4,889
akkoord.
Om trouwens aan te vullen met een vet cliché: aan de top komen is 1, aan de top blijven, da's wat anders. '98-'99 waren echt succesjaren voor Jordan, maar deze eeuw heeft hen nog geen geluk gebracht (hetzij die grap in Brazilië vorig jaar).

Ik hoop voor hen dat ze Heidfeld tekenen, die kerel brengt nog wat talent mee naar het team. Maar het is overduidelijk dat Jordan in geldnood raakt, en daardoor hier en daar onder het mom van 'getalenteerde rijders testen' gewoon wat probeert bij te verdienen. Da's natuurlijk ook een manier, hé. Hoe overleeft Minardi bijvoorbeeld nog ? Die wagen is gewoon een reclamebord dat voor 'formule 1-bolide' moet doorgaan. Op sportief vlak kunnen we er gewoon niks meer van verwachten.

En dat gaat dit jaar evengoed voor Jordan gelden, tenzij ze met een revolutionair (eenvoudig) ontwerp komen. Als Jordan dit jaar nog een stap achterwaarts zet, dan zit Eddie ferm in de problemen.
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus.
Reply With Quote
  #51  
Old 24-01-2004, 00:07
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
Het verschil tussen Sauber en Jordan, ligt toch overduidelijk in het feit dat Sauber eigenlijk Ferrari² is geworden, en dan zeker dit jaar. Jordan heeft enkel steun van Jordan, net zoals Minardi enkel steun heeft van Minardi. Dat zijn de enige 2 teams die nog volledig op hun eigen zijn aangewezen. Zelfs BAR heeft de steun van Honda. In 98 en 99 waren alleen Ferrari en Mclaren constructeurs-teams, en dus was het voor andere teams gemakkelijker om ook eens te winnen.
__________________
Reply With Quote
  #52  
Old 24-01-2004, 01:14
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone
 
Join Date: May 2001
Location: Hoboken (Antwerpen)
Posts: 6,845
de vraag is dan wel wie de slimste is .... Sauber of Jordan .....

Ferrari 2 met een goede toekomst, of stilletjesaan doodgaan .... geef mij maar het eerste
__________________
Reply With Quote
  #53  
Old 24-01-2004, 01:48
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
Quote:
Originally posted by airco
de vraag is dan wel wie de slimste is .... Sauber of Jordan .....

Ferrari 2 met een goede toekomst, of stilletjesaan doodgaan .... geef mij maar het eerste
ge moet ook wel het geluk hebben dat ferrari met u wilt samenwerken he.
__________________
Reply With Quote
  #54  
Old 24-01-2004, 02:00
FastFons's Avatar
FastFons FastFons is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2002
Location: Hasselt/Heverlee
Posts: 495
Quote:
Originally posted by airco
de vraag is dan wel wie de slimste is .... Sauber of Jordan .....

Ferrari 2 met een goede toekomst, of stilletjesaan doodgaan .... geef mij maar het eerste
Objectief gezien heb je gelijk, maar als toeschouwer zie ik het toch minder graag, bovendien is volgens mij de kans op belangenvermenging op deze manier groot. Misschien moet mclaren dan maar samenwerken met Jordan en Williams met minardi? Zo hebben de grote teams op den duur 4 auto's in koers en alle andere teams zijn verdwenen...

FF
__________________
Calamitas R&S Team - www.calamitas.be
Reply With Quote
  #55  
Old 24-01-2004, 03:51
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
Quote:
Originally posted by FastFons
Zo hebben de grote teams op den duur 4 auto's in koers en alle andere teams zijn verdwenen...

FF
mja, maar anders kun je ook zeggen: beter de grote teams 4 auto's, dan maar 16 wagens op de grid...
__________________
Reply With Quote
  #56  
Old 24-01-2004, 12:48
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Posts: 4,889
on-topic: Volgens insidef1.nl (en het algemeen nederlands dagblad) tekent Verstappen dinsdag zijn contractje en test hij in februari op Silverstone....
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus.
Reply With Quote
  #57  
Old 27-01-2004, 14:51
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Quote:
Originally posted by Finish
on-topic: Volgens insidef1.nl (en het algemeen nederlands dagblad) tekent Verstappen dinsdag zijn contractje en test hij in februari op Silverstone....
Dat is dus vandaag en blijkt dus niet te kloppen: de onderhandelingen tussen Verstappen en Jordan zijn afgesprongen.

Op http://www.verstappen.nl staat het volgende:
Quote:
Onderhandelingen Verstappen-Jordan afgebroken

(27 januari 2004) Na uitvoerige bestudering van alle betrokken contracten is er vanuit de sponsors en het management van Jos Verstappen hedenochtend besloten om de gaande onderhandelingen met het Jordan team af te breken. De contractpunten zoals gepresenteerd door Jordan geven te weinig vertrouwen voor een succesvolle samenwerking in het komend seizoen, aldus de verklaring.

Jos Verstappen reageert als volgt op de ontwikkelingen tot dusver: "we hebben allemaal ons uiterste best gedaan om tot overeenstemming te komen. Echter op dit moment heeft dooronderhandelen geen zin. Nogmaals wil ik benadrukken dat we een fantastische groep van mensen om ons heen hebben. Zeker Michel Perridon van Trust heeft zich volledig en vol overgave ingezet voor een positieve uitkomst. We hebben de onderhandelingen stopgezet in goed onderling overleg en met support van alle betrokken sponsors."

De reactie van Michel Perridon: "wij, als sponsor van Jos, hebben volledige steun aan Jos gegeven en blijven dit doen. Het is duidelijk dat alle partijen in deze een goede basis moeten hebben voor een sportief succesvol seizoen, dit was in deze niet het geval."
Geen Verstappen in de F1 volgend jaar. Ik gok op Heidfeld en McNish; ik vraag me wel af waar die zoveel geld als Jos gaan vinden.
Reply With Quote
  #58  
Old 27-01-2004, 14:57
Gilles's Avatar
Gilles Gilles is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2002
Location: MM
Posts: 788
Quote:
Originally posted by Gilles
Vandaag iets te horen gekregen van Trust ... ik citeer: "De kans dat we wél meedoen met de F1 is even groot als de kans dat we niet meedoen."

Lijkt me dat ze zichzelf een 50/50 kans op het zitje geven ... blijkbaar geen goede vooruitzichten lijkt me! Ik denk dat men daar bij Jordan gaat kiezen voor de jeugd met ervaring bij subtopper (Heidfeld) en oude rot met ervaring bij Renault als testrijder (McNish) en diens steun van B&H!

Verstappen sponsors bieden geloof ik ongeveer evenveel als B&H ... B&H is echter wel al X aantal jaren hoofdsponsor en wilt een Britse rijder bij het Britse team ... dusja ... Jos is de klos als je't mij vraagt.
Bij deze had ik toch goed gedacht een tweetal weken geleden . Natuurlijk is het wel spijtig voor Jos!
Reply With Quote
  #59  
Old 27-01-2004, 15:07
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Posts: 4,889
Benieuwd wat er op het Verstappenforum allemaal zal verschijnen

Maar geen Verstappen in 2004 = Nooit meer Verstappen in F1.
Lijkt me duidelijk
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus.
Reply With Quote
  #60  
Old 27-01-2004, 15:14
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Quote:
Originally posted by Finish
Benieuwd wat er op het Verstappenforum allemaal zal verschijnen

Maar geen Verstappen in 2004 = Nooit meer Verstappen in F1.
Lijkt me duidelijk
Inderdaad. De volgende Nederlander in de F1 is dan waarschijnlijk Christijan Albers met Trust als sponsor; althans dat hopen de Nederlanders toch
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 20:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.