![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
De BTSC-race over 2 uur was héél spannend! Daar kan de BELCAR nog van leren. Als de top 4 zo kort bij elkaar eindigd NA 2 uur wedstrijd! Ik moet wel eerlijk toegeven dat het alleen spannend was voor de top. De rest volgde ik niet zo. Over de Euro F 3000 wil ik het niet eens hebben, zo saai dat dat was. De SRT was ook al niet veel soeps. We dachtten de zondag toen we de eerste 2 zagen, dat dat die als enigste over gebleven waren. Wat de RT betreft; spektakel, spanning, actie, driften, ... Wat wil je nog meer? Ik zou zeggen, laat die F 3000 volgend jaar vanwaar ze gekomen zijn en laat die superkarts maar terugkomen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Mooie herinnering aan die race in Chimay twee jaar geleden met de New Procar. Nice to kick some Silhouette ass ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Want de Euro 3000 kalender is vandaag bekend gemaakt en is als volgt: Quote:
Een mogelijke reden: in Spa is het alleen nog maar saaier en minder interessant met deze bijna "doode" serie want daar doen ze nog langer over een rondje. ![]() ![]() In 2005 gaan de race wel "maar" een duur hebben van 50min, als ik het goed voorheb, reden ze zondag langer. |
|
||||
|
||||
Maar 50 minuten? De zondag reden ze 38 rondjes.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Over de koers van zondag: ik vond ze niet saaier dan de WS of de WS light. de enige eenzitters die ik dit jaar in zolder heb zien inhalen zijn de FR 1600.
|
||||
|
||||
By de FR 1600 daar gebeurt tenminste nog eens iets.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind het mooi dat deze serie opnieuw naar Zolder komt. Vroeger reden alle internationale eenzitters in Zolder. Toen kregen we alles van FF1600 euroseries, FF2000, Formule 3 Europees, F3 GB, F3 Duistland tot ook de Formule 2 over de vloer. Als we nu de World series, Superfund euro 3000 enz kunnen hebben is dat toch mooi. Vergeet niet dat we dankzij de Euro F3000 Felipe Massa aan het werk hebben kunnen zien in Zolder alvorens hij naar de F1 is gegaan. Als autosportfan weet je dat niet alle races een even groot spektakel bieden. Interressant aan de Euro 3000 was ook dat je op dinsdag en woensdag bij die mannen in de box alles kon bekijken en een praatje doen met de ingenieurs en zelfs de rijders. Ik vind dat schitterend maar blijkbaar wil de moderne fan enkel maar veel brokken en spektakel zien...
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Het is niet allemaal NASCAR hier hé
![]()
|
||||
|
||||
Mag ik in de lucht springen van vreugde als het "nieuwe concept Superfund" daadwerkelijk naar Zolder komt? De eerste schetsen van die wagens zien er alvast veel belovend uit.
Nu afwachten of de plannen van Superfund van de grond komen voor 2005.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik heb welgeteld één inhaalbeweging gezien in de Euro F3000. Dat waren dan ook nog teamgenoten. Dan mag je toch zeggen dat de race enorm saai was hé.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|