![]() |
|
|
View Poll Results: lees je michel valliant | |||
ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
45 | 80.36% |
nee |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 19.64% |
Voters: 56. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Enig idee wie die nieuwe tekenaar is waarover je het had? |
|
||||
|
||||
Ze hebben allemaal onder m'n kopkussen gelegen samen met 'n zaklamp... en het meest van allen de 8e man . Circus in San Francisco was ook 'n favoriet niet in het minst omdat daar 'n Alfa Montreal op de cover stond... Indertijd (30 à 20 jaar geleden) was er ook nog 'n concurrerende strip Alain Chevalier, wie kent die nog ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb de hele reeks alsook de 8 dossiers en een paar strips uit de reeks "onuitgegeven toppers". Eén van mijn favoriete albums is oa "De Gemaskerde Racer" en "Operatie Mirage".
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Er is een nieuw dossier uit. Eentje over Pescarolo deze keer.
|
||||
|
||||
Pesca komt trouwens op 16 november naar Brussel om het album voor te stellen in het gebouw van Graton.
|
|
|||
|
|||
Ik heb Vaillant vroeger gelezen in men jeugdjaren. Moet er nog wel een paar ergens hebben....
Na in de kast gekeken te hebben is dit m'n verzameling. De waaghalzen De strijd van de samoerai Rodeo op 2 wielen Concerto voor piloten Racing show Het helse circus en men favourite, Rush ![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb er ook een hoop liggen. De bluffer van Spa-Francorchamps is leuk, maar zo zijn er wel meer
![]() |
|
||||
|
||||
Heb ze ook allemaal, zelfs de eerste - maar titel ontgaat mij nu, mss De Grote Match?- in hardback in eerste druk. Racing Show is een van m'n favorieten, vooral omdat het mijn eerste Vaillant was (jaja, lekker sentimenteel) en voor de rode Mercedes 190E 2.5-16, vond ik toen echt een prachtige wagen, nu nog trouwens.
Bram |
|
||||
|
||||
Ik heb enkel de 'dossier' serie thuis ...
|
||||
|
||||
Ik heb alle Michel Vaillant strips, alle "dossiers Michel Vaillant", alle "onuitgegeven toppers", de 3 Michel Vaillant boeken, de Michel Vaillant Special, alle Julie Wood strips, en het erg zeldzame "Toyota avontuur" van Michel Vaillant. Ik denk dan ook te mogen stellen dat ik een fan ben
![]() |
|
|||
|
|||
@ guy: freak!
Ik heb ze al allemaal eens gelezen en neem er af en toe eentje terug! Vooral de oude vind ik super! De sfeer die Jean Graton creëert in zijn verhalen zijn zalig! G. |
|
|||
|
|||
'k Heb ook alle strips en specials denk ik, behalve die van 20 jaar michel vaillant. M'n eerste strip was Steve Warson tegen Michel Vaillant...
Degene die 'k t meest gelezen heb is de 8e man denk ik. Die periode van racewagens vind ik gewoon schitterend trouwens. |
|
||||
|
||||
Vandaag het dossier over Pescarolo gekregen tijdens de persmeeting in de Studio Graton. Behalve enkele kleine fouten (er is ergens op de beginpagina een stuk tekst vergeten) is het een mooi werk geworden. Ook zeer zeldzame foto's uit Pesca's eigen archief. In de tekenstudio waren ze al druk aan het werken aan het volgend nummer. Knap hoe ze zo'n dingen tekenen.
En waar liggen de Graton Studios? Op nog geen 100 meter van de plaats waar ik als kleine jongen woonde. Als ik dat destijds had geweten... Last edited by bluelite; 17-11-2006 at 00:22. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|