![]() |
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
James Tucker laat weer van zich horen
![]() 25-26/06 Brands Hatch Grand Prix circuit 15-16/10 Zolder. Voor alle duidelijkheid, Belcar en Britcar gaan samen niet van start ! Ieder heeft zijn eigen race. Over de Spa Eurorace wordt niet meer gesproken.............. Nogmaals: In 2005 rijden ze niet samen! .........maar in 2006 wel ![]() ![]() De bron van dit verhaal? Autosport issue 4-11-04 O ja, Tucker is ook bezig om een samenwerking op te zetten met de Dutch Supercar Challenge en het Franse VdeV kampioenschap.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 03-11-2004 at 20:29. |
|
|||
|
|||
Nee niet 25 en 26 juni want dan zijn de examens nog bezig denk ik.
Mvg |
|
|||
|
|||
Staan deze datum eigenlijk al helemaal vast?
Mvg |
|
||||
|
||||
Ik hoop ook dat het een week verlaat wordt, want dan zitten wij leerkrachten namelijk met deliberaties en weet ik veel. Maar voor geen geld mis ik de buitenlandse Belcarrace tedjuu!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De komkommertijd is meteen goed begonnen. ![]() |
|
||||
|
||||
volgsens de EERC website gaat het dus echt het Gp circuit worden. spijtig dat Dingle dell weg is
![]() Voor wie mee wil rijden in Zolder (2 uren koers, dat gaat nog wat geven in de planning) dat kost je £875 (max 50 wagens aan de start
|
||||
|
||||
Zou nog al wat zijn als we op het kleine circuit moeste rijden. De Corvette zou wel eens op 30 sec. of sneller rond zijn.
![]() |
|
||||
|
||||
CART reed daar ook, ik denk wel dat CART nog ietske sneller is dan de corvette. Er heeft in ieder geval iemand betaald aan Palmer want anders wordt het grote circuit niet opengesteld. Zelfs British GT rijdt er niet op.
|
||||
|
||||
En de Britcar dan?
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|