![]() |
|
|
||||
|
||||
Da was dan ook een walgelijk iemand als ge het mij vraagt, zen oren waren bekan uitgerekt tot op de grond van het gewicht (als em ook zone zware "prins albert" heeft
![]() FF |
|
||||
|
||||
Quote:
Ieder zijn mening, en aan ieder respect voor de mening van een ander. Ik ga dus ook geen moeite doen om u te "overtuigen" of zo... En vooral, k zou ni inzien waarom Gij (i mean Sennake, k kende de naam voor k ne piloot kende in de Belcar ![]()
|
||||
|
||||
@ wereldrecordhouder... sterk, ma ook wel degoutant.... Kan diene eigenlijk nog in bad zonder te verzuipen (of vol te lopen langs al die gaatjes
![]() Neen, dat is er los over. Eén of 2 pierces okay, ma zoveel, dat is onbegrijpelijk. Zelf ben k ook al wel aant zoeken naar een nieuw plekje, omdat het toch iet of wat verslavend werkt, maar da zal wel slijten... K ga t bij deze ene proberen te houden.
|
||||
|
||||
Quote:
Als je 30 jaar geleden met een tattoo rondliep bekeken de mensen je ook vreemd. Iemand die in heel zijn oor oorringen had was toen ook alles behalve normaal. Vandaag de dag kijkt niemand er nog van op. Daar waar vandaag mensen met piercings "vreemd" bekeken worden zijn zij de voorlopers van wat binnen 10 jaar als sociaal aanvaard beschouwd wordt. Ikzelf ben niet echt pro tattoo, piercings, etc. (ik zal het zelf nooit laten plaatsen). Maar ik kan het best knap vinden bij bepaalde personen. Als die personen er dan gelukkig mee zijn .... Mij best. Onder de term sociale aanvaarding kan je veel thema's noemen die de laatste jaren meer en meer ingeburgerd raken. Denk maar eens hoe Holebi's 10 jaar geleden door de maatschappij bekeken werden en waar ze vandaag de dag al staan. Ik zeg niet dat Holebi's al overal op sociale aanvaarding kunnen rekenen .... Maar ze zijn toch al een pak verder dan 10 jaar terug. Maar dit laatste hoort eigenlijk niet meer echt bij het onderwerp en is eigenlijk voer voor een andere discussie.
|
||||
|
||||
In Amerika is het 'tongsplitten' (sic) momenteel een rage.
Quote:
Voor een fotootje: Voor mensen met een sterke maag Omdat ik paddock-moderator ben geef ik hierbij wel een waarschuwing: als je een niet al te sterke maag hebt, of als je net gegeten hebt, klik hier niet op ! Op eigen 'risico' zou ik zo zeggen.... In ieder geval een walgelijke rage, waar je je hele leven met zit opgescheept.
|
||||
|
||||
mja... mijn gedacht : ieder zijn ding :-)
maar k heb al horen zeggen dat het ongelooflijk leuk is voor devrouw bij orale sex ... (k heb t maar van horen zeggen he ;-))
|
||||
|
||||
Mja, daar gaat ge op uw 70ste ver met zijn. Een bompa met een gespleten tong....
![]() Die piercing kan je nog laten verwijderen, een tattoo heeft niets te maken met 'lichamelijk letsel', maar je tong uit mekaar laten snijden, ho maar. Hoe gekker hoe beter ? Volgend jaar krijgen we de rage van de '4 vingers' ofzo; je middelvinger laten afsnijden omdat zo'n stompke vinger 'cool' staat ![]() Maffe wereld ! ![]()
|
||||
|
||||
alsmaar extremer in alles nietwaar??
|
||||
|
||||
Hiervan keert mn zwakke maag.
|
|
||||
|
||||
hopla ... daar ging mijn pasta van deze middag
![]() en hier nog n beeldje van moeders mooiste... http://www.probe.org/images/piercings.jpg |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
verschrikkelijk!!
|
||||
|
||||
Er bestaan ook platen met pinnekes op die onder de schedelhuid kunnen bevestigt worden, en scarification is zo een trend om express littekens te gaan branden op het lichaam... Dat van die middenvinger als een stompje, da's een idee dat niet had mogen luidop gezegd worden denk ik
![]() Maar komen veel van die dingen niet van Afrikaanse, Aziatische,... inheemse stammen die dit gebruik al eeuwen in hun cultuur als normaal aanvaarden ? Zelfs verplichten bij het volwassen worden van hun kinderen ? In de onderlip zo een schoteltje, rond de nek heel veel ringen om die heel lang te maken, en die zware oorbellen om de oorlellen uit te rekken... Beentjes door de neus... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Neen, jij niet Sennake, niet hier en nu, maar ginder is het een al verschrikkelijk lang ingeburgerd gebruik dat voor die mensen doodnormaal is en waar ze zich geen vragen bij stellen.
Wie weet vinden zij het het feit dat sommigen hun haar hier blonderen ook wel shockerend of compleet belachelijk. (Bijna) alles is relatief (als je dan weer over (vrouwen)besnijdenis begint, heb je al meteen een controversieel onderwerp).
|
|