De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rating: Thread Rating: 4 votes, 5.00 average.
Old 05-12-2005, 10:19
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Thomaske_GLPK
Porsche 997 Cup gemaakt door Fred Grönitz (S&P Racing) te Dubai als ik me niet vergis:
Is die niet gewoon ontwikkeld

Last edited by gwyllion; 05-12-2005 at 12:28.
Reply With Quote
Old 05-12-2005, 12:17
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

Denk het ook Gwyllion, is ook dezelfde die in Essen stond.
Old 05-12-2005, 14:44
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Ik denk dat hij bedoelde dat Fred Grönitz (S&P Racing) die foto heeft genomen...
Old 05-12-2005, 19:03
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Bart.Vandecavey
Ik denk dat hij bedoelde dat Fred Grönitz (S&P Racing) die foto heeft genomen...
Yupz dat klopt. Maar zal tekst even aanpassen.

Mvg...
Reply With Quote
Old 05-12-2005, 21:06
De Paddock Enthousiast

Gisteren avond van GLPK een mail gehad met enkele foto's van de Corvette Z06 GT3 erin. Ik heb er 4 geselecteerd en verkleind. Hier komen ze:

Mvg...
Reply With Quote
Old 05-12-2005, 21:26
A uit PDGRacing's Avatar
A uit PDGRacing A uit PDGRacing is offline
De Paddock Regular

Mooie foto's. Is die wagen al naar Hasselt gebracht? Zijn dat foto's uit de GLPK-garage. Zullen ze dit jaar nog testen in Zolder, of wordt het volgend jaar?
Quote:
Originally Posted by Bramzel
Die Vipers hebben niks met deze Viper te maken, en De Chaunac ook niet. Dus wat dat betreft is het wél verwonderlijk dat hij daar opduikt.
Inderdaad deze Viper en GT1's zullen wel niet veel gemeen hebben. Maar Hugues heeft toch jaren op Le Mans gereden met officiële Dodge/Chrysler reclame. De connecties met de hoofdzetel zal er wel al zijn, om deze Vipers GT3 in te zetten in het nieuwe kampioenschap.

Last edited by A uit PDGRacing; 05-12-2005 at 21:30.
Reply With Quote
Old 05-12-2005, 21:29
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by A uit PDGRacing
Mooie foto's. Is die wagen al naar Hasselt gebracht? Zijn dat foto's uit de GLPK-garage. Zullen ze dit jaar nog testen in Zolder, of wordt het volgend jaar?
De wagen is momenteel nog niet in Hasselt. Het is de bedoeling om drie van deze wagens in het atelier in Hasselt te hebben.

Over tests dit jaar of volgend jaar op Zolder weet ik nog niks. Als ik iets weet laat ik het hier zo snel mogelijk weten.

Mvg...
Reply With Quote
Old 05-12-2005, 21:32
A uit PDGRacing's Avatar
De Paddock Regular

Dat was snel. Dank je voor de update
Reply With Quote
Old 05-12-2005, 21:36
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

De URL op die wagen is leuk.......het gaat om corvettemotorsport.com Alleen maar info over de Z06 GT3 en de C5R.........

Niks over de C6R. Raar, totdat je kijkt bij "imprint". Blijkt het te gaan om de combinatie Kroymans/Hezemans/GLPK. Niks over de C6R...........alweer een hint wie ze gaat krijgen?

Wat betreft de Z06 GT3, het lijkt idd veel op een omgebouwde straatwagen. Zelfs het dashboard, op chevrolet.com kun je dat mooi zien en vergelijken met de geposte foto's van Thomas.

Als die GT3 klasse eigenlijk niet veel verschilt van straatwagens dan benaderd dat toch wel de puurste vorm van racen. Zoals het eigenlijk hoort te zijn, ik zie die GT3 klasse wel zitten

Edit: nog wat "raars" ontdekt op die site. Zoals gezegd, ga op zoek naar iets van de C6R en ze linken je verder naar de Amerikaanse sites. Echter het knopje Le Mans is wel aanwezig op de site en "under construction" De afgelopen jaren was Le Mans een fabrieks-onderneming. Krijgen we een privateer-attack van de C5R, chassis 011? Weet het, ik ben een beetje nieuwsgierig
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 05-12-2005 at 21:43.
Reply With Quote
Old 05-12-2005, 21:44
A uit PDGRacing's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
De URL op die wagen is leuk.......het gaat om corvettemotorsport.com Alleen maar info over de Z06 GT3 en de C5R.........
Niks over de C6R. Raar, totdat je kijkt bij "imprint". Blijkt het te gaan om de combinatie Kroymans/Hezemans/GLPK. Niks over de C6R...........alweer een hint wie ze gaat krijgen?
Ook bij de C5R, staat er alleen maar een link naar Anthony Kumpen... Dit zal een website zijn die het midden houdt tussen Corvette Europe en Corvette USA...
Reply With Quote
Old 05-12-2005, 22:01
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Om de boel nog maar weer meer in de war te schoppen kan ik dan weer melden dat ze bij GLPK in Bahrain pitwalls hadden van Corvette Racing met de C6.R er op, en geen C5.R's.
Reply With Quote
Old 05-12-2005, 22:27
De Paddock Enthousiast

Deze hadden ze ook al tijdens de 24Uren van Spa-Francorchamps. Ze hebben deze gekregen van Corvette Europe.

Mvg...
Reply With Quote
Old 05-12-2005, 22:40
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Ok. Trouwens, dat die wagen nog niet in Hasselt is; waar is hij dan ontwikkeld? Is dat dan in Nederland gebeurt? Of is dit uitbesteed?
Reply With Quote
Old 05-12-2005, 23:01
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Mark

Wat betreft de Z06 GT3, het lijkt idd veel op een omgebouwde straatwagen. Zelfs het dashboard, op chevrolet.com kun je dat mooi zien en vergelijken met de geposte foto's van Thomas.

Als die GT3 klasse eigenlijk niet veel verschilt van straatwagens dan benaderd dat toch wel de puurste vorm van racen. Zoals het eigenlijk hoort te zijn, ik zie die GT3 klasse wel zitten

Edit: nog wat "raars" ontdekt op die site. Zoals gezegd, ga op zoek naar iets van de C6R en ze linken je verder naar de Amerikaanse sites. Echter het knopje Le Mans is wel aanwezig op de site en "under construction" De afgelopen jaren was Le Mans een fabrieks-onderneming. Krijgen we een privateer-attack van de C5R, chassis 011? Weet het, ik ben een beetje nieuwsgierig
Ik zie de GT3 klasse ook meer en meer zitten moet ik toegeven. Indien de huidige GT1 klasse door de torenhoge budgetten ooit moest ophouden te bestaan kunnen ze de GT3 klasse als basis gebruiken... Dat verhaal klinkt in ieder geval bekend...
Reply With Quote
Old 06-12-2005, 07:41
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Bramzel
Ok. Trouwens, dat die wagen nog niet in Hasselt is; waar is hij dan ontwikkeld? Is dat dan in Nederland gebeurt? Of is dit uitbesteed?
Daar kan ik je eigenlijk geen antwoord op geven, sorry.

Mvg...
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules