![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Dat de live beelden van FIA GT achter de decoder verdwijnen verbaast me niks. Welke "gratis" zender wil nu 3 uur aan 1 stuk autosport uitzenden? RTL zou nog kunnen omdat die de race mogen onderbreken voor reclame, echter SBS mag dat niet. De beste oplossing (relatief gezien dan
![]() Als ik me niet vergis kost een digitaal TV pakket met Motors TV en Eurosport 2 zo'n 8 Euro extra per maand (naast het normale abonnement voor het basispakket van 15 Euro). Om Sport1 te ontvangen moet men dan nog 15 Euro extra per maand betalen. Dus dan is men in totaal 38 Euro per maand kwijt....wat naar mijn mening toch wel iets teveel van het goede is. |
|
||||
|
||||
FIAGT.com vermeld een volledig seizoen Vertigo (zoals al gepost). Datzelfde bericht maakt echter melding van een 4-liter blok. Is dat een hevig opgeboorde Alfa? Of hebben ze er een nieuw blok in liggen, een V8 of iets dergelijks? 4 liter lijkt me erg veel voor een V6?
|
|
|||
|
|||
BRL gebruikt ook een 4L V6 blok (Ford), echter die motoren zijn natuurlijk lang niet zo opgepept.
Het is dat de Ferrari 360 een 3.5L V8 blok heeft anders zou ik misschien denken dat het een blok uit Maranello zou zijn. |
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Het is algemeen bekend dat de huidige motor in de Murcielago R-GT te weinig vermogen leveren om concurrentieel te zijn.
Misschien moeten ze er bij Reiter eens aan denken om de nieuwe 6.5 V12 in de Murcielago te lepelen. Deze vernieuwde V12 levert standaard 640 pk en 660 Nm t.o.v. de 580 pk en 650 Nm van de oude 6.2 V12. |
|
||||
|
||||
Project-lemans.de meld dat Cirtek afhaakt voor het FIAGT en zijn Aston en 550 in het LMS gaat inzetten.
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
De eerste foto's van de Race Alliance Aston Martin: http://www.infoscourse.org/article.php?sid=1739
Een prachtige livery als je het mij vraagt. Benieuwd wat dat gaat geven met Dunlop rubber. Het fabrieksteam schakelt trouwens zelf over van Michelin op Pirelli. |
|
||||
|
||||
ik vind persoonlijk dat wit niet zo mooi, had hem liever volledig in dat blauw gezien
|
||||
|
||||
Weer zo'n hork van een livery
![]() |
|
|||
|
|||
prachtige livery als je het mij vraagt.
ik denk dat deze wagen veel vooraan gaat te zien zijn. |
|
|||
|
|||
Die witte balk is lelijk, daarnaast vind ik dat Red Bull wel wat meer creativiteit mag tonen. Blauwe auto's met gewoon Red Bull erop heb ik inmiddels genoeg gezien.
|
|
|||
|
|||
Zakspeed Saleen livery: http://www.infoscourse.org/2006_FIA-...akspeed_01.jpg
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|