|
|
||||
|
||||
klein vraagje komt er onverhard in voor
groetjes |
|
||||
|
||||
Eerder moeras achtige wegen.
|
|
|||
|
|||
Hoe ver staan we ????
Huudo - TBA --- Peugeot 307 SW FastFons - TBA --- ??? Boosterke - Oneliner --- Seat Anneke - vriend --- ??? Bien - Koen --- ??? Fordje - Pez --- Ford Mondeo Schumivill - vriendin --- VW Polo Nox - vriendin --- Suzuki Alto TBA - Vertigo --- ??? Boetzie - Swa --- VW Golf II Airco - Cindy --- Mazda 323 Ann - Bart --- Smart of Audi A2 Witte - Christel --- Mazda MX 3 Riet - Raceboy --- VW Jetta ??? Marshall ??? Speesman ??? Bendeke vrienden van Anneke ??? Vader Boetzie (= Guy) ??? Lemans ??? Niet dat het zo'n belang heeft maar van de teams waarvan ik het wist heb ik de auto(merken) erbij gezet. Verder heb ik vernomen dat Werner nog wat inschrijvingen per mail heeft binnengekregen. Wordt al een mooie bende... C U Last edited by Pascal; 28-01-2004 at 23:04. |
|
||||
|
||||
Quote:
PS: Hoe lang is het parcours ongeveer? (dan weet ik hoeveel jerrycans ik moet meebrengen )
|
||||
|
||||
Ik weet nog niet welke wagen ik kan/mag gebruiken, vermoedelijk wordt het wel iets uit de vw -stal.
Voor de rest weet ik nog niet of Kathleen copiloot wil zijn, anders moet ik nog iemand anders zoeken. FF
|
||||
|
||||
Yves - Cindy - Mazda 323
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Boetzie - Swa- VW Golf II en wij hadden graag blijven eten s middags. groetjes
Racing is life, anything that happens before or after is just waitin'. "Great Things are done when Men and Mountain meet" Last edited by Boetzie; 21-01-2004 at 16:11. |
|
|||
|
|||
Ann (madam Pascal) wenst ook mee te rijden. Vermits Bart mijn "vaste" co-piloot is, tijdens de rittensporten die we al gedaan hebben, werd als eerste aan hem gedacht.
Bart houdt zijn antwoord nog even in beraad. @ Bart : laat via deze weg maar weten of de deal rond is.... C U |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
C U |
|
||||
|
||||
Gelukkig komt ze niet met een RX 8, ze zouden zo eens in de koffer kunnen duiken
jan |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
C U |
|
||||
|
||||
ge kunt dat ook anders oplossen, steek uw koffer op voorhand vol zodat uw vrouw er niet kan induiken
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|