![]() |
|
|
|||
|
|||
ja dat klopt
en als je nu de site bezoekt kan je het 25 jarige raceleven van cor jaar per jaar bekijken |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Dan kunnen de Hollanders de Belgen eens een poepje laten ruiken
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Weet gij wel wat er in belgenland rondrijdt, daar kunnen ze in holland eens een poepje aan ruiken. ![]() ![]() Euser heeft met zijn LM 600 als eens meegereden, doch zonder noemenswaardig resultaat. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Integra, ik moet je willens nillens zeggen dat Megane groot gelijk heeft. Cor Euser is een zeer respectabele en "grote" piloot, maar in Belcar bakte de LM 600 er tot op heden niet veel van. Het is een fantastische wagen, en Cor is een superpiloot, maar in Belcar de Vipers achter zich laten ??? Leg ons dat maar eens uit... En zeker als je het hebt over "zoveel keren"...
|
|
||||
|
||||
als ik mij goed herinner (waarschijnlijk wel niet, want toendertijd volgde ik de belcar nog niet half zo goed als nu
![]()
|
|||
|
|||
Euser is vorig jaar nog verschenen in Belcar met de LM 600 (Spa), dus euh, Marcel...
![]() Buiten alles : Euser blijft een toppiloot, met een palmares waar velen enkel kunnen van dromen. Chapeau voor Euser ! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Of doel je soms op de voormalige Euro GT's? Alleen mag je dat nivo niet vergelijken met de Belcar.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Dat is het zelfde als nu in de FIA GT de vipers zijn niets meer alleen in de Belcar of de franse GT kunnen ze nog terecht vroeger was de Marcos een oude auto in de Belcar nu is de Viper ook al een old timer maar ja met veel geld en een regelement dat past voor de viper is het nog wel te doen
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote: