![]() |
|
|
||||
|
||||
Vandaag CNC gehad. Ook Voertuigtechniek, luchtbehandeling, Geluid en trillingen en Ethiek zitten erop. Verder nog:
ma: Dynamische analyse der werktuigen di: Bedrijfsmanagement do: Technische aspecten van het management di: Ecologie Thesis is ook al verdedigd, partiële waren eel goe, dus kan ik begin juli mijn papierke gaan halen waardak hier al vier jaar voor zweet en zwoeg... Vooruitzichten kunnen toch schoon zijn é |
|
||||
|
||||
Ik heb mondeling van CNC. 't Zal vonken geven (letterlijk en figuurlijk, als ik het in praktijk moet doen dan
![]()
|
||||
|
||||
4 gehad, nog 9... ( wiskunde, frans, technologie, mechanica, chemie, geschiedenis, aardrijkskunde, informatica en godsdienst)
|
|
||||
|
||||
'k had vandaag nog eens dat fijne gevoel waar je supertevreden naar buiten gaat na een mondeling examen, nadat je er al je tijd en energie in hebt gestoken om het van buiten te kunnen blokken.
It feels great ! Nog 4 te gaan, maar lekker relaxed.
|
||||
|
||||
De gedane examens: Advanced Portfolio Management, Particuliere Beleggingen en fiscaliteit, Engels, Financieel Beleid, Personeelsbeleid, Economie en Wereldbeelden.
Nog te gaan: Fiscale aspecten van ondernemingsbeslissingen en Beleggingen en fiscaliteit, twee vakken, 1 examen. En daarna nog thesis verdedigen, maar de jury is goe samengesteld, ik ben er nu al half door. |
|
||||
|
||||
Euhm geen gehad deze keer, en geen te gaan
![]() |
|
||||
|
||||
Mijn 2 zwaarste zijn achter de rug (Thermodynamica en biologie-biotechnologie), ik moet nog: elentrik, java, electronica, statistiek en economie.
Economie en java zijn formaliteit, electronica wordt de zwaarste nog te nemen dobber. Als alles nog meevalt en ik geen buis meer haal dan ist daarna 3 maanden met mijn lui gat in de zetel hangen... nu maar hopen dat het snel 26 juni is... FF |
|
|||
|
|||
yes, yes, yes, ik ben er vanaf; die koe van historische pedagogie heeft wel mijn weekendje Le Mans verkl**t maar ja.
Nu nog 88 examens verbeteren en het is vakantie.... |
|
||||
|
||||
Ik heb er maandag nog 1 en dinsdag nog 1 .....
Helaas zal 2e zit mijn deel zijn ![]()
|
||||
|
||||
dan weet je wat je moet doen in 't verlof
![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb gedaan! Eindelijk tijd om te feesten!
|
|
||||
|
||||
pffft, nog een paar dagen en ik weet mijn uitslag... Ben dus echt wel zenuwachtig aan het worden.
|
||||
|
||||
same here!!!! woensdag weet ik of ik eindelijk angesproken mag worden met juf of dat ik nog eventjes moet wachten!!! Dus, hier ook een beetje zenuwkes!!!
|
|
||||
|
||||
ik ben erdoor wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
![]()
|
||||
|
||||
Ik ook! (Al sinds 1985 maar het is nog altijd een goed gevoel