![]() |
|
|
||||
|
||||
Innige deelneming aan Tim en Maurits en veel sterkte.
En de meeting, ik kom af.
|
||||
|
||||
Veel sterkte Tim en Maurits.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ook via deze weg mijn deelneming aan zowel Tim als Maurits. Sterkte in deze dagen!
Ik zal vrijdag aanwezig zijn. Groeten, Petter. ![]() |
|
||||
|
||||
aanwezig, al zal het niet lang zijn, moet vroeg terug weg
|
|
|||
|
|||
Ik zou graag komen, maar heb geen vervoer. Dus tenzij er iemand via de E314 afrit 22 Aarschot komt en mij zou kunnen meenemen, ga ik er niet geraken.
Ook mijn deelneming aan Tim en Maurits mvg, Wannes |
|
||||
|
||||
Hallo,
ik kom mogelijk ook effe langst. ook mijn deelneming. Grtjs, Joka-1 |
|
||||
|
||||
Ik ga toch moeten passen vanavond. Zware werkdag gehad en nodig aan mijn bedje toe.
Have fun en tot volgende maand ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Bij deze een kort verslag van gisterenavond.
Quote:
Gezellige avond met 16, waar ook de nodige afspraken gemaakt zijn betreffende Nieuwegein, Affligem en onze eindejaarsactiviteit. Wat betreft onze eindejaarsactiviteit, daarover meer in de desbetreffende thread. Eyckles heeft ook een thread opgestart over Affligem en over Nieuwegein is er eentje in de maak. Hier zijn enkele sfeerbeelden; De jarige van week; Eerst blazen, want ze waren goe warm;
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ook de nodige modellen, afgewerkt of in aanbouw, werden besproken. Hier een kort overzicht;
1/43; Zelf afgegoten velgen, wie kan beter ![]()
|
||||
|
||||
Eerst linksgestuurd, nu rechts ![]() Zijn er nog vragen, opmerkingen, of wat dan ook, laat het ons weten. ![]() Dit was voor deze maand, bij leven en welzijn, tot de volgende maand ( 15-11-'13) ![]()
|
|