![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik zal er maar zijn rond 11 uur en breng een model of 5 mee.
Groeten, Lesley |
|
||||
|
||||
Ik heb onlangs de vraag gekregen of er kits verkocht mochten worden op onze stand.
In overleg is besloten om net als vorig jaar hier niet aan mee te doen. Dit item gaan we wel eens bespreken op één van de volgende meetings. ![]() Als er nog mensen zijn die willen meedoen, al of niet met modellen, laat het ons hier alsnog weten. Tot volgend weekend ![]() ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 10-03-2013 at 01:54. |
|
||||
|
||||
Quote:
Mvg, Lesley |
|
||||
|
||||
Even laten weten dat ik op zondag maar rond de middag ter plaatse zal zijn. Ik ga eerst wat foto's maken in de rally van Moorslede.
|
||||
|
||||
Ik geraak er niet dit weekend.
|
|||
|
|||
Hello to all!
I'll be there Saturday as a visitor, first time for me at Jabbeke ![]() I hope to see you and your models ![]() Sylvain - Luik |
|
||||
|
||||
Quote:
We zijn met 7 voor de 2 dagen en zaterdag met 8. Zoals Loeten al aangaf is hij er zondag pas rond het middaguur. Hou er ook rekening mee dat ik zondag ook wat later dan 9 uur zal daar zijn. Ik ga eerst rustig genieten van mijn ontbijt en zal er zijn rond een uur of 10 à 10.30. Ook Eyckles zal zaterdag pas rond een uur of 11 arriveren.
|
||||
|
||||
Dag mannen, hier een oproep!!!
Daar Philip om persoonlijke redenen niet naar Jabbeke komt, waarvoor begrip, ben ik genoodzaakt ook zaterdag op te rijden met eigen wagen. Dit tweemaal doen, zie ik op het moment niet zo zitten, vandaar mijn oproep: Heeft er iemand nog ergens een slaapplaats vrij wat dichter in de buurt dan het verre Limburg? Dat zou mij al tal van kilometers en moeizame ritten besparen. Anders weet ik niet of ik ook nog de zondag zal aanwezig zijn. Is toch en hele rit hé. Laat maar weten hier. Alvast bedankt, Grts, Guido
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Thanks Guy en Tim. ![]()
|
||||
|
||||
Hier zijn al de eerst foto's van de beurs. Het was zoals vorige jaren weeral heel plezant en kan bijna niet wachten tot volgend jaar. Hier is de link:
http://s1121.beta.photobucket.com/us...eke2013?page=1 Greets, Lesley Last edited by eyckles; 17-03-2013 at 23:30. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Eén ding is duidelijk: op onze stand hebben we een duidelijk gebrek aan schaarsgeklede dames
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
'Vind ik leuk'