![]() |
|
|
|||
|
|||
alé, dan was ik één van die 6, want heb daar ook gestaan.
Met Francorchampagne was de poort tenminste open, nu moest je inderdaad eronder door. En nu ik erover nadenk, der stond een nederlander met zijn vrouw langs mij onder een afdak van het fritkot, was jij dat dan? Ik ben alleszinds niet verder dan les combes geraakt, mijn batterijen van de camera waren plat, en het weer was te slecht om daar zo te blijven rondlopen.
www.krisgilissen.net Last edited by RKG; 04-10-2009 at 21:40. |
|
||||
|
||||
Het spul waarmee Duval aan de slag was dit weekend. Speelde het natte weer in zijn voordeel? Hij reed overal in de kop mee. Supertalent of zwakke tegenstanders?
De drukte op de tribunes volgens de persbabbel, genomen tijdens de legends race rond het middaguur NEC FR 2.0 is een zwak beestje qua aantal deelnemers in vergelijking met voorgaande jaren. Blijft deze serie bestaan en gaan ze met nieuwe generatie FR 2.0 rijden in 2010? Zeldzaam, een sportwagen uit Denemarken
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 04-10-2009 at 22:45. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Enkele weken terug de Megane nog in de kasteelgracht geparkeerd tijdens een sponsordag. Na het opdrogen hebben ze opeens een nieuwe kast op de Megane gezet
De wegen van Kenis volg ik niet meer helemaal. De Mosler is verkocht aan Mext in DSMEC wegens stopzetten activiteiten Keersmaecker in de BGTC. Waar komt deze Mosler vandaan? Of hadden ze er al twee? Van de GT4 projecten Z3 en M3 verneem ik ook niks meer. Ook dit is DSC, kleine budgetten en lekker scheuren met die Clio's De foto's van de zoon van Magnussen zijn mislukt, dan maar dit Engelse versnellingsbakkenzoontje Het blijft leuk om te zien
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 04-10-2009 at 23:19. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Wel de koffie! ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 04-10-2009 at 23:39. |
|
||||
|
||||
Ze haden toch een nieuwe GT3 gekocht die trouwens ook aan de 24u van Spa heeft meegedaan
|
|