![]() |
|
|
||||
|
||||
Ah, ik dacht al, ik miste wat namen in het fototopic
![]() |
|
||||
|
||||
Amai Marcel, dat zijn enorm mooie platen die je gemaakt hebt! Tjonge, jonge, van hoog niveau!
|
|
||||
|
||||
Last edited by guntha; 01-08-2009 at 15:40. |
|
||||
|
||||
Een poging om een aantal foto's van op facebook te kopiëren
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Mooie foto's gemaakt in Spa
![]() ![]() Heeft iemand een filmpje van de gecrashte corvette boven op de Radilion kan hem nergens vinden op youtube |
|
||||
|
||||
geen filmpje wel een foto van de afdruk in de muur
|
|
|||
|
|||
Enkele beelden van de 24u Spa. Het volledige album is terug te vinden op www.photopower.be
1. ![]() 2. ![]() 3. ![]() 4. ![]() 5. ![]() 6. ![]() 7. ![]() 8. ![]() 9. ![]() grts, Geert |
|
|||
|
|||
10.
![]() 11. ![]() 12. ![]() 13. ![]() 14. ![]() 15. ![]() 16. ![]() 17. ![]() 18. ![]() grts, Geert |
|
||||
|
||||
Is het ook iemand opgevallen hoe laag die ballonnen over circuit en tribune kwamen? Best een bende gekken.
|
|
||||
|
||||
Ik heb gehoord dat je zo'n vlucht kon winnen ben niet zeker. Doel was de race eens op een andere manier beleven, vandaar dat ze zo laag vlogen.
Last edited by Gèrre; 02-08-2009 at 17:20. |
|
||||
|
||||
zeer knappe foto's weer
![]() |
|
||||
|
||||
het zijn geen jets he, de hoogte was best wel aanvaardbaar hoor
|
||||
|
||||
Quote:
By the way, hier zijn zéér prachtige foto's te zien. Proficiat aan alle fotografen. ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Zou het mogelijk zijn die foto hier eens te posten, aan het wrak te zien moet het wel een mooie afdruk gegeven hebben.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|