![]() |
|
|
||||
|
||||
censuur op de paddock... soms wel nodig...
|
||||
|
||||
Nog geen reacties op de nieuwe kandidaat Hudders? Zojuist de persbabbel gelezen en er valt me 1 ding op: Welke "autosport-ervaring" heeft de beste man? Ik lees het nergens terug.......
In ieder geval succes aan Hudders en zijn 28 medewerkers voor de komende jaren. Hou de poorten van CZ open ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
28 medewerkers !!!!!
Wat doen die allemaal of zijn er een aantal bij welke een "postje" moesten krijgen?? |
|
||||
|
||||
PETER HUDDERS VERLAAT CIRCUIT ZOLDER !
http://www.autosport.be/news/2010/04...tCircuitZolder En wat nu ? Iemand meer info ? Last edited by Guy; 02-04-2010 at 19:55. |
|
||||
|
||||
Hopelijk komt er nu toch echt eens iemand in de plaats die wat meer 'autosport-minded' is...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Zei ik net ook nog!
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Ik ben benieuwd naar de nieuwe producten. Eerst wilde Circuit Zolder zich beperken tot het verhuren van het circuit omdat eigen organisaties risicovol en niet altijd winstgevend waren. En nu willen ze iets op poten gaan zetten? De Wielersportschool en BMX club zijn recent opgericht, maar daar heb je geen autocircuit voor nodig... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Hoe dan ook een slecht signaal naar wie dan ook! Het frequent wisselen van een persoon op welke functie dan ook geeft aan dat de achterliggende organisatie/stichting/werkgever een serieus probleem heeft.
Het is in het (NL)bedrijfsleven heel normaal dat een afdeling HR/personeelszaken een doelstelling heeft dat er maximaal x-procent van de werknemers per jaar mag vertrekken. Als je op krap twee seizoenen maar liefst drie CEO's hebt gehad dan klopt je selectiebeleid niet of is de Raad van Bestuur de schuldige (in welke vorm/hoedanigheid dan ook). Al met al, geen beste ontwikkeling voor de gebruikers/liefhebbers van het circuit. Tja, en dan die persreutel over windenergie voor Circuit Zolder. Geen idee wie hiermee bezig is maar geblinddoekt en met de handen op de rug vastgebonden op de rug win ik die discussie nog. Windenergie is niet duurzaam en zal het ook nooit worden! gooi die termen simpelweg in Google en u zult zien. Ligt eraan met welke blik je naar de wereld kijkt maar windenergie kun je zien (als je wilt) als een hoax.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
|
|