![]() |
|
|
||||
|
||||
We passen al veldcross tactieken toe. Banden iets platter zetten. Ik merk er toch niet veel van maarja, no risk no fun he
![]() Hier in de straat staan ne ferrari 599 en een mercedes c65 amg. Een heel gebeuren om deze heren (bompa) te zien vertrekken met de auto. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Geef mij anders maar de zon hoor! Heerlijk zo rond de 26-27°.
![]() Anderzijds, tegen de koude kan je je wel kleden en thuis (zoals nu) gezellig onder het fleece-deken zitten, maar bij een hittegolf weet je vaak geen blijf met jezelf blijf vind ik... Ze mogen bij ons op de speelplaats wel eens zout strooien hoor want ik riskeer elke dag mijn leven bijna op mijn 'talons'. ![]() Last edited by Belle; 06-01-2009 at 23:56. |
|
||||
|
||||
In de kelder kruipen
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Awel? Ideaal om het nu warm te krijgen ...
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Met m'n fleece languit in de zetel liggen vind ik toch veel aanlokkelijker ze! ![]() Die openluchtschool gezien in het VTM-nieuws vandaag? Amai, ge moet toch ook wel willen in dat weer! ![]() |
|
||||
|
||||
wat een klote weer.
Geef mij maar 30°. Als het zo koud blijft vertrek ik over 2 weken naar Florida, Daytona voor een maand... (anders ook :-D )
|
||||
|
||||
Tis nu blijkbaar -14°. Ben er daarjuist te voet door gegaan en niks van gevoeld. Als ge maar genoeg winterkoninck in u lijf hebt
![]()
|
||||
|
||||
Heerlijk te lezen wat een winterprik bij jullie teweeg brengt. Hier was het gisteren -14 op 650 meter. Boven is het nu (lees 06.00 woensdagmorgen) -22.
Nie voor een week, nie voor een maand maar ongeveer van 15 dec. tot 15 april. Die koude kan je best gewoon worden. Ik sta hier elke morgen op terras een sigaretje te roken in t-shirt bij -10. Tasken koffie, snapskes, jagerthee... het helpt echt en het grote voordeel is dat je door de koude lucht zeer snel moe bent 's avonds. Heeft niks te zien met de hoogte, enkel met de koude lucht. Via deze link heb je live beeld vanuit Mayrhofen, 3km van waar ik woon. http://www.bergfex.at/mayrhofen/webcams/c885/ Fietsen moet nie hier Guntha - skibussen en trein is gratis ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Vanmorgen was het toch minder koud dan ik verwacht had. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|