![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat je ook kan doen is je mails doorlezen, de raad van Nismo bekijken, effe naar Hasselt rijden en dan krijg je dit resultaat ![]() ![]() Effe aluminiumbuisjes gehaald. ![]()
Last edited by Doc; 10-01-2009 at 18:20. |
|
||||
|
||||
Quote:
"Ferm chauffagebuis" eronder nu. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ziet er in ieder geval al beter uit.
|
|||
|
|||
![]()
Hallo, ik volg al een tijdje met veel interesse en bewondering de vruchten van collega-bouwers hier. Tot nu toe heb ik zelf nog geen reacties gepost omdat ik vind dat ik, gezien het hoge niveau hier, toch weinig zinnigs te zeggen heb. Deze keer wil ik wel eens reageren want deze bouw, of eerder restauratie, heeft me met een vraag opgezadeld waar ik niet helemaal uitkom. Ik wil namelijk ook nog eens zo'n cosworth in rallyuitvoering bouwen ( belga-versie graag ) en volgens mij hebben die rallyversies enkel de grote vleugel en niet de kleine op het kofferdeksel achteraan. Die was, denk ik, enkel voorbehouden voor de circuitversies ( de rs 500 ofte evolutieversie ) terwijl de voor de rallywagens de "normale" cosworth gebruikt moest worden wegens verplicht gebouwd op minimum 5000 exemplaren. Van de rs500 werden er slechts ...500 gebouwd, vandaar de naam. Althans, ik heb altijd gedacht dat dit zo was. Vandaar mijn vraag; kan iemand dit bevestigen/weerleggen?
![]() Voor alle duidelijkheid; als ik zie wat een resultaat je hier gehaald hebt, dan kan ik alleen maar ![]() ![]() groetjes en veel bouwplezier,Knudde |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|