De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

View Poll Results: Waar zien we Alonso terug in 2008?
Gewoon bij McLaren met Hamilton als collega. 13 38.24%
Gewoon bij Mclaren zonder Hamilton als collega 0 0%
Bij Renault..... 10 29.41%
Bij BMW...... 2 5.88%
Bij Toyota..... 1 2.94%
Bij Ferrari..... 5 14.71%
Ergens met zijn gat op een of andere Spaanse Haciënda. 3 8.82%
Anders,......... 0 0%
Voters: 34. You may not vote on this poll

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 08-08-2007, 16:30
Lambo's Avatar
Lambo Lambo is offline
De Paddock Regular

bwa, Heidfeld was wel gesteund van Mercedes, maar ik denk dat je die steun niet mag vergelijken met die die Hamilton heeft gehad van McLaren zelf. Hamilton is echt gekweekt om F1-piloot te worden.

Kdenk dat de situatie van Heidfeld en Hamilton echt niet te vergelijken zijn.
Reply With Quote
Old 08-08-2007, 17:40
BSmodels BSmodels is offline
Le mans - F1 fan

Quote:
Als er echt "serieuze ambras" zou ontstaan tussen Hamilton en Alonso bij McLaren dan denk ik dat Ron Dennis eieren voor zijn geld kiest.

Bij McLaren hebben ze de afgelopen jaren enorm veel geld in de opleiding en training van Hamilton gestoken om van hem een wereldkampioen F1 te maken.
so far so good, maar hij was wel niet bij de les als het op de constructeurstitel aankwam. Want dit is wat telt voor Dennis...... en daarom heeft hij graag dat je doet wat hij je vraagt te doen....

Quote:
En als je naar de eerste helft van dit seizoen kijkt denk ik dat Hamilton toch meer indruk maakt dan Alonso. Zeker als je in je achterhoofd houdt dat dit zijn eerste seizoen F1 is.
Hamilton kan je nog met niemand vergelijken. Indruk maakt hij zeker, laat daar geen twijfel over bestaan. Hij mag dan wel een rookie zijn, maar hij had waarschijnlijk al veel meer kilometers met de Mclaren gereden voor Alonso zijn stoeltje nog maar mocht passen.
En euh van de toppers was Alonso van de eerste race bij de pinken, als nieuwkomer.....

Quote:
Dus als McLaren in de toekomst een paar F1 titels wil behalen en nu moet kiezen met welke piloot ze daarvoor het meeste kans maken denk ik dat ze Hamilton gaan houden en Alonso laten vertrekken.
Races kunnen winnen is niet alles. Je moet ook van een mindere auto een goeie kunnen maken. Voorlopig heeft Alonso hier toch een voordeel op Hamilton

Quote:
Waar Alonso naar toe gaat???
Bij Mclaren met het nummer 1 op de neus

Quote:
Waar gaan ze hem een contract willen geven als hij zich zo blijft gedragen
marketing, wanneer men niet meer over je praat ben je afgeschreven.....

BSmodels
Reply With Quote
Old 08-08-2007, 21:13
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Buiten 2 Vlaamse gazetten, die anders nauwelijks over autosport of F1 berichten, heb ik hier nog geen ernstige bron gezien. Gazettepraat heet zoiets ook wel...

En àls, ik zeg wel àls, hem dan nu al beslist heeft van weg te gaan, dan is het een lozer en zal hij wel teruglopen naar Renault waar papa Briattore hem staat op te wachten. Het kan natuurlijk ook zijn dat hij absoluut zijnen draait niet vind in de steriele fabriek die McLaren heet. Het volstaat te luisteren naar de felicitaties die de McLaren boys krijgen over de radio na een overwinning en deze te vergelijken met wat Briattore door de mic buldert als Alonso bij Renault won... Voorwaar een wereld van verschil! En deze keer niet van VerMalen Projects.
Reply With Quote
Old 21-08-2007, 12:09
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Alonso naar Airbus:

Quote:
A French newspaper has scooped the F1 world by revealing Fernando Alonso's future eomployer. The economic supplement to Le Figaro of August 17 reported changes at the top of the flight test team at Airbus, which is currently launching its new double-decker A380.

"Having reached the mandatory retirement age, (Claude Lelaie, director flight testing for Airbus) will shortly be replaced by the Spaniard, Fernando Alonso," the newspaper reported.
...
http://www.grandprix.com/ns/ns19528.html

Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules