![]() |
|
|
||||
|
||||
Raikkonen
![]() ![]() voirge week met geluk, deze week op zijn schumachers ![]() en wat een inhaal race van Massa ![]() mclaren voelde zich precies een beetje verslagen.. vooral hamilton, wat na zijn eerste stint toch wel redelijk "traag" begon te gaan echt een mooie race gezien vandaag ! vooral de eerste stint, het gevecht tussen Hamilton en Raikkonen... te hopen wordt het in duitsland even spannend ! |
|
||||
|
||||
Mooie race, alhoewel Lewis me wel teleursteld. Zeker na zijn pitstop.
|
||||
|
||||
KIMI KIMI KIMIIIIIIIIIII
![]() Zo tam hij rondreed de races voor Magny Cours, zo wakker is ie nu! Man wat een verschil, je ziet hem gewoon tot het uiterste gaan, heerlijk Eindelijk de echte Raikkonen terug! En jammer dat Hamilton al zo vroeg binnenkwam, ik denk dat Kimi het was blijven proberen voor die leiding, schitterend! ![]() Het valt toch op dat sinds vorige race de teamorde bij Ferrari & BMW omgekeerd is, is de leerperiode van het rubber voorbij? Ook Alonso nu duidelijk sneller dan Hamilton. Alleszins geen superGP om eerlijk te zijn. Leuk om Massa naar voren te zien komen, maar als je zo'n goeie wagen hebt is het net iets minder impressionant, zeker op Silverstone. Maar chapeau, hij deed wat Fernando niet kon vorige race! En Hamilton toch nog een P3. Ondanks een matige race levert hij zo goed als niets in aan WK punten, Alonso had duidelijk op meer gehoopt! ![]() ![]() Verder alleen Ferrari/McLaren/BMW/Renault in de punten... ![]() |
|
||||
|
||||
Hm. Hamilton heeft tenminste toch nog eventjes de moeite genomen om te stoppen...
|
|
|||
|
|||
Mooie wedstrijd en knappe overwinning voor Kimi in de Ferrari F2007
|
|
||||
|
||||
Yes, Kimi is back!
![]() Hij staat nu weer mooi 3de in het kampioenschap met 6 punten verschil op Alonso. Met nog 8 races te gaan kan het dus nog alle richtingen uit. En ja, Hamilton...het was een beetje wachten op z'n eerste fout zeker? Maar daarom stelt ie me wel nog niet teleur, de man blijft topklasse. ![]() Kubica reed opnieuw een héél sterke race. Rondenlang hield hij Massa achter zich en liet zich niet onder druk zetten. Knappe prestatie van de Pool! Wat een rampzalig weekend voor Toyota trouwens... |
|
||||
|
||||
Quote:
zo kan je het ook bekijken. Albers had het pas door toen de slang voor zijn ogen hing
|
||||
|
||||
ook niet vergeten dat voor hamilton elke seconde telde bij de pitstop dus sta je onder grotere druk.. je wilt dat alles super snel gaat, voor albers maakt die seconde nie uit, want hij eindigd toch op 2 of 3 ronden
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() Quote:
![]() Ik vond het een beetje raar dat Alonso in het begin Kimi niet onder druk heeft gezet. Volgens mij kon hij wel sneller maar keek hij de kat uit de boom. Het is ook niet gemakkelijk om "onder de vleugel" te racen in Silverstone. Goeie zet toch wel van Mclaren om eerst een korte pitstop te maken want hierdoor mocht Kimi geen enkele fout maken of het was gebeurd. Een gokje waard dacht ik. Hij wint dan wel niet maar eindigt wel voor Hamilton, toch ook niet onbelangrijk.
|
||||
|
||||
Hamilton gaat een tandje bijsteken voor de komende GP's:
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Silverstone is happy:
Quote:
![]() Echter de laatste zin van het artikel vind ik nog het belangrijkste: Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|