![]() |
|
|
||||
|
||||
Lap, het zal voor 13 september zijn
![]() 16 augustus is het enkel free driving |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Bedoel je die extra ballast op weg naar het circuit of op het circuit zelf? Anders kunt ge gerust eens mee met ons! |
|
||||
|
||||
Ik vertrek 20-7 naar Bretagne... Franky Boulat kan er wel zijn .
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Voor Andy,
Is er eigenlijk nog plaatst voor het vrij rijden op zaterdag de 22ste ? ![]() Zal wel veel volk verwacht worden.
|
||||
|
||||
we hebben nog plaats.
En we geven natuurlijk voorrang aan de mensen die aangemeld hebben mocht het vol zitten.
|
|||
|
|||
Quote:
Is m'n inschrijving in orde? |
|
||||
|
||||
Ik ga het toch maar op de 13de september houden, ik denk niet dat ik op zo'n korte tijd nog verlof kan pakken op 't werk de 22ste.
|
|
||||
|
||||
Jerre,
voor het geval je het niet moest gemerkt hebben en indien je bij de gelukkigen hoort die niet in het weekend moeten werken, de 22e is een zaterdag ![]() Race-groeten, Jo Smets |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Jo, ik ben niet bij die gelukkigen
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Volgens mij gaat het drukker worden dan op een ander circuit in Oost-Duitsland
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Wij (HRT-racing en JJ motorsport) zullen ook van de partij zijn,in zolder, niet in duitsland...
Hrt-racing= BMW compact met lichte deuren (onafgewerkt wegens verlof carrosier), nieuwe "pont"....als taxi. JJ Motorsport= wagen in BE drift, andere wagen even testen als circuitwagen(?) Nog even werken en sleutelen.tot zaterdag |
|
||||
|
||||
Andy,
blijkbaar werkt het emailadres trackdays@skylimitevents.be niet. Ik heb vandaag gestort voor 2 uurtjes op zaterdag. Groeten, Koen |
|
||||
|
||||
@ M-Jo
Kom jij zaterdag ook wat schuiven? Wil wel eens een kijkje komen nemen naar de M-Power drifters!
|
|