![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Whatever...Eranracing is een tof, leuk en gemoedelijke evenement. Greets, Dr. Jozz
|
|||
|
|||
Ik zal proberen aanwezig te zijn.
Dit zal dan vanaf 14.00 zijn. Dus nog zo'n 4 uurtjes plezier ![]() Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
Porsche afgekeurd voor FIA gekeurde gordels en kuipstoel??? Geperforeerde schijven...heb ge een document weet ik veel.. In plaats van een wettelijk kader is de tuningkeuring een grote loterij want niemand weet wat er in de richtlijn staat of wat het betekent. Enfin, ik haal mijn stoel en gordels eruit. Ga opnieuw naar de keuring en nu krijg ik plots een groen papier OOK voor de stoelen en gordels en die waren niet meer in de auto...Waarschijnlijk kan dat niet ingegeven worden in de computer...Belgie??? Nog andere ervaringen?
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Die waren verwijderd, en de 4 punt FIA gordels zaten op de bevestigingspunten van de achtergordels met de voorgeschreven ogen.
Omdat de achtergordels weg waren had ik daar ook een rode kaart voor. Maar op een Porsche blijft de "golving " voor de achterplaatsen nog mooi afgewerkt en dat waren dus achterplaatsen voor de mannen van de keuring. Je kon daar wel niet meer raken met die kuipstoelen... Al bij al heb ik nu ook een groene kaart voor tuning, met de vermelding "niet originele stoelen en gordels". Die stonden nochtans niet meer in de auto. Het gaat er gewoon om dat niemand nog juist weet hoe je naar de keuring moet... Er is ondertussen al een nieuwe richtlijn waardoor iedereen meer uitstel krijgt dan de oorspronkelijke 3 maand. Wordt vervolgd zeker.
|
||||
|
||||
voor die zetels:
http://www.how2tune.be/main.php?cat=5&subcat=3 en de gordels: http://www.how2tune.be/main.php?cat=5&subcat=4 remmen: http://www.how2tune.be/main.php?cat=7&subcat=5 die site how2tune is in samenwerking met Landuyt (die niet weet dat hij al 5 jaar zijn scooter verkeerd parkeert)
|
||||
|
||||
Bedankt,
Ik denk alleen dat er op de keuring ook eens wat gelezen moet worden. Groetjes
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
De auto ziet er nog steeds hetzelfde uit we hebben gewoon een dag of 2 nodig om 'm weer klaar te zetten maar onze (Jan Wouters en ik) tijd gaat à priori naar onze families . |
|
|||
|
|||
Quote:
Heel dat gedoe heeft me in elk geval al mijn job gekost ! ![]() Er komt op 15 mei een nieuwe richtlijn in voege ........ Officieus zou dat alvast betekenen dat op auto's van VOOR 1998 er weer véél meer mag. Let wel : van dat geplande document is er zelfs al een tweede versie. En lezen is inderdaad niet de sterkste kant bij de GOCA : ze verschuilen zich altijd achter het argument " dat ze alleen maar de richtlijnen opvolgen " ( Befehl ist Befehl, waar hebben we dat nog gehoord) MAAR : hun interne dienstnota zegt dat ze alleen SPORT uitlaten moeten valideren ( gewoon een duur woord om voor een reeds "E"-gekeurde pot nog es 30 euro uit je zakken te kloppen), DAT IS DUS NIET CORRECT : de tekst van het Ministerie zegt " een niet -Originele , E-gekeurde uitlaat " DUS : moeten ze eigenlijk vanaf nu ook voor alle BOSAL en aanverwante vervangstukken de E-papieren vragen en een "tuningrapport" maken. Dat is nu eenmaal de letter van de wet ! Eens benieuwd of ze dat ook daadwerkelijk gaan doen. Mijnheer de onderstationschef stond in elk geval met de mond vol tanden. Als je nog verdere voorbeeldjes wil van dit "eerst doen , dan denken " fenomeen, ik heb er met de vleet ! ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Dus moet ook het personeelsbestand met ..... Whatever ![]() |
|
||||
|
||||
Het is idd. een heksenjacht aan't worden . Zelfs een startknop is in principe verboden : ben eens curieus als ge over 4 jaar op de keuring met'n Alfa 159 komt aantuffen... Ik weet een klant die afgekeurd is omdat er een striping op z'n auto stond en een alu-pookje ipv de originele...
Efkens JM Dedecker inspannen die is nog autoliefhebber tussen alle politieke gatlekkers die denken dat alles wat auto betreft melkkoe mag zijn onder het mom van milieu en integratie... |
|
||||
|
||||
Sorry zenne .
De keuringsproblemen kennende , zit er zelf mee . . . Maar ging het hier niet over Eran Racing 31 mei 2006 ? ![]() ![]() ![]()
|
|