![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Tijdens de Formel Ford Competition heb ik nog iets eigenaardigs gezien: Een piloot spint de zandbak in (in de eerste chicane), zet de wagen in achteruit terwijl hij achterwaarts door de zandbaak schuift, en rijdt vervolgens doodleuk achterwaarts de zandbak uit ![]() Last edited by Ottooke; 25-06-2005 at 21:39. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Nederlanders, Cupracen en klappers zijn een heilige drie-eenheid. Vandaag dan maar eens een Porsche op zijn dak gelegd: Foto: www.autosport.nl Wie was het? Wie anders dan Luca Moro .............die kerel is echt een fenomeen aan het worden. In elke race die ik van die vent heb gezien vliegt ie er vanaf. De wagens van Equipe Verschuur roste elkaar van de baan in de Ickx-chicane, dat was er weer eentje in de soapserie: "Met Equipe Verschuur kom je altijd terecht in de muur" ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Ik heb er een tof weekend opzitten. Ik was er van vrijdag namiddag en heb veel mooie dingen gezien.
Vandaag een rondje van de leider gecronometreerd en er kwam een 1'34''55 uit. Ik verschoot echt. Die kunnen het GTB veld van de Belcar kloppen ![]() Foto's volgen in de loop van de week als het internet hier wat sneller gaat (sta op LOW momenteel) Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
De rest van de heren heeft over het algemeen keurig gereden..........Youngtimers I en II, STT, Gruppe H waren leuke wedstrijden vandaag. De Ferrari's en de Nederlandse koningsklasse die zeer geen koningsklasse is, de Porsches, waren teleurstellend. Had liever nog een keer de FFordjes gezien ![]() Jij was er ook vroeg bij, om 08.45 uur zag ik iemand in een GLPK-shirtje op een mountainbike richting Parking69 rijden ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Yupz dat was ik maar wel geen mountainbike. Reed jij niet in een donker rode/ bruine wagen? Dacht al in mezelf, mss is dat Mark wel
![]() Mvg |
|
|||
|
|||
Alleen de Youngtimer Trophy 1 en 2 konden bekoren. Mooie oude auto's met veel of weinig PK. In Youngtimer Trophy 1 zagen we in de beginfase heel wat cowboys.
![]() ![]() ![]() Youngtimer Trophy 2 was iets gedisciplineerder met de grote jongens zoals Corvettes, Mustang, Porsche, BMW... Heerlijk... STW/KW Gruppe H was een bont allegaartje en viel ook nog best mee. De Alfa Romeo Challenge was een mix van oude en nieuwe Alfa's. Ook dit kon niet echt bekoren. De Superkarts blijven spectaculair. Zeer ontspannen en amateuristische sfeer in de paddock en dan racen als leeuwen op de piste met een overvol deelnemersveld. Over de Porsche Mc Gregor Cup en de Pirelli Maranello Ferrari Challenge kan ik maar één ding zeggen ![]() ![]() C U |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() C U |
|
|||
|
|||
Gezien het om niet zo'n nieuwe auto's ging, zagen we er heel wat uitvallen met mechanische pech. Wanneer ze dan hun wagen in het dorre gras parkeerden zagen we twee keer dat het gras spontaan begon te branden door de hitte van de auto's. Elke keer zonder erg want de baanposten konden het blussen door het uit te stampen met hun voeten.
Misschien toch een tip voor zij die in de volgende dagen of weken (wie weet hoe lang het nog droog blijft) als deelnemer, organisator, baanpost... gaan deelnemen aan één of ander evenement (vrije training, eran, Historic GP, ZTC...) Ik zou zeggen : wees attent en parkeer je auto (indien mogelijk natuurlijk) niet op het dorre gras maar op een verharde strook. Indien je niet anders kan, blijf dan bij je auto en wees attent.. En verwittigd man... C U |
|
||||
|
||||
Tijdenlijst
Hoi allen,
kan iemand mij helpen aan de tijden en standenlijst van afgelopen Zolder weekend. Hij staat helaas niet op Mylaps.com Alvast bedankt Groeten, Hilbert |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
En zeker niet in Oschersleben, die rechte stukken zijn er veel te kort voor.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Jullie brengen mij aan het twijfelen. Maar dit is wat ik vind:
Division II Einzylinder 250ccm Leistung ca. 60- 75 PS Höchstgeschwindigkeit > 250 km/h Beschleunigung v. 0-100km/h <3sec. Mindestgewicht 200kg Division I Zweizylinder 250ccm Leistung ca. 80- 100 PS Höchstgeschwindigkeit bis ca. 300 km/h Beschleunigung v. 0-100km/h <2,5sec. Mindestgewicht 210kg Die dingen gaan dus wel 300 km/u, en misschien nog meer. Geen idee hoe lang de rechte stukken in Oschersleben zijn, maar die superkarts plakken op het circuit en kunnen dus oerend hard door de bochten gaan (om vervolgens op een recht stuk hun top te halen). |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|