![]() |
|
|
||||
|
||||
Er staan al heel wat foto's op Racingworld.be en E-I.com
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Beide wagens zien er
![]() Zeer positief is dat er nu eindelijk weer een Japanse constructeur is met een serieus project. Last edited by FIRE; 07-04-2009 at 11:26. |
|
||||
|
||||
Volgens mij lijkt het erop dat Ratel zal slagen, met auto's als Ford, Nissan, Lambo (en ik veronderstel nog een auto uit de FIAT-groep).
Ik maak me echter zorgen over het aantal wedstrijden: 12 in totaal, en dat in tijden van crisis? ![]() |
|
||||
|
||||
En zullen de teams al deze verre verplaatsingen kunnen betalen?
|
|
||||
|
||||
Normaalgezien is dat onmogelijk, maar ik vermoed dat Stéphane Ratel hier wel een deal zal willen sluiten met constructeurs en/of met transportmaatschappijen...
|
|
||||
|
||||
Het lijkt nu officieel: de Nissan komt naar de 24 uren van Francorchamps!!!
![]() (speedactiontv) |
|
||||
|
||||
Weet iemand of Prospeed 09 RSR's zal krijgen en indien ja, wanneer?
|
||||
|
||||
Volgens bepaalde niet-officiële bronnen zal Prospeed inderdaad '09-auto's krijgen, en dat waarschijnlijk in de loop van de maand...
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Dus Trackspeed krijgt een 2009-versie en Prospeed moet het met 2 2008-auto's doen dit jaar? Ik eet mijn pet op als dit klopt...
![]() |
|
||||
|
||||
Ok, begin maar te eten dan.
|
|
|||
|
|||
Smakelijk
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Nu Trackspeed krijgt geen spec 2009 maar koopt er één. De reden waarom Prospeed er nu geen zal hebben weet ik niet, maar dit kunnen er zoveel zijn. Prospeed heeft nog de 2008 spec's en wilt niet extra inversteren in nieuwe? Zitten nog steeds in crisis tijd dus dit kan een logische verantwoording zijn denk ik zo. Evenzeer voor waarom Porsche geen 2009 spec aan Prospeed uitleent. Nuja, dat zal wel iemand anders hier op het forum kunnen verklaren neem ik aan. Maar ik vind het ook raar en zeer spijtig dat Collard en Westbrook niet met 2009 spec zullen rijden. Hebben ze nodig vrees ik voor volluit te kunnen gaan in het kampioenschap. Wat ik me afvraag is of het Brixia exemplaar een 2008 of 2009 spec is? Die ging echt wel snel in Paul Ricard! |
|
||||
|
||||
Idee van Trackspeed is de 2008 wagen inzetten voor citation cup en een 2009 wagen voor de GT2 klasse. Of dat een volledig nieuwe 2009 spec is of een 2008 met updates weet ik niet.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|