![]() |
|
|
||||
|
||||
Is inmiddels al weer verwijdert op FIA WTCC site. Onduidelijk waarom, maar ze hadden afgelopen week ook al een misser met de entrylist die te vroeg vrijgegeven werd.
|
|
||||
|
||||
Het bericht staat ondertussen terug op de site.
3 officiële Seat Sport auto's, 2 Seat Sport Holland Cupra's, 1 van Seat Team Spain voor Balzan en dan nog Plato die drie meetings meedoet: 7 Seats dan ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Jason Platon wordt ingezet om de Seat Toledo Cupra verder te ontwikkelen. Wow, Seat gaat serieus de aanval inzetten tegen Alfa en BMW ![]() Last edited by gwyllion; 31-03-2005 at 23:25. |
|
||||
|
||||
Quote:
die naam komt me heel bekend voor, ik denk zelfs van italiaanse fun cup, dat zou toch een ferme stap voorwaarts zijn of ben ik hier dingen door mekaar aan het slaan?
|
|||
|
|||
De Fin Valle Mäkelä is de 2e coureur van het SEAT Sport Holland/GR Asia team.
Bron: www.fiawtcc.com |
|
||||
|
||||
Beetje rare keuze voor Seat Team Hollanda...
|
|
||||
|
||||
Een beetje? Een hele rare keuze als je het mij vraagt.
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Geen Belgische BMW voor Kurt Mollekens in 2005. Ze kregen het budget niet rond, BMW België gaat wel verder met Maxime Soulet in de F BMW in de VS.
Meer op: http://www.turbomagazine.be/des_info...id=1642&back=1 Met betrekking tot het Chinese Brilliance..........geen races in 2005, alleen wat testwerk in de tweede helft van het jaar. Ook het beoogde model is veranderd, de M2 i.p.v. de M1, waar ze mee willen gaan racen in 2006 Meer op: http://www.racingworld.it/etcc/notiz...?idtitolo=1068
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Manifique crash van Dirk Müller na het afvlaggen van race 2. Hy zat nog met de bibber tydens de persconferentie. Komt zoiets tegen.
![]() |
|
|||
|
|||
Last edited by FIRE; 05-05-2005 at 13:45. |
|
||||
|
||||
de nieuwe seat:
![]() foto: autosport en de achterkant: ![]() foto: crash.net
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() Last edited by Raceboy; 05-05-2005 at 20:37. |
|
|||
|
|||
Meer foto's
Quote:
|
|
||||
|
||||
zeer mooi wagentje !!! te hope kan hijmeedoen om te winnen
![]() |
|
|||
|
|||
Mooie wagen, maar spijtig dat het een hatchback is; dus geen "echte" toeringwagen en aerodynamisch een nadeel. Seat heeft echter geen saloon wagen meer waarmee ze kunnen racen: Altea is monovolume en Toledo is een specialeke (in elk geval geen saloon).
Een foto genomen op het autosalon van Barcelona: ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|