|
|
||||
|
||||
Het is de RMT versie aangepast naar Belcar model . de mensen waren zo vriendelijk ons toestemming te geven het model te gebruiken. ( Als die klaar is )
|
|
||||
|
||||
Is er iemand die dit Logo kan identifiseren.
|
|
||||
|
||||
Als KS-Motorsport FAN vind ik dit prachtig,
|
|
||||
|
||||
Eerste van drieling.
First Motorsport nr.50 Wix Style |
|
||||
|
||||
Super! Enkel het Feys-logo boven het achterwiel zou zwart moeten zijn denk ik. Of is dit te wijten aan de reflectie op de wagen???
|
||||
|
||||
Ben nu aan het werken aan de Prospeed-Porsche GT3-RS(R) van de BLR. Nog heel wat werk voor de boeg !!! Spijtiggenoeg is het RSR-model van GTR2 iets anders dan de originele wagen (achtervleugel bv.).
|
||||
|
||||
Over dat zwarte logo: ik denk dat ik een iets andere versie van de First-Porsche heb gezien op het rscnet-forum waar het grijs was. Vandaar dat ik het wat verkeerd had, het heeft de juiste kleur.. !
Last edited by GT2-R; 23-01-2007 at 19:13. |
|
||||
|
||||
Nummer twe van de drieling
Porsche 996 Cup - First Motorsport #53 |
|
||||
|
||||
ik maak zo al wel eens een schrijffout :-) enig idee waarom ik nooit de EDIT knop te zien krijg op dit forum ?
|
|
||||
|
||||
Edit knop blijft maar ongeveer 10min na de post beschikbaar. Daarna vervalt ie. Is ingevoerd nog maar pas. Dit om mensen die bv een gewaagde uitspraak doen die niet meer kunnen aanpassen.
|
|||
|
|||
zijn de first porsche's niet met witte velgen?
ik weet nix van modden dus ik weet ook niet of dat mogelijk. Fantastisch werk BTW |
|
||||
|
||||
Het veranderen van velgen is normaal perfect mogelijk...
|
||||
|
||||
Velgen is geen probleem .
De 53 heeft idd witte velgen ( al heb ik hem geskinned van fotos waarop er ook gouden onderzaten. ) De 50 heeft goudkleurige velgen , en de 52 zilver by the way . Ik pas dat dadelijk wel effe aan ;-) |
|
||||
|
||||
Flandria Rent Porsche 996 Cup nr.47
|
|
||||
|
||||
New: GS-Motorsport Porsche 996 Cup nr.43
|