De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #151  
Old 20-01-2006, 04:25
Jawaddeman's Avatar
Jawaddeman Jawaddeman is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2005
Location: Antwerpen
Posts: 269
[QUOTE=Mark]Beide oorzaken zijn juist


QUOTE]
Mark, als dit door de drank komt, kan ik je maar één héél goede tip geven...... Blijven drinken... schitterende reactie...
Reply With Quote
  #152  
Old 20-01-2006, 12:03
Clubman Clubman is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2005
Posts: 417
ik word hier héél moe van !
Reply With Quote
  #153  
Old 20-01-2006, 22:46
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
Quote:
Originally Posted by strepper
Circuit-Zolder laat nog eens hun niveau zien.

Ten eerste: er bestaat geen perfecte kalender!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ten tweede: dankzij dat circuit kunnen wij nu tenminste genieten van deze prachtige competitie.
Ten derde: wie kan er zeggen dat ze een 24 uren, een wk-mache motorcross en het wk veldrijden en wielrennen organiseren of georganiseerd hebben?

Ik zou volgende keer toch twee keer nadenken, Strepper. Ik heb tonnen van respect voor die mannen.

Greets, Dr. Jozz
__________________
Reply With Quote
  #154  
Old 27-01-2006, 19:02
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Feb 2003
Location: ZOLDER
Posts: 2,637
Net gelezen op pitstop.tv : "Zowel in Belcar en BTCS worden enkel de resultaten van de races in België opgenomen in de eind-uitslag voor 2006."

dit betekend dat het niet veel nut heeft voor de teams om naar de Lausitz te gaan... Wat een rare wendingen... BTCS wordt niet bestraft door deze regel maar de Belcar daarentegen...
__________________
http://www.skylimitevents.com
Reply With Quote
  #155  
Old 27-01-2006, 19:36
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Quote:
Originally Posted by A.J.
Net gelezen op pitstop.tv : "Zowel in Belcar en BTCS worden enkel de resultaten van de races in België opgenomen in de eind-uitslag voor 2006."

dit betekend dat het niet veel nut heeft voor de teams om naar de Lausitz te gaan... Wat een rare wendingen... BTCS wordt niet bestraft door deze regel maar de Belcar daarentegen...
Ik las het daarnet ook. Zou het om financiële redenen gaan?

Het lijkt me dan ook zo overbodig dat de teams daar zoveel geld tegenaan smijten om dan toch niet in de eind-uitslag opgenomen te worden. Of een team die eindelijk eens een overwinning binnenhaalt en dan telt het niet eens mee...

Waarom een buitenlandse trip opnemen in het kalender als je die dan uiteindelijk toch niet gaat laten meetellen?
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
  #156  
Old 27-01-2006, 19:39
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2002
Posts: 372
De trip naar de Lausitzring telt niet mee voor de nieuwe nationale GT-rijderstitel, maar wel voor de bestaande Belcar-titels (vanaf 2006 klasse 1, 2 en 3).

Het heeft dus weldegelijk zijn om naar de Lausitz af te zakken. Enkel wie wakker ligt van de nationale GT-titel, zal wellicht niet afreizen.

__________________
www.skynet.be/pitstoptv
Reply With Quote
  #157  
Old 27-01-2006, 23:37
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Als ik de newsletter van de RACB heel erg zuiver lees gaat de race op donderdag niet door

Quote:
Om de werkomstandigheden van de talrijke vrijwilligers op circuit te verbeteren, dienen alle organisatoren en promotoren o.m. qua timing een vast draaiboek te respecteren.

Op uitzondering van de 24 Uren van Francorchamps, 24 Uren van Zolder en 25 Uren Fun Cup, worden er géén races meer voorzien in de timing op de vrijdag, die het race-weekend voorafgaat.
Vastgelegde timing race-weekend: vrijdag: 9.00 tot 18.00; zaterdag: 9.00 tot 19.00 uur; zondag: 9.00 tot 18.30 uur.

Alleen voor de volgende meetings wordt hierop een uitzondering voorzien: Spa Six Hours (max. 22.00 uur); Spa Euro Race (max. 22.00 uur); 12 Uren BTCS (max. 02.00 uur, maar begin van races op zondag om 10.00 uur).
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #158  
Old 27-01-2006, 23:42
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Quote:
Originally Posted by Mark
Als ik de newsletter van de RACB heel erg zuiver lees gaat de race op donderdag niet door
Ik hoop echt dat die race van 29/06 verplaatst wordt naar een zondag, dat zou m'n dagje wel maken!
Maar zouden ze die gewoon niet in de lijst vergeten opnemen hebben? Want ik veronderstel dat ze dan toch in de nieuwsbrief zouden vermeld hebben dat de race niet meer doorgaat op die datum...
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
  #159  
Old 28-01-2006, 00:39
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Belle
Maar zouden ze die gewoon niet in de lijst vergeten opnemen hebben?
Daar lijkt het wel op want in de RACB kalender van 2006 staat ie nog gewoon op 29-06 Een slordig geschreven press release dus............
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #160  
Old 02-02-2006, 23:50
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2006
Location: Houthalen
Posts: 629
Kalender op de Belcarsite, klopt die nu en staat die vast, of verandert die nog ???
Reply With Quote
  #161  
Old 03-02-2006, 00:52
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Pinzie
Kalender op de Belcarsite, klopt die nu en staat die vast, of verandert die nog ???
Volgens de laatste gewijzigde planning die ik vandaag heb mogen ontvangen is er op het vlak van de Belcar niks meer gewijzigd. Dus dat wat op belcar.com is nog steeds geldig................maar zoals altijd, wijzigingen zijn altijd mogelijk.

Zie het gestuntel van Delettre m.b.t. de Euroraces van vorig jaar
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #162  
Old 04-02-2006, 01:52
El Torro's Avatar
El Torro El Torro is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 170
De DSC kalender 2006 komt dit seizoen 3 keer met de Belcar overeen, 09 april in Francorchamps, 21 mei in Zolder en 8 oktober in Francorchamps !
__________________
Schummi: Spa-Francorchamps ist die schönsste rennstrecke der welt.....
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 08:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.