![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik lees net op de FR site van Turbomagazine het volgende (in een stukje over Longin / Lamot) :
Quote:
![]() Ze moeten in de Aarlenstraat in Brusel niet langer meer naar een oplossing zoeken, die is er al. De helft van de reguliere deelnemers vertrekt toch (of is al vertrokken) naar andere oorden en diegenen die nog overschieten kunnen ze integreren in de SOT, dan is er voor die rijders/teams tenminste ook een oplossing. Of denken die prutsers daar in Brussel dat piloten en teams eeuwig geduld blijven hebben ? ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Maar dat er een Belgisch sprint- én endurancekampioenschap komt zoals was aangekondigd, lijkt me vandaag totaal uitgesloten. |
|
|||
|
|||
Volgens mij valt er met de RACB niets uit te sluiten...
|
|
|||
|
|||
Laatste nieuws vab de dag (Woensdag 22), we staan nog zo goed als nergens. Gezien de zaak nu bij het gerecht blijkbaar zit kan er niets gebeuren tot er een uitspraak is. Een gekende Waalse preparateur schijnt wel de voorkeur te genieten van RACB.
RACB mededeling :http://www.racingworld.be/news/8629/...en-nieuws.html |
|
|||
|
|||
En hopla, weer een pak deelnemers richting SCpbD of foetsie...!
|
|
||||
|
||||
Kruis over maken, over naar Van Elk en het spel vanaf dan serieus spelen
|
||||
|
||||
Ik erger me echt mateloos aan het amateurisme dat de RACB blijft uitstralen. Een nationale bond die op deze manier blijft knoeien, dit doen ze zelfs niet bij de voetbalbond. Het persbericht alleen al dat gisteren werd rondgestuurd getuigt van een duidelijke crisis in de Aarlenstraat, en ze hebben totaal geen idee hoe er mee om te gaan.
Ik vraag me trouwens af wie zich bezig houdt met de communicatie. Ofwel is het erbarmelijk vertaald uit het Frans ofwel heeft deze persoon geen kaas gegeten van persberichten schrijven (het gebruik van de U!!-vorm, namen volledig in hoofdletters, ongelooflijk archaïsch taalgebruik). Daarbij komt dan ook nog eens de openlijke aanval op Speedworld, iets dat je in mijn ogen als nationale instantie nooit maar dan ook nooit doet. Speedworld kan dan wel aan de basis liggen van de crisis, je communiceert niet op deze manier! In mijn ogen kan men nu al niet veel lager meer vallen als nationale instantie, het is wachten op een beslissing van de rechter en een definitieve uittocht van alle teams richting Nederland, want ik vraag me echt af wie er nu nog in België gaat blijven... |
|
||||
|
||||
Een volgend team die de overstap maakt naar de DSC.
http://www.racexpress.nl/index.php?n...ikel&nid=39586 |
|
|||
|
|||
En gelijk hebben ze verdorie!! Die gasten hadden in 2010 toch de laatste Scuderia evoluties op hun 430 laten steken? Om vervolgens restricties opgelegd te krijgen, en in 2011 in GT3b te moeten rijden... schandalig was het imho...
Het is een blijft een schitterend machien die 430 van hun, en het doet mij ook plezier om zien dat ze met het volle vermogen kunnen gaan meedoen in de SC, waar ze in principe erg competitief kunnen mee zijn. Last edited by sturgis; 25-02-2012 at 18:09. |
|
|||
|
|||
trouwens, volgens een artikel op racing world, zou KRK Racing mogelijk ophouden te bestaan omwille van sponsors die moeilijk doen over een geheel buitenlands programma (Blancpain vermoed ik dan?) , is de Supercar Challenge dan geen oplossing? Die hebben toch een sterk TV pakket, ook in België, voor 2012 al ik het zo hoor?
Net 2 SLSjes aangekocht, der eentje van afgeschreven (of zo goed als dan toch?) op een jaar tijd... Zijn die Vipers eigenlijk al verkocht geraakt? |
|
||||
|
||||
Had ik hier niet ergens op dit forum gelezen dat KRK een Radical had aangekocht, voor de BSOT?
Quote:
Last edited by NetForce84; 25-02-2012 at 19:18. |
|
||||
|
||||
Quote:
Die vipers zijn verkocht aan een nederlands team dat actief is in het DSC als ik het goed heb. Meen speedtec/sijthof......
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Maar door wie? Staat dus nog te wachten op een eigenaar.
|
|
||||
|
||||
Aangekocht door KRK hé
|
|