![]() |
|
|
||||
|
||||
IK begrijp dat ook niet ! vroeger toen ze nog met pitborden stonden langs de muur vloog er wel eens een in de voorruit , die moest toen ook zo snel mogelijk vervangen zijn waarom nu niet?
|
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
het was een schitterende race, hard bevochten door topteams en toprijders, veel volk (48.000) en fijne ambiance. waarom is positief zijn toch oh zo moeilijk?
|
|
|||
|
|||
Dat kan ik enkel bevestigen... ik heb me in elk geval niet verveeld, er was altijd wel iets te beleven. Jammer van enkele ongelukkige uitvallers, anders was de strijd om de zege mijns inziens nog veel spannender geweest; al kon deze afloop ook wel tellen. Het is nu toch wel duidelijk dat de combinatie GT2/GT3/GTN werkt en de spanning enkel ten goede komt, ondanks de kritieken die er op voorhand waren.
Last edited by JCE.72; 04-08-2010 at 10:19. |
|
||||
|
||||
Klopt, na de 1000KM LMS was dit mijn 2de race weekend dit jaar en heb er van genoten!!! FIA GT1 was leuk te zien, F3 was eens tof maar hoefde voor mij zeker niet langer dan die 20 tal rondjes te rijden (eigen mening natuurlijk) en dan de 24H zelf, ben ik zeer positief over!!! Enigste negatief punt dat ik heb: BMW!!!!!!!! de zege was in handbereik en toch kwijt spelen aan dat domme schuivertje.. spijtig. Misschien een reden om hen volgend jaar terug te kunnen zien? En Audi, stelde wel hard telleur...
|
|
||||
|
||||
waar vind je ergens een komplete uitslag,op website spa franc is nergens iets te vinden,grts
|
|
|||
|
|||
Quote:
De BMW is van de baan gegaan door een breuk in een onderdeel van de stuurinrichting. Dirk Werner : “I was driving already in the safe mode, not taking the kerbs, cruising around doing pretty slow lap times, and then suddenly I had to leave the track because something on the car broke. groeten |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Is er dan niets van beelden van het contact tussen Van De Poele en Kumpen? Last edited by HaCo; 04-08-2010 at 16:41. |
|
||||
|
||||
Niets zo onbetrouwbaar als de bezoekersaantallen van een evenement.
|
||||
|
||||
@ViperGTS-R: Als je stelt dat Audi teleur heeft gesteld, dan zeg je ook dat Ferrari niet gedaan heeft wat we van hen verwachtten. Beiden zijn namelijk uitgevallen door crashes (Phoenix °50-°51/ Ferrari °2).
Ferrari, Porsche en BMW lijken mij een zekerheid voor volgend jaar (komt er ook een nieuwe Porsche???). Audi lijkt me ook zeker, al zal dat afhangen van het reglement, waarin Audi volgend jaar in GTN zal moeten starten om competitief te zijn, aangezien de regels opnieuw veranderen in het voordeel van de GT2's nu. Verder vermoed ik ook dat Mercedes op één of andere manier zal deelnemen aan de race, gezien de presentatie van de nieuwe GT3 in Spa. Verder zien we hopelijk ook nog Ford, Aston Martin en Corvette in GT2 (of GTN), maar laten we maar wachten tot volgend jaar om daarover te speculeren! CU @Spa in 2011! ![]() |
|
|||
|
|||
Net luchtfoto's bekeken van zaterdag, waarop nog maar eens te zien dat er heel veel volk was. Dat was trouwens een bevinding van iedereen. Maar goed, het is hier bon ton om alles af te breken, niet?
|
|
||||
|
||||
Het leek mij ook een stuk drukker dan andere jaren.. Zelden zover moeten parkeren.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat betreft bezoekers aantallen van evenementen? Het is een feit dat dit gebeurd en de redenen daarvoor zijn heel divers. Niemand zal ontkennen dat er dit jaar meer toeschouwers waren dan vorig jaar en dat is toch mooi! Dat lezers vragen stellen of het er daadwerkelijk 48.000 zijn lijkt me niet meer dan logisch. Ze hebben recht van spreken, zie onder andere de trieste feiten rondom de Love Parade in Duitsland. Organisaties en besturen roepen eerst dat er 1.4 miljoen bezoekers zijn en dat de grote drukte de oorzaak was van de trieste feiten. Naar nu blijkt zijn er niet meer dan dan 300.000 tot 500.000 bezoekers geweest, nader onderzoek zal het echte getal aanwijzen en ook de echte oorzaak. Zelf ken ik een aantal Nederlandse voorbeelden uit eerste hand (heel goed geinformeerd) waar men consequent liegt over de bezoekers aantallen. Eentje maakt het zo bont dat zelfs de meeste simpele ziel op TV kan zien dat de getallen niet kunnen kloppen als men eenmaal weet hoeveel ruimte een mens per strekkende meter nodig heeft en men ook de lengte van het parcours weet. Een ander sport-evenement (iets met twee wielen) in Nederland heeft een lieg-factor van minimaal 4 ![]() Er zijn legio redenen om creatief om te gaan met bezoekers aantallen maar om de boel samen te vatten: Ja, we geloven graag dat er meer bezoekers waren bij de 24 uur dan vorig jaar. En ja, het is helemaal niet gek om vragen te stellen over de genoemde aantallen waarvan we met recht hopen dat ze kloppen want dat zou heel positief nieuws zijn voor deze wedstrijd. Het is maar met welke bril je de berichten leest van bepaalde mensen op De Paddock maar de bril van jou jegens De Paddock lijkt wel inktzwart.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|