De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #16  
Old 27-04-2004, 18:07
BMW E46 V8's Avatar
BMW E46 V8 BMW E46 V8 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2004
Location: Leuven, Vlaams Brabant
Posts: 133
I vond de oplossing van het team wel chic. Ze stuurde een vrachtwagen naar Brussel voor wisselstukken en die kwam op tijd trug voor de race . Is wel eens iets anders een blauwe corvette met zwarte motorkap en voor bumper.
  #17  
Old 27-04-2004, 18:46
POL's Avatar
POL POL is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 63
tja 't zal dan aan mijn beperkte ervaring liggen, probeer er iets van te leren, weet gewoon dat ze veel verloren hebben.
En vorige jaar hebben zijn tijdens het NRF , toen Vannerum de muur is in gegaan,stukken laten afkomen van Amerika. Was nog net iets chiccer. :-)
En neuzen vervangen dat kunnen ze daar ondertussen al wel, vorig jaar met de 24u van zolder ook nog :-)
  #18  
Old 27-04-2004, 18:56
BMW E46 V8's Avatar
BMW E46 V8 BMW E46 V8 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2004
Location: Leuven, Vlaams Brabant
Posts: 133
Ja ? Hebbe ze die toen van amerika laten afkomen ? da wist ik ni
als er nog zo'n verhalen zijn laat maar komen !!
  #19  
Old 27-04-2004, 19:23
POL's Avatar
POL POL is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 63
Ja ze hadden toen geen stukken voor zo'n zware crash, ophangingsdriehoeken waren rechts allemaal afgebroken enz, zijn toen met DHL (voor zover ik het nog weet) overgekomen naar Duitsland en daar gaan halen. Ja was toen wel ongelooflijk op zo'n korte tijd.Krijg terug kippevel als ik de foto's terug zien.

En mistery, 't zou mij verbazen als de Corvette zaterdag een poletijd draait (in een van zijn laatste ronden)dat hij het zondag zou verleerd zijn, de corvette heeft zijn bedrijfszekerheid al genoeg getoond en iets wat goed is moet je afblijven, heb ik uit mijn beperkte ervaring al geleerd.
  #20  
Old 27-04-2004, 19:34
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone
 
Join Date: May 2001
Location: Hoboken (Antwerpen)
Posts: 6,845
Elk zichzelf respecterend team zal in de warm up nog enkele rondjes draaien om alles nog eens te testen .... Wat banden in te rijden etc ....

Het Accident zou overigens niet niet aan overmoed of wat dan ook liggen zoals Marshal in de 4e post van deze thread al aanhaald

Van een ooggetuige van dichtbij gesproken
Dat het dan toch mis gaat ... Spijtig ... Maar dat is nu eenmaal koers
__________________
  #21  
Old 27-04-2004, 19:50
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !
 
Join Date: Apr 2003
Location: Hasselt
Posts: 2,310
Quote:
Originally posted by airco
....Het Accident zou overigens niet niet aan overmoed of wat dan ook liggen zoals Marshal in de 4e post van deze thread al aanhaald

Van een ooggetuige van dichtbij gesproken
Dat het dan toch mis gaat ... Spijtig ... Maar dat is nu eenmaal koers
Ik ga hier toch op moeten reageren. Ikzelf stond net als Marshal op de eerste rij toen het gebeurde (ik had de blauwe vlag vast en mijn blik was dus gericht op de chicane). Lamot zegt in het interview met Peter Baert dat hij er af is gegaan door de zonk (die trouwens langs het circuit ligt) in te rijden. Kan best zijn, maar ik denk eerder dat hij een beetje te vroeg op het gas is gegaan. Die zonk kan in combinatie met het vroeg op het gas gaan de aanleiding zijn geweest voor de crash.
__________________
  #22  
Old 27-04-2004, 20:12
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2003
Location: Turnhout / Leuven
Posts: 1,702
Quote:
Originally posted by Ottooke
Ik ga hier toch op moeten reageren. Ikzelf stond net als Marshal op de eerste rij toen het gebeurde (ik had de blauwe vlag vast en mijn blik was dus gericht op de chicane). Lamot zegt in het interview met Peter Baert dat hij er af is gegaan door de zonk (die trouwens langs het circuit ligt) in te rijden. Kan best zijn, maar ik denk eerder dat hij een beetje te vroeg op het gas is gegaan. Die zonk kan in combinatie met het vroeg op het gas gaan de aanleiding zijn geweest voor de crash.
uit alle verhalen die ik over de crash gehoord heb, denk ik ook wel dat dit de meeste logische theorie is. Ikzelf heb hem niet live gezien, ik stond toen in de Villeneuve te wachten met men fototoestel tot de Corvette er aankwam ... mja 't is dus ne foto geworden op de takelwagen

uit al die fotoverslagen die hier op't forum al gepost zijn, wel opvallend dat er nauwelijks foto's van de Corvette in de race zelf genomen zijn. Ikzelf heb er wel enkele genomen, maar die zullen ten vroegste in't weekend online staan!
__________________
..: www.marcgoossens.com :..
  #23  
Old 27-04-2004, 20:19
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally posted by Ottooke
Ik ga hier toch op moeten reageren.
Ik ook Van de drie World Series wagens ben ik 100% zeker dat die op die manier zijn gecrasht.

De Corvette? Laat ik het zo stellen, iets te vroeg gas geven kan daaraan hebben bijgedragen. De hoofdoorzaak blijft voor mij toch dat kleine stukje beton.

Zoals Ottooke zegt, dat stuk beton ligt BUITEN het circuit. Is misschien wel sneller, maar je speelt met vuur. Je kan wel eens je vingers branden
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
  #24  
Old 27-04-2004, 20:20
POL's Avatar
POL POL is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 63
SRT heeft vorig jaar ook warm-ups niet gereden...(minstens 1).
En als je dan toch banden moet inrijden dan is volgens mij de juiste strategie:
1e kwalificatie: beide piloten kilometers laten rijden om terug aan de wagen gewend te raken, maar zoveel als nodig en niet meer dan nodig is,elk risico vermijden. eventuele fijn afstellingen en tijd zetten.
2e kwalificatie: "traagste piloot" zijn banden laten inrijden.
"snelle piloot" banden inrijden, binnen komen voor eventuele kwalif-banden en tijd zetten.
Warm-up: ??? enkel bij wisselende weersomstandigheden
Race: show stelen met de pole-position.

Is volgens mij de ideale strategie, om voor 50000 man buiten te komen met een pracht van een machine en de sponsers tevreden te stellen.
PS hoe doe je zou van die smily's?
  #25  
Old 27-04-2004, 20:27
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
Quote:
Originally posted by POL

1e kwalificatie: beide piloten kilometers laten rijden om terug aan de wagen gewend te raken, maar zoveel als nodig en niet meer dan nodig is
Je kan nooit teveel ronden rijden....
als SRT vorig jaar warm-ups niet gereden heeft, zal er iets mis geweest zijn aan de wagen, waardoor ze niet kónden rijden
__________________
  #26  
Old 27-04-2004, 20:37
POL's Avatar
POL POL is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 63
Wagen stond perfect in de box, zelf getuige van.
En veel ronden moeten op donderdagtraining gereden worden 14 dagen voor de race, als er is misloopt is er tijd genoeg om dat op te lossen.
  #27  
Old 27-04-2004, 20:48
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,551
Quote:
Originally posted by POL
SRT heeft vorig jaar ook warm-ups niet gereden...(minstens 1).
En als je dan toch banden moet inrijden dan is volgens mij de juiste strategie:
1e kwalificatie: beide piloten kilometers laten rijden om terug aan de wagen gewend te raken, maar zoveel als nodig en niet meer dan nodig is,elk risico vermijden. eventuele fijn afstellingen en tijd zetten.
2e kwalificatie: "traagste piloot" zijn banden laten inrijden.
"snelle piloot" banden inrijden, binnen komen voor eventuele kwalif-banden en tijd zetten.
Warm-up: ??? enkel bij wisselende weersomstandigheden
Race: show stelen met de pole-position.

Is volgens mij de ideale strategie, om voor 50000 man buiten te komen met een pracht van een machine en de sponsers tevreden te stellen.
PS hoe doe je zou van die smily's?
Ramt gij altijd zo door?
Een zaagmachine is der niks tegen...
  #28  
Old 27-04-2004, 20:54
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2003
Location: LIMBURG
Posts: 1,848
Sorry ze POL, maar zo een ongeluk kan ook in de race gebeuren dus waarom er zo over zitten te zagen?
__________________
  #29  
Old 27-04-2004, 20:57
POL's Avatar
POL POL is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 63
Wel als ik vind dat ik gelijk heb, maar ik zal mijn zaagmachine stopzetten. :-)
Blijf het wel een tactische fout vinden.
Nu weet ik nog steeds niet hoe ik die smylie's doe :-)
  #30  
Old 27-04-2004, 20:59
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2003
Location: LIMBURG
Posts: 1,848
Tactische fout, tactische fout. Was het vorig jaar dan ook een tactische fout om tijdens de donderdag trainingen te rijden? Daar gebeurde net hetzelfde.
__________________
Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 21:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.