|
|
||||
|
||||
Modelbouwbijeenkomst - 16 juni 2017
Meeting nr 6 komt eraan, en tevens de laatste voor het verlof van sommigen onder ons. De volgende zal in augustus doorgaan.
Wanneer: vrijdag 16 juni '17 Waar; Brasserie Savarin te Heusden-Zolder, ons welgekende stekje sinds een paar jaar Aanvang; 20 uur Agenda; Iemand ideeën, vraagjes, problemen met eender wat met modelbouw of het forum te maken heeft, laat het ons weten. Of hier via het forum of via mail aan één van ons (Sennake, TvD of Nismo) Ook mensen die willen kennismaken met ons forum, kom gerust langs. -Nismo -Wanneke -EtronQuattro07 -Nelsonsr -Frans -BSmodels -Loixrallyfan -Sennake - - Nog een vraagje; Moet er iemand remolie hebben? Laat het me weten. Hopend op een vol huis, tot a.s. vrijdag
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 16-06-2017 at 19:15. |
|
|||
|
|||
Ik ben aanwezig, hetzij maar voor even want ik heb een druk weekend voor de boeg. Een beetje remolie mag altijd Nismo!
|
|||
|
|||
Ja ik kom maar we weten welke week er aan komt battle Toyota vs Porsche Le Mans 2017 ik hoop Toyota wint de testdag was al goed , het is geleden van 91 Mazda 787b Le Mans licht mij zo aan het hart nu vrijdag is het rustdag ik hoop dat er veel volk komt aanstaande vrijdag grts Dieter.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Diegene die remolie wil hebben, gelieve iets mee te brengen om in te doen. 😉
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 11-06-2017 at 14:26. |
|
||||
|
||||
Sennake; wil jij voor mij een DVD meebrengen, waarover we het vorige keer nog hebben gehad. Als je komt natuurlijk.
|
|||
|
|||
Ik zal er ook zijn en Frans normaal ook.
|
|
|||
|
|||
ga ook nog eens afzakken
|
||||
|
||||
Ik kom ook eens langs.
Last edited by Loixrallyfan; 15-06-2017 at 23:04. |
|
||||
|
||||
Denk het wel
|
|
||||
|
||||
Een kort verslagje met vooral veel prentjes.
Met 13 waren we, waarvoor dank mijne heren. Na de nodige handel te hebben gedreven, het nodige gebabbel over modelbouw, lemans en andere zaken, waren er ook behoorlijk wat modellen te bewonderen en te bespreken. Zowel in aanbouw als afgewerkt. Geniet ervan, Ford Capri gr5: Nelsonsr Bastos Celica: Loixrallyfan Fina Celica: Loixrallyfan 2pk rally: Starmodel
|
||||
|
||||
BMW M3 : Starmodel
Nissan 240R: Starmodel BMW 320 Turbo gr5: Joka-1 Bij mijn weten waren er geen internet- of telefoonproblemen. Renault R4: Starmodel
|
||||
|
||||
Porsche 935 Gr5: Joka-1
McLaren-Honda F1: Wanneke Ferrari 312T F1: EtronQuattro07 Dat was het voor deze aflevering en bijgevolg sluiten we het voorjaar hierbij af. Wij zien jullie graag terug op 18 augustus '17 Bij deze wensen we jullie allen een welverdiend verlof toe, zodat we vanaf augustus er met volle moed weer kunnen invliegen.
|