![]() |
|
|
||||
|
||||
Het ultieme succes van de BES zal overigens maar 1 jaar duren. Dat ligt niet aan Ratel of SRO overigens. Voor een koers van 3 uur heb je niet noodzakelijk 60/70 wagens nodig. Rond de 40 is meer dan voldoende.
Mochten ze daadwerkelijk 70 vaste deelnemers hebben? Dat is leuk voor 1 jaar maar welke dikke buiken racer gaat op zijn kantoor zeggen dat ie eervol 51ste is geworden tijdens de race van afgelopen zondag? Niemand toch. Teveel deelnemers is ook niet goed.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Het is toch niet snel goed voor Mark hé. Of 't zijn er te weinig of 't zijn er teveel of 't niveau lig te laag of....
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
40 tot 50 wagens lijkt ook voor mij voldoende voor races van 3 uur. Bovendien zou het op diverse omlopen die deze serie in 2012 zal aandoen best wel eens "heel druk" kunnen worden indien men er met meer wagens aan de start verschijnt. De circuits van Spa (7 km), Silverstone (5,8 km), Paul Ricard (5,8 km) en Monza (5,8 km) kunnen wel die grotere aantallen aan, maar in Barcelona (4,6 km), Hockenheim (4,5 km) of op de Nürburgring (5,1 km) zou het volgens mij toch wel "drummen" worden met 70 bolides, met als gevolg dat daar dan weer het risico op ongevallen groter wordt. Enfin, afwachten maar. We zien wel wat 2012 ons brengt... |
|
|||
|
|||
Ben ik dan de enige die zich vragen stelt bij het feit dat die Ratel zowat alle belangrijke kampioenschappen wil gaan laten evolueren naar de GT3 klasse??
Ik heb daar toch ernstige bedenkingen bij... alsook bij de gedachtengang van meneer Ratel (ma bon, dat was al langer geweten ![]() Ja idd, ik hou men hart al vast in ieder geval... Last edited by sturgis; 14-10-2011 at 15:36. |
|
||||
|
||||
Wat foto's van de nieuwe McLarens.
Volgend jaar gaan een 12-tal teams racen met de McLaren. Op het internet zijn er nog maar 2 renders te vinden. Gemballa Racing ![]() United Autosports (dit jaar met de R8 LMS) ![]() Ik heb mij vandaag is bezig gehouden met het maken van de volgende 2 liveries. Doerr Motorsport (dit jaar met de Z4 GT3) ![]() Gulf Racing (dit jaar met de Gallardo GT3) ![]() |
|
||||
|
||||
Trackspeed neemt volgend jaar deel aan de Blancpain Endurance Series met 2 Porsches (1 in de Pro-klasse en 1 in Pro-Am).
http://www.trackspeed.net/index.php?...ia-gt&Itemid=8 |
|
||||
|
||||
Ook DKR toont interesse voor de Blancpain Series en keert bijgevolg niet meer terug naar het WK GT1 volgend jaar. Het Luxemburgse team wil 2 auto's inzetten (Nissan? Aston Martin?) en komt waarschijnlijk ook in de GT Tour uit.
(endurance-info) Zeker: MarcVDS: 2x BMW Z4 TBER: 2x McLaren mp4-12c United Autosports: 2x McLaren mp4-12c Gulf Racing: 2x McLaren mp4-12c ASM: 2x McLaren mp4-12c VonRyan: 1-2x Mclaren mp4-12c KRK: 2x Mercedes SLS WRT: 2x Audi R8 Sofrev ASP: 2x Ferrari 458 AF Corse: 1-2x Ferrari 458 Trackspeed: 2x Porsche 997 Mühlner: 2x Porsche 997 Autorlando: 1x Porsche 997 Barwell: 1x Aston Martin Vantage GT3 Racing: 1x Dodge Viper GT3 DKR: 2x Aston Martin Vantage? Nissan GT-R? ...? DVB Racing: 1x BMW M3 Ruffier Racing: 2x Porsche 997 + 1x Lamborghini Gallardo Pro GT By Alméras: 2x Porsche 997 Reiter: 2x Lamborghini LP600+ Scuderia Vittoria: 2x Ferrari 458 Mogelijk: Schübert: 1-2x BMW Z4 FASTER: 1-2x BMW Z4 AB Motorsport: 1x BMW Z4 Vita4One: 1-3x Ferrari 458 Sport Garage: 1-2x Ferrari (430? 458?) Prospeed: 2x Porsche 997 Larbre: 1x Porsche 997 Manthey: 1x Porsche 997 SMG: 1x Porsche 997 Graff Racing: 2x Mercedes SLS Heico: 1-2x Mercedes SLS Black Falcon: 1-2x Mercedes SLS Young Driver AMR: 2x Aston Martin Vantage JRM: 1-2x Nissan GT-R GT3 Hexis: 1-2x McLaren mp4-12c? Aston Martin Vantage? Boutinaud Racing: 1x Porsche 997 cup S Last edited by Grig-O; 28-12-2011 at 23:58. |
|
||||
|
||||
Zet Aston Martin Brussels ook maar in het 'zeker' lijstje.
![]() http://sport.turbomagazine.be/news_N...Aston_GT3.html Trouwens, waar heb je de bevestiging gelezen dat KRK zeker richting BES gaat? Ze gaven wel aan misschien te zullen opteren voor BES in 2012 maar dat is toch nog niet officieel bevestigd via een persbericht of zo? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Alle andere info komt trouwens uit dit artikel: 'Bilan et perspectives d'une série Blancpain en plein boom!' Last edited by Grig-O; 09-11-2011 at 18:35. |
|
||||
|
||||
DVB Racing heeft in de laatste Turbomagazine aangegeven dat de BMW M3 GT4 opnieuw een zekerheid is voor volgend jaar in de Blancpain.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Bedankt voor de info. In de wandelgangen wordt inderdaad wel vermeld dat KRK zou deelnemen maar ik wacht altijd graag op een officieel bericht. Het blijft immers autosport, nietwaar? ![]() Die link op turbo had ik inderdaad gelezen enkele maanden geleden. Ik hoop ergens ook wel dat de Belgische topteams nog een GT4 of zo inzetten in het sprintkampioenschap want het zou jammer zijn al deze piloten enkel in het buitenland aan het werk te kunnen zien. Last edited by Belle; 09-11-2011 at 19:39. |
|
|||
|
|||
Quote:
"Astur Car pourrait également aligner des Ginetta dans la future compétition Endurance" http://www.speedactiontv.be/Circuit_...e_-8344-1.aspx Belgische teams die willen overgaan naar Blancpain moeten eerst wel de financies zien rond te krijgen, want die liggen heel wat hoger dan bij een seizoen Belcar. Dus inderdaad tussen willen en kunnen is er nog een verschil. (nota: Viage Brussel staat op rand van faillissement). Andefre mogelijkheid is nog altijd naar DSC te gaan met GT3 of GT1. |
|
||||
|
||||
Wat wil je met een GT3 beginnen in de DSC? Tussen al die GT1 wagens maak je weinig kans.
De kosten voor BES zijn wel hoger dan in de Belcar, maar je krijt er veel meer voor terug! Het inschrijfgeld vind ik niet aan de hoge kant, zeker niet omdat er de 24u van Spa in zit. |
|
|||
|
|||
Ook Aston Martin Brussels ´vlucht´ naar de BES, in principe met een nieuwe Vantage GT3, indien niet tijdig gereed wordt het oude paard van stal gehaald (DBRS9), zien we die laatste dan terug in de vernieuwde Supercar Challenge?
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|