![]() |
|
|
|||
|
|||
GT1 World Championship: Round 2 - Silverstone (1/2 mei 2010)
Kumpen vervangt Piccini op de Corvette van Hezemans:
Quote:
Dus als Kumpen geen Belcar verplichtingen heeft dan is hij gewoon teamgenoot van Hezemans? Of ben ik dan iets te optimistisch? Last edited by FIRE; 28-04-2010 at 11:39. |
|
||||
|
||||
Heeft Silverstone vertraging opgelopen? Normaal was dit het eerste event op de nieuwe lay-out.
|
||||
|
||||
Ik word echt ambetant van het programmaschema van exqisport. ze geven het blijkbaar niet live als ik de tijdne vergelijk met die van gt1live. Ze herhalen de week daarna alles op de zender maar de fiaGT niet. Dat had anders wel handig geweest in dit veel te drukke motorsportweeekend.
|
||||
|
||||
Sprintrace is nu toch live te volgen...
|
|
|||
|
|||
Ik wist niet dat Menten dit weekend achter het stuur van een GT1 zit.
|
|
||||
|
||||
Alright Aston Martin!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Was dat even genieten man!
|
|
||||
|
||||
Ja, vond het ook een leuke race om volgen, met redelijk wat positiewissels.
|
|
||||
|
||||
Och kijk wie er nog leeft.
![]() Deze race was in elke geval al beter dan wat we in Abu Dhabi te zien kregen.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Stukje gezien daarstraks. Martin kon me wel bekoren achter het stuur van de GT. Na de pitstop ging het wat minder precies... |
|
||||
|
||||
Weet iemand waarom het team van Martin teruggevallen is? Was niet echt duidelijk in de uitzending.
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
Om eerlijk te zijn kan FIA GT1 me vanaf dit seizoen eigenlijk niets meer schelen. De meeste wagens zijn gewoon zo lelijk geworden dat ik het niet meer kan aanzien. Vooral de DBR9, gewoon hartverscheurend om die met zo'n lelijk verschrompeld vleugelke te zien rijden. Dit valt gewoon in het niets tegen de machtige DBR9's van vroeger. Voor mij is een 'nieuwe' serie met 3 oude wagens (en ondertussen nog lelijke ook) een dikke klucht
![]() Mijn excuses als ik mogelijke fans van het nieuwe WK hiermee tegen de schenen trap trouwens...
|
||||
|
||||
Zelfs op Turbomagazine.be zijn ze niet helemaal blij met de gang van zaken:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik vind de sprintraces een verbetering, hoewel ik zelf de laatste jaren vooral fan van GT2 ben geworden. ![]()
|
|