|
|
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Erg mooie vooruitgang weeral!
|
|
||||
|
||||
Knap interieureke Tim.
En dat schaduwen geeft wel enorme realistische volumes aan de bodem. Ik ga der toch eens op moeten oefenen, vind dit zeer knap.
|
||||
|
||||
Tijd voor een update(je). Ik heb de body eerst wit gespoten. Vervolgens afgeplakt en de rest gespoten met "Rothmans Blue" van Zero Paint. Het resultaat is hieronder te zien.
|
||||
|
||||
Mooi strak spuitwerk Tim.
|
|
||||
|
||||
Vandaag even wat tijd genomen om de eerste decals op de body te zetten Vooralsnog is alleen de linkerzijde gedaan. De decals hadden zo nu en dan wat overredingskracht nodig, maar uiteindelijk ben ik zeer tevreden met het resultaat. Ook het afplakwerk bleek dus goed te zijn gegaan.
|
||||
|
||||
Dit is vind ik wel een zeer knappe livery. Het spuitwerk ziet er zeer goed uit !
|
|
|||
|
|||
Quote:
Als gij tevreden zijt ,Tim... Wij ook,goed gedaan,erg strak !!! Grtz, G |
|
||||
|
||||
Vandaag nog wat decals gezet. Weinig bijzonders te melden hierover, dus ik laat de foto's voor zichzelf spreken:
|
||||
|
||||
Zeer strak en proper gezet, die decals
|
|
|||
|
|||
Timmeke waarschijnlijk nog steeds tevreden....
Wij ook !!! Grtz, G |
|
||||
|
||||
Ik heb heel goed geluisterd, maar ik heb ze helaas niets horen zeggen.
Maar, ze het decalwerk ziet er wel goed uit! |
|
||||
|
||||
Quote:
Serieus, knap decalwerk en heerlijke livery.
|
||||
|
||||
Update!
De laatste tijd heb ik redelijk wat kunnen doen aan de body: alle decals zijn inmiddels geplaatst, de body is gelakt en geschuurd, de voorlichten zijn geschilderd, de raamrubbers zijn geverfd en de panellines zijn ingekleurd. Voor dat laatste heb ik nu eens niet Tamiya X-19 Smoke gebruikt, maar zeer sterk verdunde XF-1 Flat Black (volgens mij was het Guido die dat laatst ergens opperde om te gebruiken). Overigens zijn nog niet alle raamrubbers gedaan; rond de zijruiten komt ook nog een zwarte rand, maar dat gaat me niet uit de vrije hand liggen, dus daar moet ik eerst wat afplakwerk voor verrichten. Vervolgens heb ik me op de glaasjes voor de lampen gestort. De glaasjes voor stonden veel te bol en pasten dus niet lekker. Ik heb ze dus in 2 stukjes gezaagd, precies langs tussen de overgang van het knipperlicht en het gewoon licht. Wanneer ik ze nu ga plaatsen past het wel mooi. Verder werden de achterlichten met doorzichtig rood en oranje van binnenuit geverfd. De achterlichten werden daarna voorzien van BMF. Het resultaat is dan als volgt: Het raamgedeelte was helaas niet helemaal zuiver meer rond de achterruiten. Eigenlijk kwam dit wel goed uit, want die wilde ik toch al vervangen. Dus werden ze met een PE-zaagje verwijderd. Vervolgens ben ik in de onderdelendoos gaan rondneuzen en vond nog wat mooie stukken van een Lancer WRC van Tamiy die met wat kleine aanpassingen netjes boven de achterruiten geplaatst kunnen worden.
www.rallyfotos.nl "Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon." Last edited by TvD; 22-04-2010 at 19:43. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|