![]() |
|
#61
|
||||
|
||||
EDIT, foutje
Last edited by Brecht; 12-11-2009 at 18:10. |
#62
|
||||
|
||||
Over de test in Misano las ik het volgende op facebook bij Oliver Gavin:
Quote:
Last edited by Brecht; 12-11-2009 at 18:09. |
#63
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
|
#64
|
||||
|
||||
Gaan we die Maserati's nu weer terugzien?
![]() |
#65
|
||||
|
||||
Natuurlijk en gelukkig maar. Al zou ik ze liever in meer sportieve handen dan die van Vitaphone zien.
__________________
![]() |
#66
|
||||
|
||||
Nog een team dat in de running zou zijn voor Aston's in te zetten: Fischer Racing
Idd, het team dat we kennen van de Ford GT's in FIA GT3. Bron: endurance-info.com |
#67
|
||||
|
||||
Verdeling volgens het blaadje autosport 12.11:
Nissan => Gigawave & Swiss Racing Team Ford => Matech & Marc/VDS Lambo => Reiter zegt dat de teams in aantocht zijn Chevy => PK/Selleslagh en DKR AM => Fisher & Hexis Maserati => Vitaphone/Bartels en een tweede team met €'s van Vitaphone/Bartels.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#68
|
|||
|
|||
"Marc VDS"
Waar betaalt men dat van? Ik zie bijna geen sponsors op de auto. (belachelijke naam voor een raceteam trouwens) |
#69
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() paddock info: http://www.depaddock.eu/forum/showth...hlight=raphael
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#70
|
||||
|
||||
Quote:
|
#71
|
||||
|
||||
De Lambo's zijn eigenlijk ouwe meuk
![]() Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#72
|
||||
|
||||
Net zoals het merendeel van de andere GT1's die zullen rijden dus ...
Kostendrukkend? Don't think so ... Een downgrade van bodywork gaat daarin zeker geen aanzienlijke besparing opleveren.
__________________
![]() |
#73
|
||||
|
||||
Dat was wel te verwachten met een compleet nieuw kampioenschap in een jaar van financiële wereldcrisis. Oude wijn in nieuwe vaten
![]() Ik ben vooral benieuwd hoeveel teams er nog in de laatste WK-race aan de start gaan staan... |
#74
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#75
|
||||
|
||||
Volgens Speedweek is dat gewoon Fischer
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|