![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Last edited by Coach Ep; 23-10-2008 at 22:29. |
|
|||
|
|||
De ferrari's zitten in klasse 2, dus die gaan klasse 1 niet vullen.
De wagens gaan trager gaan als ze ze gaan aanpassen om binnen de 105 te blijven. Als grote kanshebber zie ik de bmw diesel van beliën!
|
||||
|
||||
Die van De Neef/De Doncker zeker niet vergeten!
|
|
|||
|
|||
Moeten gastwagens trouwens niet op Dunlops rijden?
|
||||
|
||||
Klopt, gasten ryden verplicht op Dunlop.
|
|
||||
|
||||
waarom trager gaan? Tis neit als je onder een db limiet moet blijven dat de auto ineens heel wat trager gaat ze. ZE zullen wel genoeg kennis hebben om dat te recupereren.
|
|
|||
|
|||
Klopt, de Porsches ook maar bijvoorbeeld de Vipers, Moslers (als die al toegelaten zouden worden?), Lamborghini Gallardo's, Aston Martin Vantage N24? (en eventuele Corvettes) hebben een cylinderinhoud groter dan 4,5 liter en vallen daarmee in klasse 1.
Last edited by Coach Ep; 23-10-2008 at 23:25. |
|
||||
|
||||
moest blijken dat klasse 1 toch niet echt werkt voor de endurance cup
kan de organisatie mischien eens gaan denken in de richting van een dieselklasse , als we kijken naar het nederlands voorbeeld rijd daar de diesel klasse toch ook steeds met een bezetting van een 15 a 20 wagens in deze klasse , daar je deze toch in elke tact van de autosport sterk ziet opkomen deze klasse met hun niet meer te onderschatte dieseltjes diesel the feul of satan
|
||||
|
||||
Quote:
Dit vind ik langs ene kant wel ontzettend jammer. Nu kunnen we eens in de nacht rijden wordt alles verlicht ![]() Langs de andere kant wel cool dat ze het doen. Bgtc zal groen zijn ![]() Last edited by guntha; 24-10-2008 at 17:16. Reason: efkes bron erbij zetten |
|
||||
|
||||
Dat neemt volgens mij een beetje van de charme weg van de 10 uren.
De piloten die niet kunnen deelnemen aan de 24h kunnen nu niet in de duisternis rijden. ![]() Grtz
|
||||
|
||||
K zie niet in waarom de BGTC hier groen om zou moeten zijn. Ik zie toch liever auto's in het donker rijden tijdens de nacht dan met licht.
|
|
||||
|
||||
Dat neemt idd de charme van een nachtrace een beetje weg maar weegt niet op tegen de voordelen:
-Toeschouwers kunnen beter volgen; -Geen extra verlichting op de wagen; -Waarschijnlijk minder klappers in het donker; -Officials en baanposten kunnen de koers beter controleren en volgen. Alleen is de verlichting van CZ totaal niet veilig! Zal tijdens de 10 uur een foto maken van een bepaalde situatie. Druist volledig tegen de aanpassingen in die men vorig jaar voor de Champcars heeft uitgevoerd.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
De paal in de villeneuve?
|
||||
|
||||
Geen idee, tijdens FIA GT ben ik daar niet geweest. Tussen brug en Rea-bocht staan die krengen letterlijk achter de muur. Niet echt doordacht geplaatst..........en dan druk ik me nog vriendelijk uit ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Ik raad de teams toch aan extra verlichting te hebben.
Ten eerste is het licht in Zolder niet echt heel "klaar". Het is niet te vergelijken met bvb verlichting op een voetbalterrein. Ten tweede meen ik gehoord te hebben dat de verlichting ergens vorige week het plots liet afweten. Ik neem aan dat de wedstrijd dan niet zal worden stilgelegd dus kan de extra verlichting toch van pas komen. C U |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|