![]() |
|
|
||||
|
||||
Speed vertrekt bij STR
Na Albers zal ook Scott Speed het seizoen niet afmaken. Hij wordt vervangen door BMW testrijder Vettel die op zijn beurt vervangen wordt door de leider in het GP2 kampioenschap, Timo Glock.
Speed heeft een meningsverschil gehad met STR teambaas Tost (her en der wordt over fysiek geweld gesproken). Ik ben benieuwd of Vettel nog eens een puntje gaat kunnen pakken zoals hij al deed toen hij Kubica verving in de GP van US. |
|
|||
|
|||
Redelijk moeilijk met een inferieure wagen.
|
|
|||
|
|||
als men speed in een bmw zet kan hy ook achtste worden.
|
|
||||
|
||||
Over de kwaliteiten van Speed heb ik niks gezegd. Uiteraard kan hij met wat geluk (of een betere wagen) ook een punt scoren. Maar Vettel wordt door sommige media omschreven als de volgende Schumacher. Dan mag hij dat eens bewijzen door met een inferieure wagen duidelijk beter te rijden dan zijn teamgenoot (en misschien een punt scoren).
Vettel was in de eerste 2 trainingen dit weekend al sneller dan teamgenoot Liuzzi. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
1e training: Vettel 16e en Liuzzi 18e
2e training: Vettel is 0,012 seconden trager dan Liuzzi 3e training en de qualifying is hij inderdaad een stuk trager. Maar niet vergeten dat hij de wagen nog niet kent. In de race is 16e geworden terwijl Liuzzi de finish niet haalde (voor de 8e maal op rij). Op het einde van het seizoen zullen we de balans eens opmaken. Kijken of hij werkelijk sneller is dan Liuzzi. |
|
||||
|
||||
Bourdais wordt naast Vettel tweede rijder bij STR.
bron: Gaëton Vigneron op RTBF. |
|
||||
|
||||
Voor de rest van het seizoen of voor 2008 ? Ik weet dat ook Liuzzi enkele woorden heeft gehad met Tost.
|
|
||||
|
||||
Ik denk 2008. Ik hoorde toch iets van: 'confirmé pour l'année prochaine à côte de Vettel."
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|