![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Igg zullen er niet meer dan 11 wagens te zien zijn op een dag, als we ervan uit gaan dat ieder team komt opdagen. Elk team mag maar met 1 wagen testen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Spa heeft zo zijn charmes
![]() Gezien de berichten over voorgaande testsessies mogen we ervan uitgaan dat elke wagen zo'n 300 tot 400 km per dag zal afleggen. Voor Spa komen we dan uit op 40 tot 55 rondjes per wagen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Is er al bekend wie wanneer gaat rijden of kan men gedurende de dag nog van rijder wisselen en toch maar één auto op het circuit hebben ? Ben ook benieuwd of de paddock toegankelijk gaat zijn...
|
|
|||
|
|||
Volgens wat ik vernomen heb zou het hele circuit beschikbaar zijn behalve een klein deel van de paddock. Dus wss alles behalve de trucks
![]() |
|
|||
|
|||
Ja, waarschijnlijk zal dat het ganse gedeelte aan de garages zijn dat niet toegankelijk is...spijtig...
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat de paddock zo goed als zeker dicht zal zijn, het tegendeel zou me enorm verbazen. Ik heb nog geen tickets gekocht, zijn die gewoon te koop aan de ingang denken jullie?
![]() |
|
|||
|
|||
Ja, aan ingang "Ster" ; 20 euro/dag of 5 euro indien je reeds een kaart gekocht hebt voor de GP...
|
|
||||
|
||||
Volgens de site van de testen (circuitspafrancorchamps.be), zou maar een deel van het circuit toegankelijk zijn, het deel tussen Chicane en Combes). Afwachten wat dit wordt? Afsluiten kan maar dan moeten ze toch eerst poorten maken daar.
|
|
||||
|
||||
Gaan ze beginnen ja? Wat ne zever... het interessantste stuk begint pas erna...
|
|
||||
|
||||
daarom dat het daar altijd zwart ziet van't volk...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() En voor dat kleine stukje circuit durven ze dan ook nog eens € 20,00 inkom te vragen? Echt, te absurd voor woorden!
|
|||
|
|||
En echt snel zijn ze bij de ticketservice van spa francorchamps ook al niet. Heb op 6 juni 3 tickets besteld per fax, deze zijn de 13e juni betaald. Krijg ik pas op 27 juni een bevestigingsmail dat ze gereserveerd zijn en tot op vandaag heb ik nog altijd geen tickets in men bus ontvangen.
![]() |
|
||||
|
||||
Dus als ik het goed heb begrepen kunnen de toeschouwers enkel
aan de nieuwe "busstop" -Chicane en de top van de "Combes". ![]() Om daar te geraken moet ge toch langs andere delen van het circuit gaan. Dan kunnen ze toch evengoed meer delen toegankelijk maken voor het publiek. Als het toch zo is, dan ben ik toch aan't twijfelen om naar daar te rijden. Zoals op deze map dan. ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|