De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #106  
Old 11-05-2007, 14:53
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Feb 2006
Location: Midden NL
Posts: 59
Spyker wil veel teveel in een kort tijdsbestek, leert dan niemand van de fouten van Toyota?
Reply With Quote
  #107  
Old 13-05-2007, 16:12
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Verstappen aangekondigd als de 53ste testcoureur van Spyker:

Quote:
Jos Verstappen gaat binnenkort testen voor Spyker. Het is de bedoeling dat de Limburger met steun van sponsor Trust tijdens de Grand Prix van België de vrijdagtraining gaat rijden.

Verstappen stapt in Spa mogelijk weer in een Formule 1-bolide.Zowel Spyker-teambaas Michiel Mol als Verstappen bevestigt het nieuws, al is het nog niet definitief rond.

http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&nid=5810
Daarnaast gaan we waarschijnlijk geen Paris Hilton als Boxen-luder van Spyker zien in Monaco. Rond die kan ze met een spijker het aantal dagen in de muur kerven dat ze al vastzit in een budget-hotel van de Hilton Groep
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #108  
Old 13-05-2007, 16:35
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2001
Location: Keerbergen
Posts: 2,963
Let op het laatste zinnetje
Quote:
...al is het nog niet definitief rond.
Bij Verstappen weten we ondertussen al wat dat betekent....
Reply With Quote
  #109  
Old 13-05-2007, 17:42
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
volgende week krijgen we dus een aankondiging "dat we niet over alle details overeen konden komen, en aangezien ik zekerheid wil, heb ik het dus maar afgeblazen"
__________________
Reply With Quote
  #110  
Old 14-05-2007, 07:39
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Schop die Albers buiten en trek Verstappen maar binnen. Misschien gaat het dan beter, want slechter dan nu gaat het niet!

Mvg...
Reply With Quote
  #111  
Old 15-05-2007, 09:13
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Feb 2006
Location: Midden NL
Posts: 59
Beetje voorbarig van formule1.nl, er is nog helemaal geen gesprek geweest tussen de twee...
Reply With Quote
  #112  
Old 15-05-2007, 19:28
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Albers publiekelijk voor lul gezet door Mike Gascoyne

Quote:
Gascoyne tips Sutil to shine in Monaco

Spyker's chief technical officer Mike Gascoyne has tipped German Adrian Sutil to shine at next week's Monaco Grand Prix.

"Yes, I think he'll really be able to show what a talent he is," Gascoyne said. "I think Adrian is doing a superb job and I think his pace is pretty strong. Once he stops making rookie errors, which everyone does, he'll be very good."

http://www.autosport.com/news/report.php/id/58839
Ahhh, wat zielig Albers. Volgens de woorden van Gascoyne ook nog eens een trage leerling. Dergelijke berichten zijn dodelijk voor de F1-loopbaan van Albers.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #113  
Old 15-05-2007, 19:35
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Aandeel Spyker bij abonnement blad
***************************************

` De uitgever Van der Spek geeft bij
een nieuw jaarabonnement op het blad
Top Gear Magazine een aandeel Spyker
cadeau."Gezien de recente verhalen over
Spyker kan het bedrijf wel wat steun in
de rug gebruiken",zegt Van der Spek.

Toen het idee van de actie ontstond,was
een aandeel van de sportwagenbouwer nog
20 euro waard.Vanmiddag was dat gedaald
naar 12,60 euro.Er zijn al geruime tijd
geruchten dat Spyker met zijn Formule 1
avontuur in financiële nood verkeert.

Topman Muller van Spyker sprak onlangs
van "tendentieuze berichtgeving" en zei
zich geen zorgen te maken.Top Gear
heeft een oplage van 50.000 stuks

http://teletekst.nos.nl/tekst/514-01.html d.d. 15 mei '07
Dat is iemand blije maken met een dooie mus. De transactiekosten bij een eventuele verkoop zijn waarschijnlijk hoger dan de verkoopwaarde.

Wel lachen die opmerking van Muller over "tendentieuze berichtgeving", als de accountants al schrijven in het jaarverslag schrijven dat de situatie precair is, wie is meneer Muller dan wel? (afgezien van Spyker een zeer succesvol zakenman)
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #114  
Old 16-05-2007, 18:16
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Quote:
Originally Posted by Mark View Post

Wel lachen die opmerking van Muller over "tendentieuze berichtgeving", als de accountants al schrijven in het jaarverslag schrijven dat de situatie precair is, wie is meneer Muller dan wel? (afgezien van Spyker een zeer succesvol zakenman)
Meneer Muller is de man die zonet besloten heeft af te treden als voorzitter van Spyker Cars en hoopt dat Michiel Mol het (voorlopig) beter zal doen

bron: De Tijd
Reply With Quote
  #115  
Old 16-05-2007, 19:11
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Briljante zet om te laten zien dat alle berichtgeving niet klopt en Spyker een uitermate stabiel bedrijf is.... Right.
Reply With Quote
  #116  
Old 16-05-2007, 21:13
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Muller weg bij Spyker als CEO? Dat was de suikeroom van de laatste jaren Recentelijk heeft ie nog 7.5 milj. € bijgelapt om enkele openstaande posten weg te poetsen. Dat is al de tweede hoge pief die op korte tijd vetrekt bij Spyker. Dat zegt op zich niks........maar toch Een gevalletje "cut your losses"?

Muller zelf mag je overigens wel zien als een zeer geslaagd zakenman, maar ook die maken weleens een misser. Zijn profiel.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #117  
Old 17-05-2007, 01:24
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Volgens het Algemeen Dagblad: (quote van Autoblog.nl)

Quote:
Volgens Michiel Mol, die vorig jaar oktober met andere investeerders 106,6 miljoen dollar fourneerde voor de aanschaf van de Formule 1-renstal van Midland, was het terugtreden van Muller noodzakelijk om orde op zaken te stellen. ,,Van alle verhalen klopte meestal een deel wel en een deel niet. Er was altijd een kern van het verhaal juist, maar dan klopte de rest van de berichtgeving weer niet. Het was duidelijk dat er een lek zat in het bedrijf. Daardoor is het vertrouwen in Victor en in Spyker helaas wel geschaad. Daarom doet Victor een stapje terug,’’ aldus Mol, succesvol ondernemer in nieuwe media en sinds oktober vorig jaar grootaandeelhouder in Spyker Cars NV in Zeewolde…

Muller blijft overigens wel betrokken bij de auto-activiteiten van Spyker. Hij zal blijven zorgdragen voor de creatieve zaken rondom het exclusieve automerk.

Volgens Michiel Mol, die aanvankelijk alleen verantwoordelijk was voor de Formule 1-activiteiten van het bedrijf, zal hij de komende maanden op zoek gaan naar een permanente vervanger voor Muller. ,,Ik doe dit op tijdelijke basis. Belangrijk is dat we op korte termijn het vertrouwen terugwinnen van aandeelhouders, sponsors en leveranciers.’’

Mol erkent dat er thans rekeningen aan derden openstaan. ,,Ik heb me tot dusver alleen met de Formule 1-activiteiten beziggehouden. Naar openstaande rekeningen zullen we onmiddellijk kijken en de zaken netjes oplossen. Maar we hebben in de afgelopen maanden natuurlijk flinke investeringen moeten doen en dan is het niet vreemd dat andere zaken blijven liggen. Dat is niet goed, maar we lossen het op.’’
Mijn optimistische helft zegt dat het goed is dat er blijkbaar bepaalde zaken wel gesnapt worden, men geeft toe dat sommige van de negatieve aandacht terecht was, geeft nogal hard aan dat men Muller niet meer vertrouwde (wijzen hem zelfs aan als lek? of lees ik dat verkeerd?), dat het vertrouwen van de belegger en wie dan ook in het bedrijf weg is en dat dat allemaal moet veranderen. Mijn negatieve helft realiseerd zich echter dat dit gewoon mooie woorden zijn die erg waar zijn, maar nog lang niet uitgevoerd. Dus Mol: maak je woorden waar.
Reply With Quote
  #118  
Old 21-05-2007, 20:51
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Mijn favoriete blaagje uit Laren was de laatste tijd weer aardig in de pers. Elk uiting van die kerel in de pers is een streling voor oog en oor. Helaas te weing tijd om ze allemaal op de korrel te leggen maar de volgende twee wil ik u toch niet onthouden

Feit 1: Albers krijgt de ene klap op de neus na de andere door rookie Sutil. Albers heeft daar een prachtige verklaring voor!

Quote:
Albers on top of driving style issues

He added: "If you don't know what you had, you just learn how it is. But if you come from last year, it's much harder. Adrian is doing a good job, he's a really quick driver, but also he didn't have to adapt to how it was.

"He couldn't expect something else like we had last year, because with last year's tyres it was really an F1 car, you turned in, you could push, it was really good to drive the car. It's good now also of course, but it's more difficult, and you see that. I think it's the same for Lewis (Hamilton)."

http://www.autosport.com/news/report.php/id/59024
Geniaal Dus zijn teammaatje is sneller omdat ie een rookie is, de circuits niet kent, geen relevante ervaring F1-ervaring heeft, geen foute data in zijn kop heeft m.b.t. oude banden. Lees svp zijn verhaal en interview op autosport.com Wie gelooft nou zo'n onzin? Voor zo'n smoes moet ie een Nobel prijs krijgen

Feit 2: Albers klaagt over verkeer tijdens kwalificatie en wedstrijd in Barcalona.

Quote:
F1: Christijan Albers heeft last van verkeer tijdens kwalificatie in Barcelona

"Dit was de slechtste kwalificatie van mijn leven met al dat verkeer", sprak een teleurgestelde Albers na afloop. "Als er drie, vier auto's op het rechte stuk voor je rijden, helpt dat je rondetijden niet. In de eerste outing heb ik wat fouten gemaakt en had ik het gevoel dat ik nog wel sneller kon. Maar in de tweede outing kon ik weinig uitvoeren door al het verkeer op de baan."

http://www.racexpress.be/index.php?nav=Artikel&nid=6916
extreem geniaal Hoe kun je nou last hebben van verkeer als je zelf de grootste slak bent van de bende? Jij bent het verkeer voor de rest en niet omgekeerd. Een out- of inlap van Hamilton of Massa is nog sneller dan een kwalificatierondje van Albers.

Albers en F1? Dat gaat zijn laatse maanden in. In 2008 zien we die niet meer terug. Aanwijzingen daarvoor? Zie hier:

Quote:
Ook hoorde autosport.nl in de wandelgangen dat verschillende Nederlandse autosport “Household names” inmiddels met de Champcarorganisatie contact hebben gehad met betrekking tot 2008.

http://www.autosport.nl/actueel/inte...73&rubriek=int
Welke "household names"? Dat kunnen alleen Albers en Verstappen zijn, alhoewel die laatste nergens meer serieus genomen wordt.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #119  
Old 22-05-2007, 10:00
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2006
Location: The only place
Posts: 980
Nog een leuke:
Quote:
"Ik probeer mezelf aan te passen, en ik probeer met mijn ingenieurs ook iets te vinden in de wagen om deze beter te maken," zei Albers. "Mensen die agressief rijden, zoals Kubica of Alonso, en misschien ook Kimi, hebben dit jaar - net zoals mij - wat moeite. Je moet je gewoon zo snel mogelijk proberen aan te passen."
Bron: F1-Club.be

Hij noemt zich in 1 adem met de groten der aarden Alonso & Raikkonen
Reply With Quote
  #120  
Old 22-05-2007, 12:51
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Feb 2006
Location: Midden NL
Posts: 59
Dat laatste gaat überhaupt al niet op, Alonso en Kimi zijn hartstikke goed bezig...
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 10:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.