De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #31  
Old 29-01-2007, 01:07
DDRT_Fred's Avatar
DDRT_Fred DDRT_Fred is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2005
Location: Leuven
Posts: 114
Heeft niets te zien met een economisch principe. Er zal wel ergens een contract zijn met een aantal bepalingen.
__________________
http://fhfoto.wordpress.com: Kijk uit voor het vogeltje
Reply With Quote
  #32  
Old 01-02-2007, 11:25
Jawaddeman's Avatar
Jawaddeman Jawaddeman is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2005
Location: Antwerpen
Posts: 269
1. Op de laatste wedstrijd in Spa werd ons medegedeeld dat de reglementen 2007 er zouden zijn bij de laatste wedstrijd in Zolder...

2. Op de Belcar party in Spa werd ons beloofd dat de reglementen 2007; nu zeer snel zouden volgen...

3. In SRO NEWSLETTER NR 1 - 19th JANUARY 2007; staat geschreven dat de teams de reglementen zouden bezitten Januari 2007...

wel SRO kan zijn eerste belofte al niet waar maken, nope geen technisch en geen sportief reglement...
We zijn minder als twee maanden voor de eerste wedstrijd, denken de heren niet dat het eens tijd wordt een reglement uit te brengen of gaan ze de schuld weer doorschuven op een ander...

Mvg...
Reply With Quote
  #33  
Old 01-02-2007, 20:05
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
Quote:
Originally Posted by Jawaddeman View Post
1. Op de laatste wedstrijd in Spa werd ons medegedeeld dat de reglementen 2007 er zouden zijn bij de laatste wedstrijd in Zolder...

2. Op de Belcar party in Spa werd ons beloofd dat de reglementen 2007; nu zeer snel zouden volgen...

3. In SRO NEWSLETTER NR 1 - 19th JANUARY 2007; staat geschreven dat de teams de reglementen zouden bezitten Januari 2007...

wel SRO kan zijn eerste belofte al niet waar maken, nope geen technisch en geen sportief reglement...
We zijn minder als twee maanden voor de eerste wedstrijd, denken de heren niet dat het eens tijd wordt een reglement uit te brengen of gaan ze de schuld weer doorschuven op een ander...

Mvg...
Groot gelijk! Hoe kan je nu verwachten dat er een groot startveld gaat opdagen wanneer er nog niet eens een reglement voor handen is. Ondanks dat ik niet in één of ander team zit erger ik mij hier dood aan ! En blijkbaar ben ik zeker niet de enige...
__________________
Reply With Quote
  #34  
Old 01-02-2007, 22:01
El Torro's Avatar
El Torro El Torro is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 170
Schandalig !!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
Schummi: Spa-Francorchamps ist die schönsste rennstrecke der welt.....
Reply With Quote
  #35  
Old 01-02-2007, 23:07
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Jawaddeman View Post
1. Op de laatste wedstrijd in Spa werd ons medegedeeld dat de reglementen 2007 er zouden zijn bij de laatste wedstrijd in Zolder...

2. Op de Belcar party in Spa werd ons beloofd dat de reglementen 2007; nu zeer snel zouden volgen...

3. In SRO NEWSLETTER NR 1 - 19th JANUARY 2007; staat geschreven dat de teams de reglementen zouden bezitten Januari 2007...
Bovenstaande opsomming is een prachtig voorbeeld van hoe je vooral niet moet communiceren met je klanten / gebruikers. Steeds worden er verwachtingen gewekt door de diverse spreekstal-meesters van de Belcar, CZ of SRO. Keer op keer worden de verwachtingen niet ingelost. Heb het al eens eerder geschreven dat als je een verkeerd verwachtingspatroon schept je als kado een bende lastige klanten over de vloer krijgt.

Soms hoor je weleens het verwijt dat mensen negatief praten over de Belcar, zou zeggen: kijk eens naar de oorzaak Wij zijn niet meer dan een gevolg van bepaalde (chronische) oorzaken.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #36  
Old 02-02-2007, 00:39
YMS YMS is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2006
Location: Geraardsbergen
Posts: 17
Nog over banden
De reden voor één bandenlevencier ,opgegeven door inrichters VAn BTCS en BElcar original (B.O.)

1 reden = verschillende banden kunnen de resultaten sterk beinvloeden zonder een getrouw beeld te geven van het talent van de rijders.

= Als ge talent wilt meten van de piloten , cup wedstrijd inrichten waar iedereen met dezelfde wagen banden motor enz rijdt
= Belcar is meer dan de "piloten" , is ook preparatie van auto , piloot , banden ,teamchef en mechaniekers. En een juiste combinatie ervan.

2 reden = "goedkopere banden"
De fabrikant kan alleen goedkoop leveren als iedereen met de dezelfde band rijdt en op voorhand weet hoeveel banden er per seizoen nodig is.
En op voorhand is in november deceber , en geen 6 weken voor de 1ste wedstrijd.
Nog beter de eerste banden moeten al op 15/2/2006 beschikbaar zijn.
En met dezelfde band is zoals in WTCC ,iedereen rijdt met velg 17" diameter 610 en breedte 240 geleverd door advan in soft hard en regenband.

Groeten
YMS
Reply With Quote
  #37  
Old 03-02-2007, 02:14
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Uit de laatste newsletter die ik heb mogen ontvangen zullen het sportief en technisch reglement medio februari worden vrijgegeven. Ruim op tijd dus
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #38  
Old 03-02-2007, 02:23
Pat's Avatar
Pat Pat is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Dendermonde
Posts: 934
Truuk: je hebt drie raceklasses waarvan eentje moet voldoen aan een reeds bestaand internationaal reglement.
Je publiceert geen reglementen voor de serie en dus de 2 overblijvende klasses.
Een team dat absoluut Belcar wil rijden heeft dus zekerheid van één reglement ... GT3 ... en kan in principe zonder problemen en zonder de reglementen te lezen, een wagen gaan aanschaffen.

Slim gezien toch van Ratel en de bende van Zolder !
Reply With Quote
  #39  
Old 03-02-2007, 18:26
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Zemst
Posts: 1,748
Groot gelijk Pat zeer slim gezien van Ratel & Co

Langs de andere kant lijkt het mij wel niet zo simpel om een technisch reglement voor de overigen (en dan spreek ik vooral over de Belcar Specials) te maken. Krijg maar eens een GT3 klasse gelijk met een Belcar Special. Het zal dan wel de bedoeling zijn dat de Specials zo veel mogelijk worden bestuurd door suptoppers en de GT3's door toppers. Maar wat te doen met bv. de G&A Mosler en de Prospeed RSR.... vrees dat men hier het wat moeilijker mee heeft om deze te equalizeren op niveau van GT3's bestuurd door de toppers...
Reply With Quote
  #40  
Old 03-02-2007, 21:03
JorritVD's Avatar
JorritVD JorritVD is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2006
Location: NijBeets, Friesland (NL)
Posts: 780
Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R*** View Post
Groot gelijk Pat zeer slim gezien van Ratel & Co

Langs de andere kant lijkt het mij wel niet zo simpel om een technisch reglement voor de overigen (en dan spreek ik vooral over de Belcar Specials) te maken. Krijg maar eens een GT3 klasse gelijk met een Belcar Special. Het zal dan wel de bedoeling zijn dat de Specials zo veel mogelijk worden bestuurd door suptoppers en de GT3's door toppers. Maar wat te doen met bv. de G&A Mosler en de Prospeed RSR.... vrees dat men hier het wat moeilijker mee heeft om deze te equalizeren op niveau van GT3's bestuurd door de toppers...
de G&A Mosler zou kunnen worden omgeboud tot de GT3 versie.
Betreft de Belcar Specials: de Normtijd.
En de Porsche RSR van Porspeed. Verkopen en een gt3 versie van de 997 kopen. Want een 997 rsr kopen lijkt mij geen goede keuze.
Reply With Quote
  #41  
Old 03-02-2007, 21:10
Bling Bling is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2006
Location: Keerbergen, België
Posts: 245
http://www.gt-eins.at/cms/index.php?...=1111&Itemid=1

Quote:
Michelin wird exklusiver Reifen-Lieferant für das ADAC GT Masters.
Michelin exclusieve bandenleverancier voor de "SRO" ADAC GT3 Masters, ik vraag me af of dit ook het geval zal zijn bij ons. Ik zou er in ieder geval niet van schrikken...
__________________
Do what you have to do before you can't do it anymore..
Reply With Quote
  #42  
Old 04-02-2007, 15:00
Jawaddeman's Avatar
Jawaddeman Jawaddeman is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2005
Location: Antwerpen
Posts: 269
Quote:
Originally Posted by Bling View Post
http://www.gt-eins.at/cms/index.php?...=1111&Itemid=1



Michelin exclusieve bandenleverancier voor de "SRO" ADAC GT3 Masters, ik vraag me af of dit ook het geval zal zijn bij ons. Ik zou er in ieder geval niet van schrikken...
Michelin heeft reeds exclusiviteit met BTCS, zou mij sterk verbazen mochten de andere merken de Belcar ook zo maar laten wegsnoepen...
Mvg...
Reply With Quote
  #43  
Old 04-02-2007, 15:13
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Ried - Austria
Posts: 589
Quote:
Originally Posted by Jawaddeman View Post
Michelin heeft reeds exclusiviteit met BTCS, zou mij sterk verbazen mochten de andere merken de Belcar ook zo maar laten wegsnoepen...
Mvg...
Bwa... In hoeverre spreken we hier nog over 'Belcar' (behalve over de merknaam) zoals deze serie door de meesten gekend is? De contacten tussen Michelin en SRO zijn (zacht uitgedrukt) 'zeer goed' te noemen, dus mij zou het helemaal niks verbazen . Al hoop ik natuurlijk dat alle potentiële bandenleveranciers via dezelfde schaal gewikt en gewogen worden. Maar dat ligt dan weer bij SRO...
Reply With Quote
  #44  
Old 04-02-2007, 19:24
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2003
Location: LIMBURG
Posts: 1,848
Quote:
Originally Posted by Jawaddeman View Post
Michelin heeft reeds exclusiviteit met BTCS, zou mij sterk verbazen mochten de andere merken de Belcar ook zo maar laten wegsnoepen...
Mvg...
Een reden te meer dat Michelin ook Belcar zou voorzien van hun rubber. Belcar & BTCS rijden sowieso al 4 wedstryden samen. Dus zyn ze toch in de buurt.
__________________
Reply With Quote
  #45  
Old 10-02-2007, 11:40
Eva Eva is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Feb 2007
Location: Brussel
Posts: 2
Michelin ook exclusief in Belcar Original
Peter Baert op 9/2/2007 om 20:39
Michelin wordt ook de exclusieve bandenleverancier van de Belcar Original

Pffff, hier toont SRO zijn kaarten. Vriendje bibendum krijgt alles . En wat met de kleine teams? jaren afstelling op een band, en nu opeens alles veranderen?? Een paar weken voor de start? En waarom Michelin. Draaien of keren is dit veel duurder!! Waarom niet Pirelli, Dunlop, of zelfs Avon (zoals First aan het testen was)??
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 05:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.