De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Algemeen en vraagbaak
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 20-10-2006, 21:25
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat
 
Join Date: May 2001
Posts: 1,871
Vraag ivm kit reviews

Ik ben serieus aan het overwegen om er ook eentje te maken (een review), maar hoe pak ik het met de foto's aan ?
Ik ben lid, dus heb in principe webruimte als ik het goed voor heb, maar ik heb totaal geen idee hoe ik daar toegang toe krijg. Ik kan eventueel wel foto's maken en die eventueel doorsturen naar een van de moderatoren, maar lijkt me niet zo heel praktisch.
__________________
Reply With Quote
  #2  
Old 22-10-2006, 10:13
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally Posted by Mario View Post
Ik ben serieus aan het overwegen om er ook eentje te maken (een review), maar hoe pak ik het met de foto's aan ?
Ik ben lid, dus heb in principe webruimte als ik het goed voor heb, maar ik heb totaal geen idee hoe ik daar toegang toe krijg. Ik kan eventueel wel foto's maken en die eventueel doorsturen naar een van de moderatoren, maar lijkt me niet zo heel praktisch.
Foto's uploaden is zeer gemakkelijk : als je een bericht post vind je een beetje lager (vooraleer op "send te drukken dus") een knop genaamd "Manage Attachments". Als je daar op klikt gaat er een nieuw venster open waarin staat "upload file from your computer" met daarnaast een knop "bladeren" en "upload". Als je dan op "bladeren" klikt kan je in je PC de foto die je wil uploaden aanklikken, en als je dan op "upload" klikt gaat de rest automatisch. Je kan tot 5 foto's uploaden per bericht, en als je er meer wil uploaden post je meerdere berichten. Eens je 5 foto's ge-upload hebt sluit je het fotovenster en als je dan op "submit" klikt in je berichtenvenster staan de foto's als thumbnails onderaan je tekst.

Laat me weten als er iets niet wil lukken, maar ik ben ervan overtuigd dat het nu wel lukt.
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #3  
Old 22-10-2006, 11:36
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat
 
Join Date: May 2001
Posts: 1,871
Bedankt, Sennake. Ik zal het eens proberen.
Maar eerst zien of ons fototoestel nog wel werkt, want gisteren weigerde het alle dienst.
__________________
Reply With Quote
  #4  
Old 03-12-2006, 23:58
coco's Avatar
coco coco is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2006
Location: Roeselare
Posts: 664
foto's

Hallo, sennake wat bedoel je met de knop manage attachments vind die blijkbaar niet. Ik heb vandaag al iets geprobeerd via imageshack maar kan ik dan bv mijnfoto's aanpassen (800x600)
Reply With Quote
  #5  
Old 04-12-2006, 17:36
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by coco View Post
Hallo, sennake wat bedoel je met de knop manage attachments vind die blijkbaar niet. Ik heb vandaag al iets geprobeerd via imageshack maar kan ik dan bv mijnfoto's aanpassen (800x600)
De functie manage attachments (en dus het uploaden van foto's naar de server van DePaddock) is enkel beschikbaar voor betalende leden van de vzw De Paddock. Via deze functie kan je foto's "vastklikken" onderaan je bericht, die daar dan als thumbnail te zien zijn. Als je erop klikt worden de foto's in een nieuw venster geopend.

Niet leden kunnen ook foto's posten, maar dan enkel via het zogenaamde hotlinking, het bewuste [img] commando in je berichten. Nadeel is dat wanneer je van provider verhuist, je foto's verdwijnen, of je moet al je posts gaan aanpassen - en ik kan je verzekeren, niet altijd een lachtertje als je regelmatig post.

Oh ja, lidmaatschap van DePaddock kost je 15 euro per jaar. Meer inlichtingen kan je hier vinden.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 16:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.