![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Na Street Tuner, Stickerland, Skylimit Events, driftschool, Submedia nu weer 4
nieuwe bedrijven die de impact van driften op nivo op publiek en media beseffen: De Voltage, indoor entertaiment Tilburg (NL) Fexaforte, uitzendbureau voor de auomotive branche Autoreus Profile Tyre Center Accu Hoogendijk automaterialen. Concreet betekent dit voor de drifters een behoorlijke financiele input: Sideways Battle gesponsord door Flexaforte nummer 1: 6 nieuwe banden nummer 2: 4 nieuwe banden nummer 3: 2 nieuwe banden Gesponsord door Autoreus Tyre Center Twin Drift Battle gesponsord door Audio4U en Accu Hoogendijk nummer 1: 250 euro + garagekrik + jerrycan met 20 liter benzine nummer 2: 200 euro + garagekrik + jerrycan met 20 liter benzine nummer 3: 150 euro + garagekrik + jerrycan met 20 liter benzine Verder stelt Autoreus Profile Tyre Center aan alle Clubman Drifters welke in de eindstand van 2006 de status van Pro Drifter (dus top 16 finishen) 2 nieuwe banden naar keuze beschikbaar. Wij danken de nieuwe partners! |
|
||||
|
||||
Krijg ik dus zomaar 2 nieuwe banden eind dit jaar .
't Zal raar aanvoelen , ik reed nog nooit met nieuwe banden . ![]() In naam van alle M Power Drifters betuigen wij onze dank . Prachtig initiatief en weerom eens fantastisch geregeld . Eigenlijk weerom leuke dingen die van de drifters zelf komen . Flexaforte en Autoreus zijn ook gewoon deelnemer . Die verdienen wel een Fosterke @ The Wheels . Zal ik persoonlijk voor zorgen . ![]()
|
||||
|
||||
vallen die wanli's niet onder de categorie nieuwe banden?
groot gelijk. met deze banden begin je spontaan te driften vanaf 120km/u op de autostrade ! ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|