![]() |
|
|
||||
|
||||
Dank u A.J., ben jij diegene die ons de briefing gaf ?
|
|
|||
|
|||
![]()
Moest eigenlijk werken, maar met dat prachtig weer... Rap een remorqueske gehuurd en ju
Aan die jongen met zijn Opel Tigra nr 15 : SPIEGELS ? ![]() ![]() ![]() Ze staan er op. Gebruiken aub. Tot 2 maal toe,en binnen hetzelfde halfuur, in volle acceleratie even vol op de rem moeten gaan voor meneer. Gelukkig stond ik op slicks en zijn de remmen hun naam waardig (4-pot 324mmx30 voor de kenners) anders was het er garanti patat op geweest. Nog veel te leren. Van 't verschot een paar Trappisten moeten gaan drinken in de Wheels. hahaaa |
|
||||
|
||||
Welke was jou wagen Culaske ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
culaske rijdt met de blauwe bmw 635csi, ik zat erbij toen dit gebeurde en het was wel héééééééél close. Voor de rest leuke dag gehad
![]() |
|
||||
|
||||
Allereerst mijn dankbetuiging aan de Eran-organisatie voor deze mooie dag.
![]() Het was weer eens de moeite. Veel kunnen rijden, alleen met die warmte was het fysiek zwaar. ![]() Moet dus 14 dagen niet meer gaan fitnessen. Veel variatie van auto's op de baan, leuk rijden. Paar keer goed kunnen racen tengen nog 2 andere BMw e36 'ers, waren ongeveer even snel. Aleen pech voor de eigenaar van de Z4 M Coupé, zag er niet zo goed uit. Normaal zeker tot 4 oktober. Zal minimum 1 band moeten vervangen, links vooraan wat stukken rubber verloren. Gaat wel snel, slecht na 800 km band foetsie. Nog klein probleemje met koppeling, zal tegen dan ook wel klaar zijn. Tot de volgende, en nog eens bedankt voor de collega met de foto's. ![]()
|
|