De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Media Corner
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #91  
Old 18-06-2006, 22:11
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2001
Location: Keerbergen
Posts: 2,963
Volledig correct - Roelof is echt wel een correcte kerel én je opmerking klopt. Trouwens "who cares" buiten een paar paddockers
  #92  
Old 09-07-2006, 20:13
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
vanop de grootste sport-site van Belgie, sport.be

Quote:
Montoya naar NESCAR
Bennie Luyten09-07-2006 Email dit artikel! Druk dit artikel af!
Juan Pablo Montoya stapt (tijdelijk?) uit de Formule 1. De Colombiaan trekt naar de NESCAR.

Het contract van Montoya bij McLaren-Mercedes loopt op het einde van het seizoen af. Chip Ganassi is het team waarvoor hij zal uitkomen. Eerder reed Montoya ook al bij Chip Ganassi in de CART.
__________________
  #93  
Old 10-07-2006, 00:39
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2004
Location: Brussel
Posts: 752
Quote:
Originally Posted by marcel
vanop de grootste sport-site van Belgie, sport.be


Zonde van zijn tijd in de Formjoela Wan
  #94  
Old 11-07-2006, 00:21
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Montoya kent het team van Ganassi goed. In 1999 werd hij met dit team nog kampioen in de Champ Car.

http://www.auto-sport.nu/index.php?s...from=&ucat=15&
Heren, dat was destijds nog gewoon CART. Check your facts

In 2005 was er de overstap naar McLaren die voor hem zo goed als dodelijk blijkt te zijn Over deze zin uit dat artikel zullen we het dan maar niet hebben. Kunnen we een rouwkaart naar Connie sturen?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
  #95  
Old 21-07-2006, 18:42
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Apr 2004
Location: bilzen
Posts: 2,363
Quote:
Het Britse Phoenix Racing heeft aangekondigd dat onze landgenoot Stéphane Lemeret zeker is van zijn zitje. Lemeret mocht tijdens de testday in Spa proeven van de Aston Martin en hij had het best naar zijn zin.
van op racingworld.be
tja brits en duits daar is nie veel verschil tussen
  #96  
Old 21-07-2006, 20:42
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Wederom een primeur voor US Carworld Racing die heden hun Renault Megane Trophy ontving. De primeur* slaat op het feit dat US Carworld Racing een overeenkomst heeft getekend met Renault-Sport Frankrijk, om deze auto buiten de officiële Trophy in te zetten.

persbabbel UScarworldracing

o.a. te vinden: http://pitstoptv.belbone.be/persberi...p?newsid=12109
Regelrechte onzin in de persbabbel van mijn buurman Pieter Dubois. Illegale Meganes in andere kampioenschappen rijden er al langer rond. Dat viel ze bij Pitstop ook al op vandaar het *.

Quote:
* noot van de redactie
Dit is geen primeur. Het Belgische Delahaye Racing was het eerste team ** dat een Mégane buiten de Trophy heeft ingezet. Sinds begin dit seizoen rijden de Delahaye-Méganes Trophy in endurance-versie met steun van Renault België en Renault Sport in de BTCS.
Ze lezen in ieder geval de persbabbel, hulde! Alleen is hun noot niet helemaal volledig, vandaar een **

** Noot van de kritische lezer.
De echte primeur voor het inzetten van een Megane buiten de cup gaat naar het spaanse RSV Motorsport. Reeds in 2005 reed er een Megane rond in het CAMPEONATO ANDALUZ DE VELOCIDAD De Zolder Touring Cup, maar dan iets zuidelijker

Quote:
Carrera 7+8: Jeréz
Coche Pilotos Carrera 1 Carrera 2
RENAULT Megane Tro Romero - 4º
RENAULT Megane Tro Severin 5º -

http://www.rsv-motorsport.com/resultados2005_cat.asp

__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
  #97  
Old 26-07-2006, 21:55
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
FF ontspannen

Quote:
Marc Duez vergezelt die andere Marc (Goossens) op de Ice Pol Racing Porsche 996 GT3 RSR. Niet onlogisch, want Duez rijdt gedurende het hele LMS seizoen bij het vaste duo van Ice Pol, Lambert/Lefort.

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=3999
Hmmmmm, Duez is mijn inziens niet de vaste 3de piloot van Ice Pol
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
  #98  
Old 27-07-2006, 19:31
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2002
Posts: 372
Renault Sport heeft zo te zien een nieuwe afdeling opgericht, "Renault Sport Europe".

Volgens onderstaand persbericht is een rijder vandaag tijdens de vrije trainingen voor de Formule Renault 3.5 "verast". Voorts heeft Andy Soucek, de auteur van de snelste tijd, een crash gehad, maar volgens de man, die de tekst in het Nederlands opmaakt, is alles OK met Soucek. De Franse en Engelse tekst maakt evenwel melding van mogelijk een gebroken pols ...

http://pitstoptv.belbone.be/persberi...p?newsid=12167

Dat schrijvelaars in communiqué's voor rijders/team nu en dan wat goochelen met aantallen, meestal zeer naar boven afgerond, kan al niet door de beugel, laat staan dat iemand "in opdracht van" een constructeur/organisator misschien wel onjuiste info verstuurt over de fysieke toestand van een rijder. En dan hebben we het nog niet gehad over de taal- en spelfouten.
__________________
www.skynet.be/pitstoptv

Last edited by Peter Baert; 27-07-2006 at 19:34.
  #99  
Old 27-07-2006, 19:49
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2001
Location: Keerbergen
Posts: 2,963
Peter - ik heb die tekst vertaald.

Blanca (van WSR) heeft me in de persruimte verteld dat hij ok is én dat ik dat MOEST in de tekst zetten zonder dat er een aangepaste franse/engelse tekst ging komen...

Op dat ogenblik was de Franse tekst al gepubliceerd én ook de Engelse al....

That's the story - Toen alles bijna vertaald was heeft men mij dit nog rap verteld......

Over de taalfouten. Ik geef graag ruiterlijk toe dat er een paar in staan....Waarvoor mijn excuses.
Ik zal aandachtiger zijn morgen!

Last edited by JPMontoya; 27-07-2006 at 20:14.
  #100  
Old 27-07-2006, 21:06
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2002
Posts: 372
Quote:
Originally Posted by JPMontoya
Peter - ik heb die tekst vertaald.

Blanca (van WSR) heeft me in de persruimte verteld dat hij ok is én dat ik dat MOEST in de tekst zetten zonder dat er een aangepaste franse/engelse tekst ging komen...

Op dat ogenblik was de Franse tekst al gepubliceerd én ook de Engelse al....

That's the story - Toen alles bijna vertaald was heeft men mij dit nog rap verteld......

Over de taalfouten. Ik geef graag ruiterlijk toe dat er een paar in staan....Waarvoor mijn excuses.
Ik zal aandachtiger zijn morgen!
Aha, Manu Eraly is JPMontoya. Wist ik niet. Aangename kennismaking.

Wat de info over de fysieke toestand van Soucek betreft, daarmee wordt andermaal het amateurisme onderstreept van de mensen van RPM. Wie zich baseert op het Franse en Engelse communiqué, gaat ervan uit dat de rijder vermoedelijk zijn pols heeft gebroken. Vergeef me, JPMontoya, maar ik kreeg vanmiddag voor het eerst een Nederlandstalige versie van een WSR-communiqué en het was 2 tegen 1. Twee die het hadden over mogelijk een gebroken pols en één die meldt dat de rijder medisch OK is. Een flater van RPM ... om 21u00 was het op renault-sport.com nog altijd niet aangepast.

Voorts blijkt dat correcte artikels, communiqué's, ... schrijven echt wel een vak is. Gelukkig maar.

__________________
www.skynet.be/pitstoptv
  #101  
Old 27-07-2006, 21:34
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2001
Location: Keerbergen
Posts: 2,963
Oké, ik doe morgen mijn best om de zetfoutjes er uit te krijgen..lijkt me de beste manier om mijn eigen fouten recht te zetten!

Schiet overigens niet op RPM - RPM mag dan wel de organisator zijn maar iemand van Renault Sport schrijft de comms....Dit comm wordt dan naar ons doorgespeeld en wij moeten ons daarop baseren (tenzij er last-minute changes zijn)
  #102  
Old 27-07-2006, 22:47
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2002
Posts: 372
Renault heeft WSR volledig uitbesteed aan RPM, van (zwakke) TV-captatie over accreditatie tot persteksten. Blanca, die ik ken van haar Dakar-periode, is ingehuurd door RPM en beslist blijkbaar wie wat zal schrijven. Het is en blijft een flater.

Het is raadzaam om weinig belang te hechten aan de WSR-communiqué's van Renault. Als je met teams of rijders gaat praten, dan krijg je dingen te horen die nooit ofte nimmer in de WSR-berichten te vinden zijn. Ik kan begrijpen dat opmerkingen moeilijk liggen, maar de info die verspreid wordt, moet wel correct blijven. Over het geklungel rond de benzinetank in de Mégane Trophy in Istanbul werd op renault-sport.com in alle talen gezwegen. Over het geklungel van RPM in Zolder (tot verschrikkelijk slechte beelden toe) wordt daar ook nergens met een woord over gerept.

Renault Sport heeft een schitterend project lopen met WSR, maar ik kan niet begrijpen dat ze blijven zweren bij RPM, de zwakke schakel.

Ola!
__________________
www.skynet.be/pitstoptv
  #103  
Old 27-07-2006, 22:56
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2001
Location: Keerbergen
Posts: 2,963
Over de fiasco van Megane in Zolder ook....de afrekening zal nog gemaakt dienen te worden....bepaalde handtekeningen ontbreken.

Het is echter Jerome R. van Renault Sport die de communiques schrijft..Hij schrijft ze ook voor Alle Franse kampioenschappen/Rally....

Slaap wel
  #104  
Old 28-07-2006, 15:44
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2002
Posts: 372
Ik merk nu dat ik een spellingsfout heb gemaakt.



Het is niet communiqué's, maar communiqués.

Ik heb het intussen als straf 1000 keer opgeschreven.

__________________
www.skynet.be/pitstoptv
  #105  
Old 28-07-2006, 16:46
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2006
Location: Houthalen
Posts: 629
@Peter Baert:

Heb je het met of zonder de fout 1000 keer opgeschreven ?
Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 12:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.