De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #331  
Old 05-06-2006, 18:25
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Wat zijn de mensen toch maar aardig voor elkaar tijdens dit pinkster-weekend Laten we het erop houden dat bepaalde mensen reacties oproepen met hun berichten op dit forum gezien hun bijdragen uit het verleden. Daar kan het "forumbeheer" helaas niets aan veranderen.

Dat diezelfde mensen in de afgelopen periode positief veranderd zijn, is wellicht nog niet bij iedereen doorgedrongen. Een slechte naam heb je zo te pakken, er vanaf komen duurt iets langer

Fora zijn jungles

Kunnen we nu verder met Le Mans 2006? Over hoe saai of spannend Le Mans dit jaar gaat worden bijvoorbeeld? Heeft Audi verstoppertje gespeeld? Heeft Pescarolo wel de quali-snelheid om de Audi's te pakken maar niet de wedstrijdsnelheid? Gaan de de LMP2's weer massaal stuk?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #332  
Old 05-06-2006, 18:29
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Quote:
Originally Posted by Mark
Heeft Audi verstoppertje gespeeld? Heeft Pescarolo wel de quali-snelheid om de Audi's te pakken maar niet de wedstrijdsnelheid? Gaan de de LMP2's weer massaal stuk?
Ik denk inderdaad dat Audi nog niet het achterste van de tong heeft laten zien.
Reply With Quote
  #333  
Old 05-06-2006, 18:41
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Quote:
Originally Posted by FIRE
Ik denk inderdaad dat Audi nog niet het achterste van de tong heeft laten zien.
Al hebben ze het achterste laten zien en kan Pesca nog een sec sneller, dan nog is Pesca kansloos. Audi heeft uitgerekend dat ze 1 a 2 rondjes langer kunnen op een tank. Da's nogal een verschil lijkt me, en wil Pesca dat goedmaken dan zullen ze nog veel sneller moeten zijn.
Reply With Quote
  #334  
Old 05-06-2006, 19:17
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Apr 2004
Location: bilzen
Posts: 2,363
ik ben wel eens benieuwd of de r10's de 24h allebij probleemloos zullen uittrijden
in sebring stond er ook eentje aan de kant als ik me niet vergis..
zolang er maar weer zo een mooie strijd is in gt1 ben ik blij..
Reply With Quote
  #335  
Old 05-06-2006, 23:57
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Quote:
Originally Posted by smiley
ik ben wel eens benieuwd of de r10's de 24h allebij probleemloos zullen uittrijden
in sebring stond er ook eentje aan de kant als ik me niet vergis..
Jep, en de 2de bereikte de finish met een teruggeschroefde motor.

De motor en misschien de versnellingsbak zijn toch wel de Achilles spees van de hele R10. En ik denk dat de wagen een stuk moeilijker te besturen valt: 60% van het gewicht ligt achteraan, dus de wagen zal de neiging hebben om achteraan uit te breken bij het uitkomen van de bocht en het remmen moet een stuk minder leuk zijn met zo'n grote blok gewicht achter de piloot.
Reply With Quote
  #336  
Old 06-06-2006, 12:45
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2001
Location: Keerbergen
Posts: 2,963
Er is heel wat te doen over de uitgang van de pitlane...

Heeft iemand daar wat foto's van hoe het veranderd is?
Reply With Quote
  #337  
Old 06-06-2006, 13:27
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Henri Pescarolo vond dat de tijden van Bouchut tegenvielen dit weekend en daarom wordt hij vervangen door Nicolas Minassian, die bij Creation door Jamie Campbell-Walter vervangen wordt.

Bouchut zit nu zonder zitje terwijl hij voor dit weekend nog voor Cirtek zou rijden
Reply With Quote
  #338  
Old 06-06-2006, 13:51
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Quote:
Originally Posted by gwyllion
Henri Pescarolo vond dat de tijden van Bouchut tegenvielen dit weekend en daarom wordt hij vervangen door Nicolas Minassian, die bij Creation door Jamie Campbell-Walter vervangen wordt.

Bouchut zit nu zonder zitje terwijl hij voor dit weekend nog voor Cirtek zou rijden
Meen je dat?? Dat vind ik wel jammer voor Bouchut. En idd, hem hebben ze al vervangen bij Cirtek dus waar moet hij nu heen?
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
  #339  
Old 06-06-2006, 13:59
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Zemst
Posts: 1,748
Quote:
Originally Posted by Belle
Meen je dat?? Dat vind ik wel jammer voor Bouchut. En idd, hem hebben ze al vervangen bij Cirtek dus waar moet hij nu heen?
Russian Age Racing had serieuse problemen met hun Ferrari 550 tijdens de testdag. Volgens mij hebben niet alle 3 piloten hun rondjes gereden. Stel dat er daardoor 1 van die piloten niet aan de start mag komen... laat je Bouchut rijden Vorig jaar reed hij ook al met de RAR Ferrari 550.
Reply With Quote
  #340  
Old 06-06-2006, 14:10
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Russian Age Racing had serieuse problemen met hun Ferrari 550 tijdens de testdag. Volgens mij hebben niet alle 3 piloten hun rondjes gereden. Stel dat er daardoor 1 van die piloten niet aan de start mag komen... laat je Bouchut rijden Vorig jaar reed hij ook al met de RAR Ferrari 550.
Hmm...dan is er nog een kans dat hij alsnog daar terechtkomt.

Welke piloot is er dan niet aan zijn 10 rondjes gekomen? Heb nu ff geen tijd om op te zoeken.
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
  #341  
Old 06-06-2006, 14:12
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Russian Age Racing had serieuse problemen met hun Ferrari 550 tijdens de testdag. Volgens mij hebben niet alle 3 piloten hun rondjes gereden. Stel dat er daardoor 1 van die piloten niet aan de start mag komen... laat je Bouchut rijden Vorig jaar reed hij ook al met de RAR Ferrari 550.
Ik meen gelezen te hebben dat slechts 1 piloot (van team LNT) zijn rondjes niet gereden heeft. LNT hoopt een uitzondering van ACO te krijgen omdat ze de motor op de Panoz hebben moet vervangen...
Reply With Quote
  #342  
Old 06-06-2006, 14:31
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2002
Posts: 372
Quote:
Originally Posted by Mark
Dat diezelfde mensen in de afgelopen periode positief veranderd zijn, is wellicht nog niet bij iedereen doorgedrongen. Een slechte naam heb je zo te pakken, er vanaf komen duurt iets langer

Fora zijn jungles
Er slingert nogal wat ongedierte rond in jungles.
Ik ken daar een goeie remedie tegen.

__________________
www.skynet.be/pitstoptv
Reply With Quote
  #343  
Old 06-06-2006, 15:00
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Op de Matmut Porsche is er voor Bouchut ook geen plaats meer wellicht... Want dat zou wel ideaal zijn dan gezien zijn LMS-ervaring met de wagen...
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
  #344  
Old 06-06-2006, 19:30
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Peter Baert
Er slingert nogal wat ongedierte rond in jungles.
Ik ken daar een goeie remedie tegen.

Ja, napalm Alhoewel guerilla-tactics in het verleden hun vruchten hebben afgeworpen
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #345  
Old 06-06-2006, 19:32
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Russian Age Racing had serieuse problemen met hun Ferrari 550 tijdens de testdag. Volgens mij hebben niet alle 3 piloten hun rondjes gereden. Stel dat er daardoor 1 van die piloten niet aan de start mag komen... laat je Bouchut rijden Vorig jaar reed hij ook al met de RAR Ferrari 550.
Gisteren een FFord gespot met Russian Age Racing stickers. Zouden die ook al een jeugdafdeling hebben? Het was igg een spiksplinternieuwe wagen, ingezet door Svenson voor een Rus die het gaspedaal nog niet had gevonden
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 20:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.