De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #16  
Old 03-02-2006, 12:05
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Aan die ‘Jacky Ickx’ komen trouwens staantribunes met een platform voor rolstoelgebruikers.

press release CZ
Dat wisten we nog niet
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #17  
Old 03-02-2006, 17:10
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Een belangrijk detail dat ik me plots afvraag: Wie betaald heel dit project infeite? Ik dacht dat Zolder geen steun kreeg van overheden ofzo... Of hebben ze daar in Zolder Euromillions gewonnen
__________________

Last edited by Mr.Dallara; 03-02-2006 at 17:12.
Reply With Quote
  #18  
Old 03-02-2006, 17:15
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara
Een belangrijk detail dat ik me plots afvraag: Wie betaald heel dit project infeite? Ik dacht dat Zolder geen steun kreeg van overheden ofzo... Of hebben ze daar in Zolder Euromillions gewonnen
Nog effe afwachten en deelnemen aan onze wandeling. Daar zal vermoedelijk één en ander uit de doeken gedaan worden. Vermoedelijk zal de mogelijkheid wel bestaan om andere vragen af te vuren op de mensen van CZ...

C U
Reply With Quote
  #19  
Old 03-02-2006, 17:34
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Pascal
Nog effe afwachten en deelnemen aan onze wandeling. Daar zal vermoedelijk één en ander uit de doeken gedaan worden.
Dit komt idd aan bod in de presentatie
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #20  
Old 03-02-2006, 18:00
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Quote:
Originally Posted by Pascal
Nog effe afwachten en deelnemen aan onze wandeling. Daar zal vermoedelijk één en ander uit de doeken gedaan worden. Vermoedelijk zal de mogelijkheid wel bestaan om andere vragen af te vuren op de mensen van CZ...

C U
Zonder twijfel gaan de mensen van CZ er kunnen op antwoorden.
Maat spijtig genoeg ga ik er niet kunnen bij zijn in Zolder, aangezien ik heb toegezegd om naar een rally testdag in Duitsland te gaan dat weekend...

Hopelijk wil één van jullie die vraag dan stellen en het antwoord hier delen...
__________________

Last edited by Mr.Dallara; 03-02-2006 at 19:27.
Reply With Quote
  #21  
Old 03-02-2006, 19:06
Netforce_1's Avatar
Netforce_1 Netforce_1 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2004
Location: Atom City
Posts: 181
Had minister Keulen in 2005 geen 1,25 Mio EUR ingeschreven op de begroting voor veiligheidsaanpassingen aan CZ? Of vergis ik mij
__________________
Vorsprung durch Technik
Reply With Quote
  #22  
Old 07-02-2006, 21:40
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563

Foto: www.racexpress.be

De eerste chicane die gaat toch echt een stuk trager worden..............nog harder remmen na het lange rechte stuk. Heeft iedereen zijn fototoestel in de aanslag bij de diverse Cupraces?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #23  
Old 07-02-2006, 21:47
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
Ik vind dit ook wel spijtig, de chicane was één van m'n favoriete bochten.
Nu ligt de topsnelheid op Zolder nog lager (kan iemand mij trouwens eens wat cijfers geven over de topsnelheid van de verschillende voertuigen op Zolder????). Maar desondanks is dit een noodzakelijke ingreep. Dus: GOED!

Greets, Dr. Jozz
__________________
Reply With Quote
  #24  
Old 07-02-2006, 22:31
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Het nemen van de chicane zal trager gaan maar bij het uitkomen zal de snelheid echter wel een stuk hoger liggen hoor.

Morgen ga ik eens op Zolder kijken met fototoestel. Hopelijk regent het niet!

Mvg...
Reply With Quote
  #25  
Old 08-02-2006, 14:30
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Quote:
Originally Posted by Thomaske_GLPK
Het nemen van de chicane zal trager gaan maar bij het uitkomen zal de snelheid echter wel een stuk hoger liggen hoor.
Het gaat toch wat trager zijn.
__________________

Last edited by Integra; 08-02-2006 at 16:26.
Reply With Quote
  #26  
Old 08-02-2006, 15:27
Jo Smets's Avatar
Jo Smets Jo Smets is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2003
Location: In lower places (my Mini)
Posts: 501
Ben zondag in Zolder geweest,

en heb het nieuwe traject al behoorlijk geinspecteerd.

Bij het inremmen een beetje naar rechts en vervolgens een bocht die dichtgeknepen is in de richting van de Busstop in Francorchamps. Maar dan niet zo scherp.

De gehele bocht komt iets meer naar de binnenkant van het circuit. Maar de snelheid zal volgens mij, zoals ik het kon zien, over het geheel iets trager zijn.

Maar dat is positief voor mij. Ik win heel wat in de korte tragere bochten

Zoals Mark al zei, het wordt een nog grotere spectakel bocht

Race-groeten,
Jo Smets
Reply With Quote
  #27  
Old 08-02-2006, 16:15
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Quote:
Originally Posted by Mark

Foto: www.racexpress.be

De eerste chicane die gaat toch echt een stuk trager worden..............nog harder remmen na het lange rechte stuk. Heeft iedereen zijn fototoestel in de aanslag bij de diverse Cupraces?
Wel vreemd dat ze de chicane niet nog meer "verleggen" naar de paddock toe, net nu ze er kunnen voor zorgen dat er ook links in de chicane een deftige uitloop zone kan komen...
Of gaan ze dan enkel de uitloop zone rechts in de chicane vergroten? Dan gaat de camera-toren midden in de grindbak komen! (gaat alvast spectaculaire beelden opleveren!)
__________________
Reply With Quote
  #28  
Old 08-02-2006, 16:27
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara
Wel vreemd dat ze de chicane niet nog meer "verleggen" naar de paddock toe, net nu ze er kunnen voor zorgen dat er ook links in de chicane een deftige uitloop zone kan komen...
Of gaan ze dan enkel de uitloop zone rechts in de chicane vergroten? Dan gaat de camera-toren midden in de grindbak komen! (gaat alvast spectaculaire beelden opleveren!)
Dat gaat inderdaad gebeuren, er wordt daar een grote grindbak aangelegd.
__________________
Reply With Quote
  #29  
Old 08-02-2006, 17:31
Jawaddeman's Avatar
Jawaddeman Jawaddeman is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2005
Location: Antwerpen
Posts: 269
Quote:
Originally Posted by doctor jozz
Ik vind dit ook wel spijtig, de chicane was één van m'n favoriete bochten.
Nu ligt de topsnelheid op Zolder nog lager (kan iemand mij trouwens eens wat cijfers geven over de topsnelheid van de verschillende voertuigen op Zolder????). Maar desondanks is dit een noodzakelijke ingreep. Dus: GOED!

Greets, Dr. Jozz
Ik denk niet dat de topsnelheid zal veranderen; deze wordt bereikt in het rechte stuk na de bianchi, en als je goed ziet is dat stuk zelfs een beetje langer geworden, zodat de chicane veel scherper naar links ingestuurd moet worden... Topsnelheid zal ongeveer gelijk blijven, je snelheid in de chican zal serieus naar beneden gaan ( die werdt vroeger bijna als een rechte lijn genomen ) en veel harder remmen zal je ook moeten doen, maar dit zal weer mooiere uitremacties geven...
Reply With Quote
  #30  
Old 08-02-2006, 19:11
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Meer foto's in het fotoalbum van www.auto-sport.nu







Mvg...
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 12:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.