![]() |
|
|
|||
|
|||
Een kleine bedenking voor Andy.
![]() Als we allemaal zeer liberaal tot anarchistisch toe beginnen denken over verkeerswetten, dan worden de Eran-dagen overbodig. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Start een POLL op ... wie zou hieraan willen meedoen ... wie niet ... en voor de rest ... geniet van die dikke bakken die wat rapper passeren dan normaal
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Vanaf het moment dat je iemands leven in gevaar brengt, is dat niet meer je eigen zaak. En dat is nu net wat er met de Gumball aan de hand is; die mannen spelen met het leven van de andere weggebruikers. Jouw stelling vat volgens mij echter wel perfect de mentaliteit van de Gumball-deelnemers samen : "Ik ben stinkend rijk, ik sjees als een zot met mijn exclusieve kar door Europa uit, de verkeersboetes die ik hierbij verzamel betaal ik met de glimlach, niemand kan mij wat maken, verkeersregels zijn er wel maar wat ik er mee doe is toch mijn eigen zaak." ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() Quote:
![]() ![]() ![]() slechts 1 antwoord: money money money Als wij allen brave moraalridders waren dan kon men de politie zijn winkeltje sluiten ofwel belastingen extra gaan betalen, als men moest weten hoeveel er jaarlijks in het bakje komt van boetes, duizelingwekkende bedragen Last edited by Megane; 08-10-2004 at 07:12. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Deze hele discussie zit in een doodlopend straatje. We zijn in een welles-nietes spelletje beland. P.S. ![]() ![]() Last edited by Baron; 08-10-2004 at 08:33. |
|
||||
|
||||
.
Last edited by Baron; 08-10-2004 at 08:32. |
|
||||
|
||||
Quote:
discussie waarin toch nooit iedereen de zelfde mening zal krijgen. En maar goed ook want wat zou de wereld toch saai zijn als iedereen over alles hetzelfde dacht...
|
|||
|
|||
Quote:
Over de dingen die hun tegenspreekt reageert men, over mijn rokers reageert men niet. ( voelt men zich aangesproken) Allé dit was mijne laatste post in deze thread. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar zoals reeds eerder gezegd, kunnen we nog wel een pagina of 10 doorgaan. Maar ik sluit me aan bij Andy, kijk, vinden we toch weeral een punt waar we het over eens zijn ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Een aanvraag van de organisatoren van de Gumball 3000 Rally om op 14/05/2005 een aankomst et organiseren op de Brusselse Grote Markt werd door het Brusselse schepencollege geweigerd. SP.A-kamerlid Flor Koninckx drong hierop aan. Hij hoopt dat het Brusselse schepencollege hiermee een voorbeeld stelde voor de andere gemeentebesturen.
Hij zal er bij de minister van Binnenlandse Zaken, Dewael, op aandringen om ook andere gemeenten te vragen om samenwerking met de Gumball 3000 te weigeren of verbieden. Bron : HBVL 18/02/2005 Nuja, het verbieden aan de organisatoren wil niet zeggen dat ze niet komen. De bal is echter aan het rollen. Ben eens benieuwd hoe het verder moet... C U |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Leve de Flikken
![]()
|
||||
|
||||
ja een boete van 175€, daar heb je die mannen mee. super-idioot spillie was ook weer van de partij.
*the views above are solely those of the writer*
|
||||
|
||||
ze zijn ook hun rijbewijs kwijt he, race
|
|